Onko kukaan muu kuin sinä kirjoittanut missään päin Jatkoaikaa koko aiheesta sanaakaan? Voiko tämä palsta oikeasti olla näin pinnallinen paska paikka, että kukaan muu ei ole tätä noteerannut? Yritin etsiä, mutta kirjoituksesi oli ainoa minkä löysin koko palstalta aiheeseen liittyen.On kertakaikkiaan nihkeä homma tuo Saskatchewanissa tapahtunut kolari(HS.fi). 14 kuollutta tarkoittaa aika tarkalleen puolta joukkueellista vähän riippuen siitä montako koutsia/huoltajaa tjs. on ollut mukana. Kolareita maailmassa sattuu, mutta tämä tuntuu vähän normaalia henkilökohtaisemmalta, koska kyseessä oli jääkiekkojoukkue ja monien muiden tapaan myös minä olen istunut juuri tuollaisissa bussikyydeissä matkalla pelaamaan lätkää. Ne oli aina helvetin hyviä hetkiä.
Tuntui erityisen pahalta nähdä Twitterissä Mike Babcockin puhuvan aiheesta. Ihan ymmärrettävästi tämä on kanadalaiselle jääkiekkoyhteisölle aika kova paikka.
Kannattaa käydä katsomassa Winnipeg Jetsin Twitteriä. Yön matsi Jets-Blackhawks pelattiin hieman erilaisilla paidoilla ja haastatteluista en pysty sanomaan mitään, ne pitää käydä itse katsomassa. Siinä saattaa tulla itku silmään, mutta välillä se on ihan normaalia.
Toivottavasti loput kolarin uhrit selviävät hengissä.
Levätkää rauhassa.
Tässä on toinen viesti minkä löysin aiheeseen liittyen. Miten voi olla, että kukaan muu ei ole kirjoittanut juuri sanaakaan tästä? :(
Jets pelin alla porukat keskiympyrässä muistaen Humboldin uhreja.
Peli alkanut ja jokaisella pelaajalla nimikyltti Broncos
Viimeksi muokattu: