Onneksi olkoon
@TF-79! Itsellä on tullut tuo onnenpotti kaksi kertaa, tosin molemmilla kerroilla kymppi, niin kyllä vitutti, kun ei voinut edes tuplata sitä :) setä voitti 7.7 Vantaalla 5000€ ja ei olisi voinut parempaan osoitteeseen se voitto mennä. Siistiä, kun edes jotkut oikeasti voittaa, itse kun koko elämän pelit laskettuna tappiota ainakin ihan vitusti :)
Itse voisin sanoa onnelliseksi jutuksi vaikka sen, että eilen kävi kotikäynnillä Jäsenkorjaaja, joka taisi nyt saada mun selän kuntoon. Eipä sitä särkenyt kuin 15 vuotta ja tänään oli ensimmäinen päivä tuona aikana, kun selkään ei ole sattunut oikeastaan yhtään. Ihan huikea fiilis tuosta, en edes muistanut enää miltä tuntuu, kun ei tunnu kipua selässä. Pari kolme kertaa se käy vielä, niin jos vaikka jäisi päälle tämä uusi selkä. Aika hullua oli, kun sanoi, että mulla on pohjeluu ihan väärässä paikassa (vasen koipi), että hän laittaa sen paikoilleen. Sanoi, etten tule edes huomaamaan sitä ja en huomannutkaan. Sama homma kävi vielä lonkkaluun tjsp kohdalla. Sekin oli väärässä paikassa, no ei ole enää :) aika hieno päivä kyllä ollut, kun ei ole ollut kipuja ollenkaan. Jospa se tästä ja tänään tuli vielä e-savukesetti, niin en ole nyt 10h polttanut yhtään tupakkaa. En olisi uskonut pystyväni tähän. Vyöllä lähes 20v röökaamista, aski per päivä tahdilla. Joulukin tulee, taas saa perheen kasaan, voi pojat, että se on parasta Joulussa yhdessä ruoan kanssa :)