Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 665 996
  • 3 218

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miehen lapsi tuli meille tänään. Kun hän tuli niin hän halasi minua ja sanoi jotain että "ihan nasta että olet olemassa. Sä kuuntelet mua." Hetken aikaa jotenkin vaan tuntui että se kyynel olisi tulossa silmästä... mutta enhän minä koskaan itke.
 

444

Jäsen
Lukon kapteeni Heikki Liedes, otti Pojan vastaan ja luovutti sen suoraan 38 vuotiaalle Toni Koivistolle joka nosti pytyn ekana ilmaan. Myönnän että silmät kostui, aivan upea ele.
2011 kun IFK voitti, niin kapteeni Ville Peltonen viittoi Kimmo Kuhdan paikalle nostamaan kanisteria kanssaan ilmaan. Hieno ele ottaa todellinen legenda mukaan
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
2011 kun IFK voitti, niin kapteeni Ville Peltonen viittoi Kimmo Kuhdan paikalle nostamaan kanisteria kanssaan ilmaan. Hieno ele ottaa todellinen legenda mukaan

Näin kävi myös 2018, kun Kukko-Lasse pyysi sinä keväänä isänsä menettäneen Veini Vehviläisen nostamaan kannua kanssaan.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Jumankauta, ainakin vuoden yrittänyt Xboxilla NHL11:sta tahkotessa saada pelikatkon aikana taklattua kolme vastustajan pelaajaa kumoon.

Aloin jo uskoa, että tämä ei ole mahdollista, mutta nyt. Äsken. Mitä tekee Georges Laraque?!

Voi pojat, ei tässä ole sanoja. Pitkäjänteinen työ, sitkeys, veljeys. Nää on niitä kovia arvoja. Osa melkein liikuttuu. Se ON siinä. Kolme äijää ON katollaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ilmeisesti kesä on tullut. Lämpötila reilu +25. Näin juuri pyöräilijä miehen, joka tuijotti käveliänaisen hanuria niin.. että oli fillaroida valopylvääseen.
Lenkkeilijänaiset trikoissaan ovat kyllä liikenneriski. Jos näkee hyvän perseen, niin siinä on aina se vaara, että pelti kolisee.

Itse näky vetää toki aina hymyn naamalle.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllähän tuon ensi viikonlopun urheilukattaus (kanavia käytössäni Cmore, Vsportin urheilukanavat ja tietenkin Ylen urheilutarjonta) vetää mielen innokkaaksi ja iloiseksi. Just kokosin itselleni tekstitiedostoon kyseisten kanavien urheilutarjonnat tulevalta viikolta ja näyttäähän se tuleva viikonloppu ihan hyvältä.

Penkkiurheilusta nauttivalle ihmiselle jo tuollainen urheilukattaus on ihan miellyttävä juttu. Jo se yksistään että ensi viikon perjantaina alkavat jääkiekon MM-kisat ja ensi viikonloppuna pelejä tuleekin tahdilla että kello 12.15 alkavat jo lauantain ja sunnuntain ensimmäiset kaksi peliä, 16.15 seuraavat kaksi peliä sekä vielä 20.15 ne seuraavat kaksi peliä. Tuolla tahdilla olisi jo urheilukattaus ihan ok mutta sitten tulee lauantaina ja sunnuntaina paljon muutakin kuten rallia, formulaa, jalkapalloa, uinnin EM-kisoja ja NHL-kiekkoilua. Siinä ei tulevana viikonloppuna muuta juuri tehdäkään kuin istumaan television ääressä.

Noh, oli sitä tässä taannoin pitkä aika myös ilman minkäänlaista liveurheilua koronan vuoksi että hienoa että nyt on sitten luvassa taas tuhti paketti sporttia.

Ja myös alkavan kesän urheilutarjonta näyttää vaihteeksi tosiaan hyvältä. Jos sitten korona ei sotke vielä kuvioita. Kirjoitin tästä jo tuonne Ketjuun jonne jokaisen on kirjoitettava oli asia mikä tahansa mutta sanon tässäkin vielä että tänä kesänä sellaista aiemmilta kesiltä ainakin minulle tuttua urheilutyhjiötä ei oikein pääse tulemaan. Tästä pitävät huolen vuoron perään alkavat jääkiekon MM-skabat, jalkapallon EM-skabat ja kesäolympialaiset.

Tämä viikonloppu on ollut hieman rauhallisempi penkkiurheilun saralla vaikka olen nytkin kyllä sporttia seurannut mutta sitten tosiaan viimeistään ensi viikon perjantaina alkaa taas pärähtämään kun alkavat jääkiekon MM-kisat.
 
Veti hymyn kareen suun pieleen, kun tänään telkkarissa tuli suomirock-dokumentti. Ensin siinä näytettiin pätkä Pelle Miljoonan alkuajoilta ja basistina siinä soitti luokkakaverini J. K. Paasikallio. Heti perään tuli pätkä Dr Feelgoodia, joka oli ja on yksi ehdottomista suosikeistani.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllähän toi länsinaapurin tulevan Kalifaatin puppelointi kiakkokisoissa saa hyvälle mielelle.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei ollut ensimmäinen kerta maailman historiassa, kun Noa pelastaa hukkuvia.
Siinä on jonnella viä pitkä matka OG:n meriitteihin. Sanassa kerrotaan kaverin uran kestäneen 950 vuotta. Tehkää perässä ja näissä merkeissä have a great life saving day!!!
 

Rush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Kahvi se vääntää suun hymylle aina kun sitä saa. Alkavat em-kisat jalkapallossa kihelmöi kropassa myöskin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tulin niin iloiseksi, kun sovittiin kaverin kanssa menevämme katsomaan The Soundsia tammikuussa. Ennen tämä oli hyvin tavanomaista. Julkistettiin joku kiinnostava keikka, ja jompikumpi laittoi heti viestiä, että mennäänkö. No totta hitossa mennään, kumpi ehtii duuneiltaan hoitamaan liput heti aamuysiltä. Joojoo, piletit hallussa, se on taas sitten rok.

Jos ja kun musiikkitapahtumissa palataan normaaliin, arvostan sitä ihan järjettömän paljon. Tottakai artistien tuska on ollut suurempi, koska he elävät tällä, ja minä en omalla alallani ole vastaavasti kärsinyt, mutta toivottavasti kaikki artistit tietävät myös sen, miten paljon me elävän musiikin ystävät olemme kaivanneet heitä.

Kun tämä painajainen on ohi, lupaan käydä keikoilla entistä enemmän. Sen te artistit olette ansainneet.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hieman kun olen purnannut aiheesta täällä ja vähän töissäni niin auttoihan se purnaaminen tällä kertaa. Eli enää ei tarvitse meillä töissä keittiöllä käyttää kasvomaskeja. Ihan super hienoa sillä helpottaa oloa kummasti.

Viime kesänäkään minulla ei kuitenkaan ollut niin kuuma töissä enkä ole aiempinakaan kesinä töissä kuumuudesta juuri kärsinyt. Se on nyt tämä alkukesä ollut kun olen kärsinyt tuosta kuumasta kelistä töissä ja hyvin todennäköisesti johtunut tuosta rievusta naaman edessä. Yllättävän paljon kun tuo maski huonontaa sitä ilmaa, sen on huomannut siitä kun maskin on ottanut pois naamalta niin kuinka paljon onkaan hengitys raikastunut.

Mutta nyt tuli työvuoron lopussa oikein ilo, ilo uutinen eli maskeja ei enää tarvitse keittiöllä töissä käyttää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tätä asiaa on puitu jo monissa ketjuissa ja monesta eri kulmasta. Mutta siltikin lisään vielä itte tänne että tuli todella hyvä fiilis tuosta Christian Eriksenin toupumisesta. Olin satavarma liveä kattellessani, että ei kaveri tosta enää nouse. Tämmönen mörkökin meni ihan hiljaseksi ja hoki vaan että "ei vittu, ei vittu, ei vittu..."

Niin usein kun vastaavia tapahtuu, kaveri ei tosiaan enää nouse. Ja sitten saa kuulla näitä että lääkintähenkilöstö toimi päin persettä jne. Jne. Ja kaikki mikä voi mennä pieleen, meni pieleen.

Nyt lääkintätiimi toimi täysin priimasti ja ammattimaisesti. Paikalla oltiin välittömästi ja riittävin varustein. Ei annettu inhimillisille pieleen menoille suurta mahdollisuutta.

Helvetin hienoa toimintaa ja veti iloiseksi. Joskin paskan alkutilanteen takia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kävin juuri Kannelmäen Prismassa ja yllätyin iloisesti. Odotin koko vuoden helvetillisintä ostoskokemusta, mutta meininki olikin aika maltillista. Ehkä se pahin helvetti on vasta huomenna. Luultavasti helvetti jakautuu myös tasaisemmin pk-seudun ja maakuntien kesken, koska ihmiset lähtevät juhannukseksi maalle.

Aijai, odotan jo juhannuksen hiljaista Stadia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miehen lapsi on tulossa huomenna meille... parhaan ystävänsä kanssa. Koskaan ennen meillä ei ole käynyt lapsen ystäviä. Tietenkin tämän voisi kirjoittaa johonkin "Hitosti jännittää"- ketjuun mutta en nyt sellaista kehitellyt vaan päätin ja myös koen että olen iloinen että tämä on nyt niin koti (miehen lapselle) että tänne voi kutsua ystäviä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös