Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 671 266
  • 3 233
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ilmeisesti siis olet nainen.

Joskus teininä mulla oli pitkät hiukset, kun ne piti olla jos soitti rokkibändissä 80-luvulla. Ruokakaupassa sitten pultsahtava ukko kysyi, että kenenkäs tyttöjä se tämä söpöliini. Vedin siltä nenän poskelle mehukattitonkalla ja huusin apua, pedofiili kävi perseeseen kiinni. Poliisi tuli ja vei ukon. Jammun jutut oli tuolloin ihan tuoretta uutista, joten Suomi oli aika herkillä näissä.

Olisit lyönyt sitä käsilaukulla päähän.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ilmeisesti siis olet nainen.

Vaatisi kyllä sinänsä pokkaa Freyalta valita nimimerkikseen skandinaavisen rakkauden, kauneuden (ja kuoleman) jumalattaren nimi, jos hän ei olisi.

Tosin onhan täällä palstalla Eleanorkin, joka nimimerkistään huolimatta on ilmeisesti mies, vaikka nimimerkki on äärinaisellinen.

Mistä sen nykyisinä liberaaleina ja seksuaalisesti vapautuneina sateenkaariaikoina tietää, vaikka kohta palstalla olisi nimimerkkeinä Venus, Afrodite ja Tuonen Tytti, kaikki kolme joko karvaisia, partaisia körmyjä Koho-maila kovana tai sitten näppylänaamaisia, hintelän ruipeloita lajiniilo-nuorukaisia pätemässä viivelähdöistä ja siitä, miksei kukaan selostaja osaa lausua vauhdissa oikein Jakub Błaszczykowskia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tosin onhan täällä palstalla Eleanorkin, joka nimimerkistään huolimatta on ilmeisesti mies, vaikka nimimerkki on äärinaisellinen.
Ja pikkuvaimokin vaikuttaisi olevan äijänkörmy. Ei näistä aina tiedä.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Tosin onhan täällä palstalla Eleanorkin, joka nimimerkistään huolimatta on ilmeisesti mies, vaikka nimimerkki on äärinaisellinen..

Tämä oli muuten aikoinaan itsellenikin aikamoinen yllätys. Itse nyt kuitenkin tosiaan olen ihan naispuoleinen ihminen, vaikka joskus lapsena joku iäkkäämpi rouvashenkilö sanoikin että " Antaa pojan laskea ensin. " :)
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United

BigJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Väitöskirja palautettu tänään esitarkastukseen. Neljän vuoden urakka tältä osin loppusuoralla. Nyt hymyilyttää, ainakin siihen saakka kunnes tulee kommentit tarkastajilta.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Riemastuttavaa! Kesähitti 2013 on löytynyt! Asialla Ilkka "Frederik" Sysimetsä, 68. Silivuplee.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kolme päivää koulua. Tai siis "koulua", kun tunteja ei hirveästi ole jäljellä. Ensi viikolla sitten vähäksi aikaa eräälle kurssille ja Juhannuksen jälkeen duunia loppukesä. Olé.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juma-l-a-u-t-a! Vein cabriolettini kytkinremppaan ja olin hankkinut etukäteen kytkinsarjan ja kilkkeet. Nämä olivat oikeastaan eri vuosimalliin ja käytännössä ainoat mitä varaosaliikkeistä saatavissa oli, eikä niiden oikeastaan olisi pitänyt sopia, tai se oli ainakin ihan fifty-sixty, jos ei jopa seventi-foorti. Olin ihan varma että vituiksi menee, ja vain odotin soittoa pajalta, että "ei tää näillä onnistu, tuu hakee romus pois, hankin oikeat osat jostain ogloboglomarket.netistä ja katsellaan sitten asennusaikaa ensilumilta", mutta mitä helvettiä, juuri soittivat että homma luonasi ja auto valmis. Jes!

Pidätän oikeuden vittuuntua, jos kaikki meneekin vielä perseelleen, eli joko kytkin leviää kotimatkalla, ovat vain tehneet lumekorjauksen painelaakerin rasvauksella, tai lasku on tähtitieteellinen. Mutta muuten perkele, on hienoo. Miten voikaan aikuinen ihminen näin ilostua. Pistetään kolmas huutomerkki ja painokas kirosana vielä saatana!
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Väkivaltaanhan emme kannusta, mutta kieltämättä suupielet vääntyivät ylöspäin, kun paksu poika otti kiusaajalta luulot pois.

linkki: Youtube.

Nojaa. Vasemman käden käsilukko olisi ollut paljon turvallisempi, mutta samalla huomattavasti kivuliaampi ja nöyryyttävämpi tapa näyttää kiusaajalle. Sitä voi viedä eteenpäinkin esimerkiksi pakottamalla toisen nuolemaan kengästä liat pois jne. Käsilukossa oleva "vastustaja" on täysin hallinnassa ja se kyllä kiltisti tottelee mitä vain, sen verran kivulias tila kyseessä. Eli opetuksen saa annettua muillakin tavoilla kuin tappoyrityksellä. Tuo videolla näkyvä reaktio olisi voinut halvaannuttaa pienemmän kaverin, mikäli olisi niskoilteen lentänyt maahan. Jos se on sinusta "ihan oikein", niin ihmettelen, vaikka poika toimiikin harvinaisen kuvottavasti videolla.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Nojaa. Vasemman käden käsilukko olisi ollut paljon turvallisempi, mutta samalla huomattavasti kivuliaampi ja nöyryyttävämpi tapa näyttää kiusaajalle.

Tuskin poika mitään käsilukkoja osasi vai kerrottiinko tuossa että kiusattu on joku judoka, jos niin multa meni sitten ohi?
Jotain WWE:tä oli vissiin vkloppuisin tv:stä katottu kun tollanen muuvi tuli mieleen.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nojaa. Vasemman käden käsilukko olisi ollut paljon turvallisempi, mutta samalla huomattavasti kivuliaampi ja nöyryyttävämpi tapa näyttää kiusaajalle. Sitä voi viedä eteenpäinkin esimerkiksi pakottamalla toisen nuolemaan kengästä liat pois jne. Käsilukossa oleva "vastustaja" on täysin hallinnassa ja se kyllä kiltisti tottelee mitä vain, sen verran kivulias tila kyseessä. Eli opetuksen saa annettua muillakin tavoilla kuin tappoyrityksellä. Tuo videolla näkyvä reaktio olisi voinut halvaannuttaa pienemmän kaverin, mikäli olisi niskoilteen lentänyt maahan. Jos se on sinusta "ihan oikein", niin ihmettelen, vaikka poika toimiikin harvinaisen kuvottavasti videolla.
Niin, tuollaisessa muutaman sekunnin pyrähdyksessä sitä varmaan tuleekin mietittyä että "ei helvetti, ehkä se vasemman käden käsilukko kumminkin olisi parempi vaihtoehto tälle minua nöyryyttävälle kusipäälle."

Katsoitko tämän kiusatun pojan haastattelua? "I snapped", sanoi poika. Ja onko mikään ihme? Tuskin siinä kerkeää miettimään mitään mistään halvaantumisriskeistä ja parhaista kivuntuottotavoista. Tuota halvaantumisriskiäkään en ihan osta, toki mahdollista, mutta melkosen epätodennäköistä.

Ihan oikein.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Eli opetuksen saa annettua muillakin tavoilla kuin tappoyrityksellä. Tuo videolla näkyvä reaktio olisi voinut halvaannuttaa pienemmän kaverin, mikäli olisi niskoilteen lentänyt maahan. Jos se on sinusta "ihan oikein", niin ihmettelen, vaikka poika toimiikin harvinaisen kuvottavasti videolla.
Tässä näkyy harvinaisen hyvin kiusaamisen vähättely. Poitsua on kiustattu vuosikausia, ei kavereita, ei ketään joka pistäisi hanttiin kaverin puolesta. Sitten kun tulee raja vastaan niin ihmetellään, että eikö sitä nyt olisi voinut vaikka puhumalla (tai käsilukolla..) asiaa selvittää.

Maailmalta - myös Suomesta - löytyy useita tarinoita kuinka teini on tappanut itsensä kiusaamisen vuoksi ja sinä kehtaat lässyttää tuosta reaktiosta. Asenne kiusaamiseen on liian monella aikuisella sellainen, että "pojat on poikia" ja "tuo vaihe kuuluu teini-ikään". Liian monet vanhemmatkaan eivät edes tiedä, että heidän lastaan kiusataan jopa todella rankasti.

Ei kyllä vetänyt iloiseksi tuo kommentti.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Väärin kilahdettu!

Tässä näkyy harvinaisen hyvin kiusaamisen vähättely. Poitsua on kiustattu vuosikausia, ei kavereita, ei ketään joka pistäisi hanttiin kaverin puolesta.
-clip-

Ei kyllä vetänyt iloiseksi tuo kommentti.

Oho! Murmelin kanssa täsmälleen samaa mieltä. Rasti seinään! Olen vuosikausia välillä lähes päätoimisesti joutunut/saanut näitä kiusaamisjuttuja peruskoulussa (7-9-luokilla) selvitellä. Jokaisella tulee jossain vaiheessa se raja vastaan. Ymmärrän tuon kiusatun pojan reaktion. Koulukiusaajat ja heidän ymmärtäjänsä ovat minulle alinta ihmisyyden kastia...
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oho! Murmelin kanssa täsmälleen samaa mieltä. Rasti seinään! Olen vuosikausia välillä lähes päätoimisesti joutunut/saanut näitä kiusaamisjuttuja peruskoulussa (7-9-luokilla) selvitellä. Jokaisella tulee jossain vaiheessa se raja vastaan. Ymmärrän tuon kiusatun pojan reaktion. Koulukiusaajat ja heidän ymmärtäjänsä ovat minulle alinta ihmisyyden kastia...

Samaa mieltä, joskus se raja tulee. Olen useampaa vastaavaa tapausta selvitellyt, joissa kiusattulla on napsahtanut. Ammatillisuus on vähän vaikeaa, kun turpaan saaneen kiusaajan vanhemmat ovat vaatimassa rangaistusta kiusatulle. Sitä saa mitä tilaa, on ollut muutaman kerran mielessä.

Tässä kiusaajan ja hänen vanhempiensa näkökulmaa.

Casey the Punisher
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tuntematon jätkä tuli heittämään alafemman ja vaihtamaan pari sanaa Pasilan asemalla ihan vaan, koska molemmilla oli kivaa ja aurinko paistoi.

Tuli hyvä mieli.
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Jukka-Pekka Vuorisen ero hymyilyttää. Kolme kuukautta sitten tapahtunut kurinpitoprosessi oli niin kuvottava farssi, ettei se ole haalistunut vieläkään. Toivotaan, että pääpirun poistuminen liigamme ylimmältä orrelta puhdistaa ilmaa edes vähän.
 

Masentaja

Jäsen
Itse olin myös jonkinasteisesti koulukiusattu käytännössä ihan ensimmäisiltä luokilta yläasteelle saakka. Yläasteen loppupuolella tuli mitta täyteen ja sen jälkeen sain olla rauhassa. Se loppui seinään, kun yks kiusaajista sai turpaansa ihan huolella. Yhtään ei harmita se, että sai itse lopetettua sen. Tästä on jo pitkälle toistakymmentä vuotta aikaa, maailma on sen jälkeen muuttunut todella paljon mutta ei koulukiusaamiseen ole puututtu riittävästi... Väkivalta lopettaa vittuilun.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Tuskin poika mitään käsilukkoja osasi vai kerrottiinko tuossa että kiusattu on joku judoka, jos niin multa meni sitten ohi?
Jotain WWE:tä oli vissiin vkloppuisin tv:stä katottu kun tollanen muuvi tuli mieleen.

Siis käsilukolla tarkoitan tässä tapauksessa kädestä kiinni ottamisen ja vääntämisen sen liikeradalle väärään suuntaan. Ei tarvitse kuin vähän pyöräyttää niin kaveri on jo selkä kumarassa täydessä kontrollissa ja pienillä ranneliikkeillä saat kyyneleet silmiin. Voimaero noilla kavereilla on niin valtava, että tämän tekeminen ei olisi ollut mikään ongelma isolle kaverille.

Tätä tehtiin jo ala-asteella ihan hupimielessä. Käytännössä ainoa "liike" mitä osattiin. Kyllä minulle tulisi nimenomaan ensimmäisenä mieleen käden vääntäminen paskaksi kuin "otanpa tuon kaverin tuosta jaloista kiinni ja heitän pääni yläpuolelta sen niskoilteen maahan".
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mitä hauskaa olisi ollut nettivideossa, missä iso poika ottaa käsilukon pikku rimpulasta? Kyllä tuo oli paljon viihdyttävämpi ja ennen kaikkea opettavaisempi kaikille maailman pikku paskiaisille.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tätä tehtiin jo ala-asteella ihan hupimielessä. Käytännössä ainoa "liike" mitä osattiin. Kyllä minulle tulisi nimenomaan ensimmäisenä mieleen käden vääntäminen paskaksi kuin "otanpa tuon kaverin tuosta jaloista kiinni ja heitän pääni yläpuolelta sen niskoilteen maahan".

Niin, sinulle. Tuolla pulskalla pojalla vaan ei tainnut koskaan olla kavereita, joiden kanssa harjoitella käsilukkoja tai muuta painimista.

* * * * * *

Ketjun aiheeseen, kävin pari tuntia sitten lähikaupassa hakemassa vähän iltapalaa. Edelläni jonossa oli kundi, jonka electronilla ei ollutkaan katetta. Sanoin kassalle, että laittaa samaan minun ostosteni kanssa. Kundin ilo ja kiitollisuus toivat todella hyvän mielen - se maksamani tonnikalapurkki taisi mennä ihan tarpeeseen.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Kyllä minulle tulisi nimenomaan ensimmäisenä mieleen käden vääntäminen paskaksi kuin "otanpa tuon kaverin tuosta jaloista kiinni ja heitän pääni yläpuolelta sen niskoilteen maahan".

Helppohan se täältä on huudella mitä itselle mieleen tulisi ensimmäisenä. Tuollainen sälli, jota kiusattu vuosia ja jolla ei ole kavereita ei varmaa paljoa käsilukkoja harjoittele. Eikä varmaan paljoa mooveja mieti siinä kohtaa kun oikeesti se mitta tulee täyteen. Siinä kohtaa kun "napsahtaa" niin todennäköisesti toimii niinkuin nyt sattuu toimimaan tilanteessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös