Eilen illalla kun piti alkaa katsomaan mestareiden liigaa, niin eihän siitä mitään tullut. Kuvaruudussa oli teksti "aktivoi korttisi" ja kun aktivoin sen viasatin omilla sivuilla, niin mitään ei tapahtunut. Aamulla sitten soitin ja kävi ilmi, että korttini oli mennyt vanhaksi ja olivat unohtaneet lähettää minulle ajoissa uuden. Kovasti oli pahoillaan asiakaspalvelija ja myönsi suoraan, että heidän moka. Uusi kortti tulee kuitenkin vasta maanantaina postin mukana ja kun kortin tultua mun pitää olla uudelleen yhteydessä viasatiin, koska ne aktivoi sen sitten sieltä käsin, niin käytännössä pääseen nauttimaan viasatin laadukkaasta ohjelmatarjonnasta vasta ensi tiistaina. Tämä taas johti siihen, että minulle luvattiin toukokuu ilmaiseksi, koska olen ollut pitkä-aikainen ja hyvä asiakas ja tämä oli täysin heidän syynsä. Lopuksi vielä kysyi näkyikö kanavat tiistaina ja kun vastasin, että näkyi, niin sitten asiakaspalvelija pahoitteli kovasti tiistain City-Madrid ottelun tasoa, johon tokaisin ettei se teidän syynne toki ollut. Hymyilin puhelun loputtua.