Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 670 736
  • 3 232
Se vetää aina hymyn naamalle, kun on joutunut omassa jengissä katselemaan jotain flegua paskaa, jonka vihollinen sitten "kaappaa". Jos on löysä niin on löysä.

Kai nyt Sportista täytyy Tuomas Vänttinenkin nostaa esille. Hätyyttelee uransa piste-ennätystä. Löytyykö Liigasta yhtä valmentajansa näköistä pelaajaa?

Kyllä tuo Joona Karevaara menee edelle.

Toki kaikki kunnia vaan tärkeistä maaleista koviin paikkoihin meille mestiksen puolella, ei siinä, kiitos niistä.

Ei ehkä aivan lukeudu parhaisiin hankintoihin, mutta allekirjoituksensa Arvonen kommentti.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Huomenna tullaan Turussa tekemään todella kova yleisömäärä jääkiekon ulkopuoliseen palloiluotteluun. Salibandyliigan yleisöennätykset paukkuvat varmuudella rikki. Moni joukkue jääkiekon pääsarjassa ei tule tällä kaudella pääsemään edes pudotuspeleissä moisiin lukemiin. Väkisinkin vetää suupieliä hymyyn.
 

Snagari

Jäsen
Huomenna tullaan Turussa tekemään todella kova yleisömäärä jääkiekon ulkopuoliseen palloiluotteluun. Salibandyliigan yleisöennätykset paukkuvat varmuudella rikki. Moni joukkue jääkiekon pääsarjassa ei tule tällä kaudella pääsemään edes pudotuspeleissä moisiin lukemiin. Väkisinkin vetää suupieliä hymyyn.
Mikäs peli tämä on ja miksi näin iso yleisömäärä? Jos siis puhutaan yli 4000 katsojan ottelusta niin onhan se sählypelille hyvä määrä. Taidetaan siis pelata nakkikattilassa?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Mikäs peli tämä on ja miksi näin iso yleisömäärä? Jos siis puhutaan yli 4000 katsojan ottelusta niin onhan se sählypelille hyvä määrä. Taidetaan siis pelata nakkikattilassa?

Tepsin 20-vuotisjuhlaottelu SPV:tä vastaan. Nakkikattilassa pelataan. Yli 4000 lippua on jo myyty ja siihen päälle vielä seuran jäsenet ja muut jaetut liput, niin varmaan yli 5000 mennään tällä hetkellä.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Eilen Raahen Musiikissa käydessäni pääsin soittelemaan Gibson Firebird-kitaraa, jota itse Stevie Ray Vaughan oli soittanut Oulun klubikeikalla vuonna 1984. Kyseinen kitara kuuluu Kauko Ilkolle ja Stevie oli sitä vähän lainannut omaan settiinsä.

http://www.raahenmusiikki.fi/img/extra/srv.jpg

Fiilikset oli aika katossa sen jälkeen ja olihan tämä niitä niin sanottuja bucketlist-juttuja, joista voi sitten kertoa sisarusten tenaville kun ovat vähän isompia. Että eno/setä on päässyt soittamaan samaa instrumenttia, mitä kaikkien aikojen toiseksi paras kitaristi on joskus soittanut lavalla.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Iloiseksi vetää isän mielen tänään kun matkustan poikani lakkiaisjuhlaan. Eräs aikakausi päättyy opiskelun saralla ja seuraavaksi sitten intti pois päiväjärjestyksestä. Kunnes alkaa haku yliopistoihin psykolgiaa lukemaan. Opettajan ura on kaverilla haaveena. Tosin ex anoppi on paikalla mutta tällä kertaa ei kavenna pätkääkään hymyä lärvissä. Onnittelut muillekin ylioppilaille.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Yksi koripallon EM-kisojen 2017 alkulohkoista pelataan Helsingissä, joten kyllähän tämä uutinen väkisinkin vetää hymyn naamalle. Ihan mahtava juttu.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Pelailin eilen kaupassa numerokenoa, siis peliautomaatilla. Sijoitin huimat neljä euroa kortilla ja pääsin 55 euroon saakka. Tuo nyt ei vielä suurta hymyä tuonut, mutta sitten napsahti näytölle, että olet voittanut ray:n onnenpotin.
Lähti sitten pyörittämään numeroita lopusta alkuun. Nolla, nolla, nolla ja ykkönen. Ihan kiva jouluraha, tuli tänään tilille...
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Pelailin eilen kaupassa numerokenoa, siis peliautomaatilla. Sijoitin huimat neljä euroa kortilla ja pääsin 55 euroon saakka. Tuo nyt ei vielä suurta hymyä tuonut, mutta sitten napsahti näytölle, että olet voittanut ray:n onnenpotin.
Lähti sitten pyörittämään numeroita lopusta alkuun. Nolla, nolla, nolla ja ykkönen. Ihan kiva jouluraha, tuli tänään tilille...

Oho, tästä ehdottoman vilpittömät onnittelut! Rayn koneita on tullut jonkun verran pelailtua, mutta en ole koskaan edes tiennyt, että niissä tuollaisia lisävoittoja on mukana : ) On varmaan ollut mahtava tunne, kun ei varmaan ihan ensimmäisenä ollut niitä neljää euroa sijoittaessa mielessä, että tää sijoitus tuottaa yli 1000 euroa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Eilen Raahen Musiikissa käydessäni pääsin soittelemaan Gibson Firebird-kitaraa, jota itse Stevie Ray Vaughan oli soittanut Oulun klubikeikalla vuonna 1984. Kyseinen kitara kuuluu Kauko Ilkolle ja Stevie oli sitä vähän lainannut omaan settiinsä.

http://www.raahenmusiikki.fi/img/extra/srv.jpg

...

Oho, tästä ehdottoman vilpittömät onnittelut! Rayn koneita on tullut jonkun verran pelailtua, mutta en ole koskaan edes tiennyt, että niissä tuollaisia lisävoittoja on mukana : ) On varmaan ollut mahtava tunne, kun ei varmaan ihan ensimmäisenä ollut niitä neljää euroa sijoittaessa mielessä, että tää sijoitus tuottaa yli 1000 euroa.

Veti iloiseksi nämä @oiler99 n ja @TF-79 n RAY-kokemukset.

Off-topic: aikomuksekseni oli joskus värkkäillä vasurikitara itse.
Mietin malliksi reversed-firebirdin, vailla mitään kokemusta soitettavuudesta.
Jäi ilmeisesti tekemättä. Someday never comes.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Eilen Raahen Musiikissa käydessäni pääsin soittelemaan Gibson Firebird-kitaraa, jota itse Stevie Ray Vaughan oli soittanut Oulun klubikeikalla vuonna 1984. Kyseinen kitara kuuluu Kauko Ilkolle ja Stevie oli sitä vähän lainannut omaan settiinsä.

http://www.raahenmusiikki.fi/img/extra/srv.jpg

Fiilikset oli aika katossa sen jälkeen ja olihan tämä niitä niin sanottuja bucketlist-juttuja, joista voi sitten kertoa sisarusten tenaville kun ovat vähän isompia. Että eno/setä on päässyt soittamaan samaa instrumenttia, mitä kaikkien aikojen toiseksi paras kitaristi on joskus soittanut lavalla.

Tuo on kyllä kova juttu, millainen tatsi oli kepissä, SRV suosi muistaakseni aika tanakoita kieliä, olisiko ollut peräti 0.13 setti?
 
Viimeksi muokattu:

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Upeasti tuo kitara soi. Kielet oli muistaakseni 0.11-0.50 ja tästä oli SRV vähän huomauttanutkin Kakelle settinsä jälkeen. Mihin Ilkko oli vastannut "Niin, mutta soi hienosti, oli kielet mitkä tahansa.". Ja tottahan se on.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Oho, tästä ehdottoman vilpittömät onnittelut! Rayn koneita on tullut jonkun verran pelailtua, mutta en ole koskaan edes tiennyt, että niissä tuollaisia lisävoittoja on mukana : ) On varmaan ollut mahtava tunne, kun ei varmaan ihan ensimmäisenä ollut niitä neljää euroa sijoittaessa mielessä, että tää sijoitus tuottaa yli 1000 euroa.
Kiitoksia!
Joo, hetken olin huuli pyöreänä, että mitä nyt tapahtui?! Kotiin tullessa sanoin muijalle, että voitin neljällä eurolla viiskymppiä, niin ja tonnin lisäpotin :) Rouva ilme oli ihan näkemisen arvoinen... Osa tuli sijoitettua saman tien uuteen telkkariin, vanhan 50" plasman tilalle tuli sonyn 48" led-telkkari.
Ihan mukava yllätys tosiaan, nyt kun olen työttömänä ja perus työmarkkinatuella, niin tuo 1050€ on kahden kuukauden käteen tuleva raha.
Tuolla lisätietoa näistä onnenpoteista: https://www.ray.fi/fi/asiakasinfo/UKK/etuasiakkuus/onnenpotti
Linkki RAY:n sivuille.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onneksi olkoon @TF-79! Itsellä on tullut tuo onnenpotti kaksi kertaa, tosin molemmilla kerroilla kymppi, niin kyllä vitutti, kun ei voinut edes tuplata sitä :) setä voitti 7.7 Vantaalla 5000€ ja ei olisi voinut parempaan osoitteeseen se voitto mennä. Siistiä, kun edes jotkut oikeasti voittaa, itse kun koko elämän pelit laskettuna tappiota ainakin ihan vitusti :)

Itse voisin sanoa onnelliseksi jutuksi vaikka sen, että eilen kävi kotikäynnillä Jäsenkorjaaja, joka taisi nyt saada mun selän kuntoon. Eipä sitä särkenyt kuin 15 vuotta ja tänään oli ensimmäinen päivä tuona aikana, kun selkään ei ole sattunut oikeastaan yhtään. Ihan huikea fiilis tuosta, en edes muistanut enää miltä tuntuu, kun ei tunnu kipua selässä. Pari kolme kertaa se käy vielä, niin jos vaikka jäisi päälle tämä uusi selkä. Aika hullua oli, kun sanoi, että mulla on pohjeluu ihan väärässä paikassa (vasen koipi), että hän laittaa sen paikoilleen. Sanoi, etten tule edes huomaamaan sitä ja en huomannutkaan. Sama homma kävi vielä lonkkaluun tjsp kohdalla. Sekin oli väärässä paikassa, no ei ole enää :) aika hieno päivä kyllä ollut, kun ei ole ollut kipuja ollenkaan. Jospa se tästä ja tänään tuli vielä e-savukesetti, niin en ole nyt 10h polttanut yhtään tupakkaa. En olisi uskonut pystyväni tähän. Vyöllä lähes 20v röökaamista, aski per päivä tahdilla. Joulukin tulee, taas saa perheen kasaan, voi pojat, että se on parasta Joulussa yhdessä ruoan kanssa :)
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Reilu kuukausi vittumaisesta erosta, ja vihdoin näyttää hieman valoisammalta.

Tänään iloa aiheutti solussani käynyt HOAS:in siivoustarkastaja, joka oli jättänyt siivousvammaiselle kämppikselleni huomautuksen kaikista paikoista, jotka oli huonosti siivottu. Kyseisessä paperissa puhuttiin muuttosiivouksesta, mikä taitaa tarkoittaa sitä, ettei tuota lusperia tarvitse enää kovin pitkään katsella. Mitä ihmeellisimpiä selityksiä on kuultu siihen, miksei hän ole siivonnut ollenkaan yhteisiä tiloja:

- "Mä en oo sillee tottunu tällasee et pitää niinku siivoo"
- "Mä oon vähän hidas huomaan et millo on sillee likast"
- "En mä haluu siis vaikuttaa mitenkää ignorantilt tai mitää"

Ei enää kauaa siis tätä meininkiä. Jes. Hymyilyttää!
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
JYPin voitto tänään tepsistä.

Kun katselee tuota meininkiä täällä ketjuissa, turkulaisessa mediassa yms. ennen peliä tehtyä typerää vastakkainasettelua, niin voidaan puhua "karman kostosta". Mikä tietysti on aivan huuhaata, mutta on niin idioottimaisia juttuja saanut lukea, että ei mitään rajaa. Toki tässä koko porukasta ole kysymys, vaan eiköhän jotkut idiootit tätä säestä.
Naurettavat hurraamiset Tuppuraisen "loukkaantumiselle" jne. peli kuitenkin pysyi suurimmilta osin hyvin aisoissa ilman ylilyöntejä, eikä TPS:n joukkue näihin hölmöilyihin lähtenyt.

Hienointa vielä tuo tapa, millä varmasti pistettiin itkijöille jauhot suuhun ja vitutus pintaan. Harmi kun piti se yksi pinna jättää, mutta kelpasi tämäkin.
 

Snagari

Jäsen
Hienointa vielä tuo tapa, millä varmasti pistettiin itkijöille jauhot suuhun ja vitutus pintaan. Harmi kun piti se yksi pinna jättää, mutta kelpasi tämäkin.
Ihan peliä näkemättä, odotitko hurrauksia Tuppuraiselle joka loukkaannutti TPS:n yhden kärkipelaajista? Eikös "karman kosto" nimenomaan olisi jos Tuppurainen olisi useita kuukausia pois pelikentiltä?
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Ihan peliä näkemättä, odotitko hurrauksia Tuppuraiselle joka loukkaannutti TPS:n yhden kärkipelaajista? Eikös "karman kosto" nimenomaan olisi jos Tuppurainen olisi useita kuukausia pois pelikentiltä?

En tietenkään odottanut. Tuppurainen tuskin tuommoista tekoa tarkoitti, kärsi pelikiellon ja siitä on jo kuukausia aikaa. Ei se sitä tarkoita, vaikka ei tarkoittanut, että tuota pitäisi vähätellä tai se olisi mitenkään hyväksyttävää.

Mutta kyse oli tästä illasta ja idioottimaisesta kirjoittelusta, huutelusta yms. Onko mielestäsi oikein, että loukkaantumista kaivataan Tuppuraiselle (tai samalla ylipäätään kenellekään ja vielä tahallisessa teossa)? Siinä mielessä tarkoitin karmaa, että ollaan helvetin idiootteja ja epäurheilijamaisia. Toki odotettavissa oli ja vihellyskonsertti oli tottakai täysin ansaittu.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Loukkaantumista ei, kostoa kyllä. Mutta hei, ehkä se olen vain minä. Niinkuin sanotaan.

Rehellisen kuitin miehiä olen itse myös. Tällä kertaa ei tullut rehellistä, eikä onneksi epärehellistäkään. Mutta tosiaan pointtina omassa tekstissä ei ollut tuo vaan idioottimainen käytös lähinnä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nelosella näytti tulevan Ummikot ulkomailla, eli lähettivät jamppoja ensimmäistä kertaa ulkomaille. Pertti 81v. Varkaudesta oli aika huikea pappa! Ekaa kertaa ulkomailla, mutta hauskasti kyllä jannusta huomaa, että mieli voi olla avoin ja sydän sivistynyt, vaikkei kotimaata pidemmälle aiemmin ollut ehtinytkään. Hyvä oli meininki. Toki hän voi olla vaikka millainen natsipaska kotonaan, mutta siis noissa klipeissä jaksoi olla positiivinen. Tuskin nuo yläfemmat ja heittäytymiset korismatsiin lähteävät ihan teeskennellysti joltain sitruunan syöneeltä dosentilta.

Toinenkin pari aiheutti tuntemuksia, mutta ehkä enemmän myötähäpeää sen minkä pariskunnan matkantekoa seurasin. Toki ihan jees, että uskaltautuivat matkaan. Viimeinkin.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Istuin äsken viitisen minuuttia jalkakäytävällä pienen risteyksen vieressä Helsingissä, koska molemmat pohkeeni kramppasivat samaan aikaan, enkä pystynyt kävelemään ja koski helvetisti. Sinä aikana noin seitsemän-kahdeksan autoa ohitti minut. Ainoastaan yksi niistä ei pysähtynyt kysymään, onko jokin hätänä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös