Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 669 447
  • 3 229

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Nyt vähän hymyilytti kun huomasin Iltalehdessä otsikon "Turvamies ulkoiluttaa Meghanin Pula-koiraa". Täällä Romaniassa pula tarkoittaa ihan rehellisesti kyrpää.

Vaimokin repeili ensimmäisellä Suomen-reissullaan kun melkein joka huoltamon pihassa oli kyltti "Kahvi ja pulla 5€".
Varmaan kiihdyttelit aina asemien kohdalla ja vaimo kävi puskapissalla tarpeen niin vaatiessa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Rinki bongattu! Tai noi on kyllä vierekkäin, mutta rinkihän on mielentila, vai mitä @pettter ? Alkoi kyllä tehdä mieli puistobisseä.

Nyt toi yksi kaatui maahan ja muut halailee. <3
 
Mies sanoi että oli hyvin tyytyväinen siihen miten olin hänen lapsensa kanssa kun hän oli täällä meillä (etäkoulussa). Olin kuulemma ollut kannustava. Enhän minä muuta tehnyt kuin vastasin esitettyihin kysymyksiin parhaani mukaan ja kannustin jatkamaan tutkimista. Ohjasin vähän tiedonhankinnassa. Tämä kaikki oli huomioitu jopa lapsen äidin toimesta. Se on kyllä ihme. Jotain tehtiin siis viikolla oikein.

Nää on jänniä juttuja. Itsekin joskus opettanut jonkun entisen naisystävän lasta jossain koulutehtävissä ja sitten on saanu kuulla kuinka kannustava ja sellainen on, vaikka tekee vaan ihan normaaleja juttuja kuten esim. puhuu sille lapselle. Sit tulee ekana mieleen se, että tekeekö nämä vanhemmat koskaan mitään niiden lastensa kanssa, kun pitävät näitä jonain ihmeinä.
 

Veijari

Jäsen
Olin kaupassa kaljaa ostamassa. Kassan vanhempi täti pyysi näyttämään paperit. Tälle 46v setämiehelle tuli hyvä mieli, vaikka myyjätär vähän hymähtikin papereita näyttäessäni ja kasvomaskia raottaessani.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Kesäautolla pienet cruisailut ja kilometrin kohdalla kaksi noin 12v jannua ja molemmat peukut pystyssä ja näyttivät "hanaa" liikettä kädellä..Hyvä fiilis tuli ja jos vielä olisi ollut Vette alla niin olisin vetänyt ns kumit tonttiin ihan noiden jermujen vuoksi.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Koiran lonkkakuvien arvostelu saapui. Kaikilla kuvatuilla sisaruksilla C/C joten oman koiran A/A-tulos vetää suun hymyyn.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jälleen hieno aurinkoinen päivä tulossa. Aamulla sopivasti pakkasta, että voi koirien kanssa käydä lenkillä huoletta, että niiden turkki sotkeentuisi rapaan soratiellä. Ongelma on pikkuisen konkreettisempi tuommoisilla pitkäkarvaisilla yli viisikymmentäkiloisilla pöntiäisillä.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pisti yllättävän paljon hymyilyttämään kun varasin lennot Suomeen ja varausvahvistus lävähti sähköpostiin.

Jotenkin lähti energiatasot heti nousuun kun tietää että tulossa on vähän jotain muutakin kuin kotona istumista. Aika tarkkaan kaksi vuotta siitä nyt sitten ensi kuun alussa tulee kun viimeksi olen kotimaassa päässyt käymään. Ja nythän ei kyseessä ole mikään parin viikon huitaisu, vaan tarkoitus olisi nyt tämä kesä siellä viettää. Tiedossa siis armotonta saunomista ja mökkeilyä, ja vähän työleiriäkin luvassa ainakin alkuun.

Hymyilen tässä nyt itsekseni ehkä pari päivää. Katotaan pääsenkö sittenkään lähtemään vai diagnosoidaanko mut hulluksi ja päädyn pyöreään huoneeseen...
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@HPL76

Jumankekka, ja juuri avasivat terassit ihan Sinää varten!

Jes kiittäkää minua että pääsette taas terassille! Piti ottaa puhelua hallitukselle ja kertoa että liput on varattu, joten olis hyvä ruveta avaamaan niitä paikkoja saatana. Ja koko maan laajuisesti koska sitähän ei koskaan tiedä mihin miestä viedään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jes kiittäkää minua että pääsette taas terassille! Piti ottaa puhelua hallitukselle ja kertoa että liput on varattu, joten olis hyvä ruveta avaamaan niitä paikkoja saatana. Ja koko maan laajuisesti koska sitähän ei koskaan tiedä mihin miestä viedään.
Olis jotenkin liikuttavan finskiä, että kun teet comebackin juuri uudelleen avattuun kotisuomeen, niin vetäsit sellaset rähinäperseet että olsit ekan viikonlopun putkassa!
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olis jotenkin liikuttavan finskiä, että kun teet comebackin juuri uudelleen avattuun kotisuomeen, niin vetäsit sellaset rähinäperseet että olsit ekan viikonlopun putkassa!

No tota noin... tämä saattaa todellakin olla mahdollista.

Sitten menee Suomi taas kiinni ja varmaan julistavat vielä sodan Romanialle. Sori siitä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sit tulee ekana mieleen se, että tekeekö nämä vanhemmat koskaan mitään niiden lastensa kanssa, kun pitävät näitä jonain ihmeinä.
Silleen se nyt on vähän eri juttu kun molemmat vanhemmat on töissä (ei voi olla etänä) ja minä taas olen etätöissä joten pystyin vähän ohjaamaan ja auttamaan (etäkoululaista). Tyytyväinen tietenkin siitä olin että apu kelpasi. Mutta oikeastaan syy, miksi tähän ketjuun kirjoitin, oli se että lapsen äiti oli sanonut tekemisistäni jotain positiivista. Syystä, jota en ihan täysin tajua, on hän ollut minua kohtaan hyvin nuiva. Edelleenkään meidän välillä ei ole kommunikaatiota kuin lyhyesti ja välttämätömistä asioista. Ja nekin hoidetaan yleensä isän kautta. Siksi tuntui ihan kivalta kuulla että olin äidin mielestä jossain onnistunut. Vaikka sanoikin siitä vain miehelleni... Enkä usko että mies tuota ns. kehua olisi päästään keksinyt. Jotain positiivista oli äidiltä minuun liittyen päässyt lipsahtamaan.

Tämä sekava selostus nyt tästä ja etiäpäin kohden uusia karikoita. Ei ole aina helppoa (olla "äitipuoli") mutta joskus jopa hymyilyttää. Elämä on vaihtelevaa ja usein myös vaikeaa. Mutta ei todellakaan ylitsepääsemätöntä...
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Tänään (eilen) sain tietää saavani yli 600 euroa veronpalautusta elokuussa. Kyllä veti hymyksi!

Sitten tuli vielä Pelicansin voiton perään tieto Kangasniemen jatkosopimuksesta turkoosiin. Kyllä oli mahtava maanantai!
 

ace

Jäsen
Pisti yllättävän paljon hymyilyttämään kun varasin lennot Suomeen ja varausvahvistus lävähti sähköpostiin.

Romania menettää pari salskeaa Suomi-poikaa kerralla, kun minäkin täältä kotiudun jo parin viikon päästä. Mahtaako tämä maa kestää tälläisen menetyksen saati toipua siitä?

Harmi ettei @HPL76 ehditty täällä tapaamaan, pitkä välimatka ja Koronatilanne teki siitä vaan mahdotonta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Romania menettää pari salskeaa Suomi-poikaa kerralla, kun minäkin täältä kotiudun jo parin viikon päästä. Mahtaako tämä maa kestää tälläisen menetyksen saati toipua siitä?
Siältä nousee uusi Ceaucescu vallankahvaan kun viimeset kapitalistit lähtevät vittuun sotkemasta suunnitelmia.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Romania menettää pari salskeaa Suomi-poikaa kerralla, kun minäkin täältä kotiudun jo parin viikon päästä. Mahtaako tämä maa kestää tälläisen menetyksen saati toipua siitä?

Harmi ettei @HPL76 ehditty täällä tapaamaan, pitkä välimatka ja Koronatilanne teki siitä vaan mahdotonta.

Ehkä parempi ettei me olla täällä enää jakamassa yhtään maalaisjärkeä. Ei se tunnu tähän porukkaan uppoavan. Menee hukkaan vaan sekin.

Joo eipä tässä pandemian keskellä oikein viittinyt lähteä pidemmälle kuin lähikauppaan. Mutta kahtellaan vaikka kotimaassa sitten jos sitä kaljalle eksyis.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Romania menettää pari salskeaa Suomi-poikaa kerralla, kun minäkin täältä kotiudun jo parin viikon päästä. Mahtaako tämä maa kestää tälläisen menetyksen saati toipua siitä?
Kysymysasettelu jo itsessään on täysin väärin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös