En mä voinut kun korsetti jumitti.Olisit lyönyt sitä käsilaukulla päähän.
En mä voinut kun korsetti jumitti.Olisit lyönyt sitä käsilaukulla päähän.
Ilmeisesti siis olet nainen.
Ja pikkuvaimokin vaikuttaisi olevan äijänkörmy. Ei näistä aina tiedä.Tosin onhan täällä palstalla Eleanorkin, joka nimimerkistään huolimatta on ilmeisesti mies, vaikka nimimerkki on äärinaisellinen.
Ja pikkuvaimokin vaikuttaisi olevan äijänkörmy. Ei näistä aina tiedä.
Tosin onhan täällä palstalla Eleanorkin, joka nimimerkistään huolimatta on ilmeisesti mies, vaikka nimimerkki on äärinaisellinen..
Väkivaltaanhan emme kannusta, mutta kieltämättä suupielet vääntyivät ylöspäin, kun paksu poika otti kiusaajalta luulot pois.
linkki: Youtube.
Väkivaltaanhan emme kannusta, mutta kieltämättä suupielet vääntyivät ylöspäin, kun paksu poika otti kiusaajalta luulot pois.
linkki: Youtube.
Nojaa. Vasemman käden käsilukko olisi ollut paljon turvallisempi, mutta samalla huomattavasti kivuliaampi ja nöyryyttävämpi tapa näyttää kiusaajalle.
Niin, tuollaisessa muutaman sekunnin pyrähdyksessä sitä varmaan tuleekin mietittyä että "ei helvetti, ehkä se vasemman käden käsilukko kumminkin olisi parempi vaihtoehto tälle minua nöyryyttävälle kusipäälle."Nojaa. Vasemman käden käsilukko olisi ollut paljon turvallisempi, mutta samalla huomattavasti kivuliaampi ja nöyryyttävämpi tapa näyttää kiusaajalle. Sitä voi viedä eteenpäinkin esimerkiksi pakottamalla toisen nuolemaan kengästä liat pois jne. Käsilukossa oleva "vastustaja" on täysin hallinnassa ja se kyllä kiltisti tottelee mitä vain, sen verran kivulias tila kyseessä. Eli opetuksen saa annettua muillakin tavoilla kuin tappoyrityksellä. Tuo videolla näkyvä reaktio olisi voinut halvaannuttaa pienemmän kaverin, mikäli olisi niskoilteen lentänyt maahan. Jos se on sinusta "ihan oikein", niin ihmettelen, vaikka poika toimiikin harvinaisen kuvottavasti videolla.
Tässä näkyy harvinaisen hyvin kiusaamisen vähättely. Poitsua on kiustattu vuosikausia, ei kavereita, ei ketään joka pistäisi hanttiin kaverin puolesta. Sitten kun tulee raja vastaan niin ihmetellään, että eikö sitä nyt olisi voinut vaikka puhumalla (tai käsilukolla..) asiaa selvittää.Eli opetuksen saa annettua muillakin tavoilla kuin tappoyrityksellä. Tuo videolla näkyvä reaktio olisi voinut halvaannuttaa pienemmän kaverin, mikäli olisi niskoilteen lentänyt maahan. Jos se on sinusta "ihan oikein", niin ihmettelen, vaikka poika toimiikin harvinaisen kuvottavasti videolla.
Tässä näkyy harvinaisen hyvin kiusaamisen vähättely. Poitsua on kiustattu vuosikausia, ei kavereita, ei ketään joka pistäisi hanttiin kaverin puolesta.
-clip-
Ei kyllä vetänyt iloiseksi tuo kommentti.
Oho! Murmelin kanssa täsmälleen samaa mieltä. Rasti seinään! Olen vuosikausia välillä lähes päätoimisesti joutunut/saanut näitä kiusaamisjuttuja peruskoulussa (7-9-luokilla) selvitellä. Jokaisella tulee jossain vaiheessa se raja vastaan. Ymmärrän tuon kiusatun pojan reaktion. Koulukiusaajat ja heidän ymmärtäjänsä ovat minulle alinta ihmisyyden kastia...
Tuskin poika mitään käsilukkoja osasi vai kerrottiinko tuossa että kiusattu on joku judoka, jos niin multa meni sitten ohi?
Jotain WWE:tä oli vissiin vkloppuisin tv:stä katottu kun tollanen muuvi tuli mieleen.
Tätä tehtiin jo ala-asteella ihan hupimielessä. Käytännössä ainoa "liike" mitä osattiin. Kyllä minulle tulisi nimenomaan ensimmäisenä mieleen käden vääntäminen paskaksi kuin "otanpa tuon kaverin tuosta jaloista kiinni ja heitän pääni yläpuolelta sen niskoilteen maahan".
Kyllä minulle tulisi nimenomaan ensimmäisenä mieleen käden vääntäminen paskaksi kuin "otanpa tuon kaverin tuosta jaloista kiinni ja heitän pääni yläpuolelta sen niskoilteen maahan".
Helppohan se täältä on huudella mitä itselle mieleen tulisi ensimmäisenä. Tuollainen sälli, jota kiusattu vuosia ja jolla ei ole kavereita ei varmaa paljoa käsilukkoja harjoittele. Eikä varmaan paljoa mooveja mieti siinä kohtaa kun oikeesti se mitta tulee täyteen.