Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ystäväni ilmeisesti ajanut kolarin, jossa menehtyi hän ja myös toinen hänen lapsistaan. Epäuskoinen olo.
Osanottoni. Voimia kaikille.
Ystäväni ilmeisesti ajanut kolarin, jossa menehtyi hän ja myös toinen hänen lapsistaan. Epäuskoinen olo.
Kamala uutinen. Osanottoni. Oliko tämä se Kannuksessa sattunut tapaturma?
Juurikin tämä.
Osanotot.Ystäväni ilmeisesti ajanut kolarin, jossa menehtyi hän ja myös toinen hänen lapsistaan. Epäuskoinen olo.
Osanotot täältäkin.Ystäväni ilmeisesti ajanut kolarin, jossa menehtyi hän ja myös toinen hänen lapsistaan. Epäuskoinen olo.
Osanotot. Läheisen kuolema on aina kamalaa. Voimia surutyöhön.Sain eilen tietää, että yksi mun ystävä on menehtynyt sairauskohtaukseen. Ei oltu mitenkään hirmuisen läheisiä, mutta kyllä tämä silti sattuu.
Otan osaa, voimia!Sain eilen tietää, että yksi mun ystävä on menehtynyt sairauskohtaukseen. Ei oltu mitenkään hirmuisen läheisiä, mutta kyllä tämä silti sattuu.
Kyllähän tuo Levin tulipalo vetää hiljaiseksi, jos nuo huhut nyt toteutuvat. Vanhemmat baarissa ja alaikäiset mökissä. Kolme palanut ja yksi päässyt pakoon. Näin sitä vanhemmuutta hoidetaan.
En oikein näe mitään mieltä tällaisessa manaamisessa, kun faktat ovat kovastikin epäselvät. Tuo alaikäinen on myös ihan naurettava kommentti, kun skaala on 0-17v.
No, lueppa nyt uutisia ja manaa sitten....
Mun mielestä ketjun aiheeseen liittyen on hyvin surullista, että alaikäisiä kuolee tulipalossa.
Mutta ajatusmaailmansa kullakin...
On todella surullista
Nimenomaan. Idiootit netissä vielä syyllistävät aikuista tilanteesta, joka ei ole mitenkään poikkeuksellinen.