Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 680 592
  • 3 270

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Eilisessä Bond-elokuvassa Erittäin salainen hymyilytti elokuvan lopussa kohtaus jossa Bond ja Havelock olivat veden alla kiertämässä köyttä kiven ympärille, huomasi että äänitehoste oli lainattu Kuuraketti-elokuvasta kun avaruusasema alkaa hajota palasiksi, toinen asia joka veti hymyn naamalle oli musiikkivalinta Bondin lähtiessä karkumatkalle mäkihyppy-episodin jälkeen.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Eilisessä Bond-elokuvassa Erittäin salainen hymyilytti elokuvan lopussa kohtaus jossa Bond ja Havelock olivat veden alla kiertämässä köyttä kiven ympärille, huomasi että äänitehoste oli lainattu Kuuraketti-elokuvasta kun avaruusasema alkaa hajota palasiksi, toinen asia joka veti hymyn naamalle oli musiikkivalinta Bondin lähtiessä karkumatkalle mäkihyppy-episodin jälkeen.

Mitä mieltä olet siitä että kreikkalainen sukellusvene oli nimetty roomalaisen mytologian jumalan mukaan kreikkalaisen sijaan?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Nyt hymyilyttää se, että "Mitä tänään syötäisiin" -ketjuun kirjoittamani lounas on mahdollista syödä kelien puolesta parvekkeella. Kesä tulossa ^^
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Grillistä lihaa, salaattia, paholaisenhilloa, paistettua vuohenjuustoa ja minulle uutta hyvää chilikastiketta. Paskemminkin asiat vois olla.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Show must go on

Kimmo Blomin tähdittämä Queen-musikaali toi kyllä hymyn naamalle koko viikonlopuksi. En aiemmin ollut käynyt katsomassa mitään vastaavaa, eivätkä odotukset olleet kovinkaan korkealla. Melko kehnosta sivujuonesta huolimatta esitys oli uskomaton, kiitos Blomin. Tuon jätkän ääni on aivan käsittämättömän hyvä. Myös taustabändi suoriutui keikasta mainiosti, varsinkin soolokitaristi hoiti homman kunnialla kotiin. Suosittelen käymään katsomassa tuon, jos mahdollisuus avautuu. Peacock oli perjantaina ainakin viimeistä paikkaa myöten täynnä.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Työhaastattelukutsu opiskelemani alan töihin. Olin jo viime kesänä oman alan töissä, mutta nyt työpaikka olisi muuttumassa vajaan 30 kilometrin päästä ~2 kilometrin päähän. Palkkakin noussee parilla sadalla/kk.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Kas kylläpä tuli hyvä mieli juuri viimeksi tänään siitä, että tuo maan mainio progepoprokkibändi Coheed and Cambria soittelee Göteborgissa kesäkuun 11. päivä. Ei liene epäselvää, olenko paikalla. Totta meisselissä.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
YouTubessa joku totesi Elä ja anna toisten kuolla-elokuvassa esiintyvässä karikatyyrimaisesta punaniskapoliisi J.W. Pepperista osuvasti: "The original teaparty member"
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Työhaastattelukutsu opiskelemani alan töihin. Olin jo viime kesänä oman alan töissä, mutta nyt työpaikka olisi muuttumassa vajaan 30 kilometrin päästä ~2 kilometrin päähän. Palkkakin noussee parilla sadalla/kk.
Kovalla itseluottamuksella ainakin mennään kun pidät paikkaa jo tässä vaiheessa varmana. Toivottavasti et joudu pettymään. Lykkyä tykö siis!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
YouTubessa joku totesi Elä ja anna toisten kuolla-elokuvassa esiintyvässä karikatyyrimaisesta punaniskapoliisi J.W. Pepperista osuvasti: "The original teaparty member"

Melkein vielä karikatyyrimaisempi on samaisen Pepperin esiintyminen seuraavassa Bond-seikkailussa, eli Kultaisessa aseessa, jossa hän on vaimoineen turistina Thaimaassa. Tosin siinä roolihahmo menee jo aika överiksi. Ilmeisesti sivurooli oli niin huikeasti vedetty ensimmäisessä elokuvassa, että mies päätettiin ottaa mukaan seuraavaankin.

Mielenkiintoista on muuten se, että roolin heittänyt Clifton James on paljasjalkainen New Yorkin asukki. Siitä huolimatta hän on vetänyt tunnettuja rooleja, joissa hän esittää nimenomaan "Syvän Etelän" asukkia.

Wikipedian mukaan James (Clifton James, ei James Bond) on vielä elossa, kunnioitettavassa 91 vuoden iässä: Clifton James - Wikipedia, the free encyclopedia
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kovalla itseluottamuksella ainakin mennään kun pidät paikkaa jo tässä vaiheessa varmana. Toivottavasti et joudu pettymään. Lykkyä tykö siis!

"Työpaikka olisi muuttumassa..." "Palkkakin noussee parilla sadalla/kk..."

Pelkkää spekulaatiota ainakin mun näytöltä luettuna, en minä tuosta mitenkään saa tulkittua niin että wunderweba paikkaansa varmana pitää. Ehkä sinä näet jotain mitä minä en, eli väärin hymyilty parahin wunderweba.

Alkava viikonloppu vetää nyt hymyn naamalle, ei tänne olisi huomenna jaksanutkaan enää tulla.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kovalla itseluottamuksella ainakin mennään kun pidät paikkaa jo tässä vaiheessa varmana. Toivottavasti et joudu pettymään. Lykkyä tykö siis!

"Työpaikka olisi muuttumassa..." "Palkkakin noussee parilla sadalla/kk..."

Pelkkää spekulaatiota ainakin mun näytöltä luettuna, en minä tuosta mitenkään saa tulkittua niin että wunderweba paikkaansa varmana pitää. Ehkä sinä näet jotain mitä minä en, eli väärin hymyilty parahin wunderweba.

Alkava viikonloppu vetää nyt hymyn naamalle, ei tänne olisi huomenna jaksanutkaan enää tulla.

Joo, ehkä olisin voinut laittaa vähän vielä enemmän ehdolliseksi noita sanoja, mutta menköön nyt noin.

-------

Hymyilyttänyt/tyttömäisesti hihityttänyt on jonkin aikaa jo myös sellainen asia, että Ilveshän kertoi uudeksi sloganikseen tms. "Paluu menestykseen". Ilves.comissa on ollut karsintasarjan jälkeen seuraavan matsin kohdalla päivänmäärä "To 01.01.1970", mutta vastustajasta ei tietoa. Tuo olisi kyllä paluuta mennneisyyteen, mutta myös samalla menestykseen. Onko toimistolla keksitty aikakone? Hihihihiiii.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hieman samanlaista. Eräässä haastattelussa minulta lopuksi kysyttiin, että osaanko tehdä tämänkaltaisen opetusohjelman ja ykköskyselijä näytti sen läppikseltään.

Kerroin tekeväni jopa hieman paremmankin. Epäilevän näköinen kaveri kysyi syytä itsevamuuteeni ja kerroin esitellyn ohjelman olevan minun tekemä.

Sain paikan välittömästi, mutta sinuahan se piti onnitella!

Ei pelkkä työ tee tyytyväiseksi, vaan myös palkka, autoetu, lahjuslomat ja käyttöoikeus pomon vaimoon...
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Työt ne vetää täälläkin päässä onnelliseksi ja aiheuttavat hymyn nostatusta huulille. Syksyllä olisi tarkoitus lähteä jatko-opiskelemaan ja tämä työ tukee noita opintoja täysin. Lisäksi halusivat, että aloitan vielä viikkoa aiemmin kuin ensin sovittiin ja pesti tehtiin samantien kestämään ainakin syyskuun loppuun asti, vaikka heinäkuulle asti ensin olikin ajatuksena olla töissä. Ja jatkoakin kuulemma on luvassa jos homma natsaa ja kiinnostusta löytyy..

Opiskelijabudjetilla kituuttamisen jälkeen, kelpaa! :peukku:
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olin katsomassa ja kuuntelemassa eilen erästä huippupoppoota. Loistava keikka ja meininki oli melkoinen! Tämä yhdistelmä veti iloiseksi ja hymyn naamalle.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Väkisin vetää naaman hymyyn kun saa mahdollisuuden ostaa lipun loppuunmyytyyn peliin.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Helvetin mukava koti-ilta lukemisen ja änärin parissa edessä. Saunassa äsken jo kunnon löylyillä! :)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
"Hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita."

Aivan loistava fiilis! Ja aurinkokin paistaa, monella tavalla :)
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Opiskeluporukka on vaan niin mahtava, että hymyilyttää vieläkin, vaikka koulu päättyi jo klo 16.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös