Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Äsken Urheiluruudussa tullut pätkä Ässien tämänpäiväisistä mestaruusjuhlista ja varsinkin se traktori Ässien lipun kanssa.
Jemenissä siepatut suomalaiset on vapautettu ja he ovat matkalla Suomeen. Hyvä Suomi!
Toivottavasti Suomen valtio ei ole maksanut senttiäkään lunnasrahoja al-Qaidan terroristeille. Sillä se vain kannustaisi rättipäisiä kiihkoilijafanaatikkoja sieppaamaan lisää suomalaisia isojen rahojen toivossa.
Se olisi ollut aika heikko veto, koska al-Qaidalla ei ole tiettävästi mitään tekemistä tämän kaappauksen kanssa.Toivottavasti Suomen valtio ei ole maksanut senttiäkään lunnasrahoja al-Qaidan terroristeille.
Tuo muuten on hieno juttu. Kumpaakaan seuraa en sen kummemmin symppaa tai ole symppaamatta, mutta aina on hienoa kun pieni ja puskan takaa tuleva seura vetelee kuonoon isoa ja ökyrikasta. Yllätykset ovat urheilun suola.Wigan voitti Manchester C:n Englannin cupin finaalissa. Mahtava juttu!
Thanks, olen suuri HST-friikki.ja ihan offtopic Evilille, loistava allekirjoitus.
Väkivaltaanhan emme kannusta, mutta kieltämättä suupielet vääntyivät ylöspäin, kun paksu poika otti kiusaajalta luulot pois.
linkki: Youtube.
Väkivaltaanhan emme kannusta, mutta kieltämättä suupielet vääntyivät ylöspäin, kun paksu poika otti kiusaajalta luulot pois.
Miten niin emme kannusta? Casey on mun sankari! Voittaa parrakkaan badass-papan mennen tullen.Väkivaltaanhan emme kannusta, mutta kieltämättä suupielet vääntyivät ylöspäin, kun paksu poika otti kiusaajalta luulot pois.
Ilmeisesti siis olet nainen.Olin tankkaamassa autoani ja ohitseni kulki mies joka huikkasi että siinäpä vasta kaunis nainen.
Ilmeisesti siis olet nainen.
Joskus teininä mulla oli pitkät hiukset, kun ne piti olla jos soitti rokkibändissä 80-luvulla. Ruokakaupassa sitten pultsahtava ukko kysyi, että kenenkäs tyttöjä se tämä söpöliini. Vedin siltä nenän poskelle mehukattitonkalla ja huusin apua, pedofiili kävi perseeseen kiinni. Poliisi tuli ja vei ukon. Jammun jutut oli tuolloin ihan tuoretta uutista, joten Suomi oli aika herkillä näissä.