Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 671 896
  • 3 233

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Töistä lähtiessä bongattu iso ulkomainos "Suuri hämähäkkinäyttely". Valitettavasti kuvituksessa yksikään hämähäkki ei ollut väärinpäin. Kuitenkin sai hymyn käväisemään huulilla, samalla tavalla kuin abaut vuosi sitten bongattu "Suuri käärmenäyttely"-kyltti.
 

Pekkis

Jäsen
Olipa kiva kuunnella raitistunutta Mattia Mansikkapaikalla. Avoimesti myönsi häpeävänsä viimeisten 20 vuoden aikaisia tekemisiään. Kunpa nyt vaan pää kestäisi siellä kiven sisällä.

Tuli hyvä fiilis.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Äsken lähikaupassa käydessä minun edellä kassalla oli pikkutyttö, jolla jäi kaikkien kolikoiden laskemisen jälkeen uupumaan 5 senttiä. Puuttuvan kolikon annoin hänelle ja vastaukseksi tuli kaunis kiitos.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Äsken lähikaupassa käydessä minun edellä kassalla oli pikkutyttö, jolla jäi kaikkien kolikoiden laskemisen jälkeen uupumaan 5 senttiä. Puuttuvan kolikon annoin hänelle ja vastaukseksi tuli kaunis kiitos.
Onneksi sinunlaisia on maailmassa. Tämä tarina sai niin hyvän fiiliksen, että ensi kerralla jos pääsen tekemään jollekin toiselle hyvän teon, niin teen sen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Puuttuvan kolikon annoin hänelle ja vastaukseksi tuli kaunis kiitos.

Ja loppujen lopuksi olet vaan yksinäinen namusetä. Vitun hienosti toimittu, olisin varmaan tehnyt myös itsekkin samoin, mutta tää maailma on mennyt niin perseelleen, että saat vaan syytteen moisesta.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Äsken lähikaupassa käydessä minun edellä kassalla oli pikkutyttö, jolla jäi kaikkien kolikoiden laskemisen jälkeen uupumaan 5 senttiä. Puuttuvan kolikon annoin hänelle ja vastaukseksi tuli kaunis kiitos.
Nämä pikkulapset kaupan jonossa laskemassa kolikkojaan jonkun lakritsipiipun takia ovat kyllä mainioita. Ensimmäistä kertaa kun annoin "kassaan" jonkun 5 tai 10 senttisen, tein sen puhtaasti itsekkäistä syistä, koska en jaksanut odottaa kun puliveivasivat niiden kolikkojensa kanssa. Mutta se lasten ilme oli kyllä hieno; pelästyksestä, häkellyksen kautta onnellisuuteen. Sen takia olen joskun toisekin tehnyt saman.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tapaus meni kutakuinkin niin, että kun kolikot oli levitelty, niin myyjä sanoi, että 10 senttiä uupuu. Tyttö sanoi, että ei ole enää kuin 5 senttiä. Silloin annoin myyjälle sen 5 senttiä. Tällä kertaa ei kyllä mitään pelästystä tainnut olla, mutta ehkä se häkeltyminen. Jospa tässä nyt syytteiltä selvittäisiin.

Edit. Luulen, että eniten pelästyi sitä, kun rahat ei riittäneetkään.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Veti pienoisen hymyn naamalle kun 15-vuotias poikani kertoi vastanneensa erääseen koekysymykseen "juuri nyt en muista".

Poika kuuntelee Radio Rockia...
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Äkkäsin että perkele, otanpas huomenna pienenpienen punaviinipöhnän. Ehtoosti. Ihan helevetin hyvä idea! Mutta Jäksyä en ota pakastimesta, en ollenkaan. Varmaankaan.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näyttäisi siltä, että omat joululahjat ovat kotiutuneet keski-euroopasta kotimaahan tänään.

Ihan mukavasti muutenkin menee.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Kyllähän Zoltánin pelaaminen ja iloisuus, sympaattisuus, innostuneisuus, palo ja kaikki muukin mikä tosta jätkästä huokuu vetää hymyn huuleen ja mielen iloiseksi. Hieno mies!!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kyllähän Zoltánin pelaaminen ja iloisuus, sympaattisuus, innostuneisuus, palo ja kaikki muukin mikä tosta jätkästä huokuu vetää hymyn huuleen ja mielen iloiseksi. Hieno mies!!

Vaikken Jokereita kannatakaan, olin tätä tulossa laittamaan itsekin. Mukava nähdä unkarilaista väriä liigassamme. SM-Liigassahan on 15 eri maasta pelaajia, mikä on mielenkiintoinen juttu. Ajatelkaa, Kroatia ja Unkari! Ties vaikka seuraava pelaajahankinta olisi Arabiemiraateista. Sitten olisi sarjassamme ihan oikea sulttaani.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Mission Impossible nelosen ensi-illassa Samuli Edelmann mainitsi Porin.
Ei mitään hajua miksi se pisti hymyilemään. Vissiin on tylsä päivä menossa.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Suuri kiitos nimimerkille expertti, joka huomautti, että Canalin urheilukanavat näkyvät viikonlopun ajan Elisan ja Ainan kaapeliverkon asiakkaille ilmaiseksi. Laadukasta futista, EHT:n pelit sekä European Trophyn pelejä tuolta varmaankin tulee katseltua.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Löytyihän se uus kämppä meidänkin pikkuperheelle. Isompi ja muutenkin mukavan oloinen ja hyvällä paikalla. Tähän nykyiseen tuli ilmeisesti vuokranantajan mokana vesivahinko. Tyttärellä tulossa toinen joulu, mutta se menee nyt mummolassa, kun vasta tammikuun alussa muutto. Joululoma alkamassa, joten vetäähän se vähän virnettä naamalle, keppanaa siemaillessa.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
No niin. Tulihan se totuus sieltä, kaiken turhan jauhannan jälkeen.

vanlainerista olisi saanut kattos penalttia.

edit. ja niin, jotten minä saa, niin olen onnellinen, että on viikonloppu ja kohta sellaisessa semihumalassa. Eiköhän sitä siinä jo tarpeeksi yksinkertaiselle miehelle.
 

Nick Neim

Jäsen
Sisko synnytti viime yönä ensimmäisen poikansa, pari tyttöä löytyy jo ennestään. Ihan mukava piristys tällaiseen ankeaan ja pimeään talveen. :)
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Joulukuusen hakureissulla huomasin, ettei metsässä ollut yhtään hyttystä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
2,5 -vuotiaan veljentyttöni leukemia on, jos ei vielä voitettu, niin ainakin saatettu alakynteen. Syöpösolujen määrä on pudonnut lähes olemattomiin, elimistö tuottaa jo lähes normaalisti terveitä verisoluja ja lääkärien mukaan näyttää nyt todella hyvälle, vaikka alkuperäisestä tautidiagnoosistakaan ei ole kulunut kuin muutama hassu viikko. En uskalla vielä tuulettaa, mutta kyllä tuntuu uskomattoman hyvältä taannoisen shokkiuutisen jälkeen. Tytön omaa hymyä ei edes tällainen tauti ole missään vaiheessa hillinnyt.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänä aamuna oli talvipäivänseisaus. Oli jo aikakin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
The Arska antoi minulle joululahjan. Ei ollut mitään alaltaan tuttua, mutta kyllä tuo vodkapullokin kelpaa. On se hieno mies.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kaupasta löytyi voita. Saatanan pieniä oli paketit, mutta kaksi moista ostin. Nyt saa joulupuuroon voisilmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös