Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 671 086
  • 3 233

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pääsin messurakentajaksi. Ensi viikolla alkaa hommat, kestosta ei tietoa, työpäivät minimissään kymmenen tuntia, ei kovaa palkkaa, ei ylityölisää, ei viikonloppulisää, ei kevyttä hommaa... Ei haittaa, rahaa siitä saa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Pääsin messurakentajaksi. Ensi viikolla alkaa hommat, kestosta ei tietoa, työpäivät minimissään kymmenen tuntia, ei kovaa palkkaa, ei ylityölisää, ei viikonloppulisää, ei kevyttä hommaa... Ei haittaa, rahaa siitä saa.

Kuullostaa mielenkiintoiselta, aikanaan itse olin päätymässä samankaltaiseen duuniin.

Onnea ja ahkeruudella varmasti poikii hyviä mahdollisuuksia tulevaisuudelle. Tai sitten ei, mistä näistä tietää. Yritän nyt olla kannustava :D
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kuullostaa mielenkiintoiselta, aikanaan itse olin päätymässä samankaltaiseen duuniin.

Onnea ja ahkeruudella varmasti poikii hyviä mahdollisuuksia tulevaisuudelle. Tai sitten ei, mistä näistä tietää. Yritän nyt olla kannustava :D

Kiitoksia. Yksi tuttu heppu siellä on kenen kanssa tullut tehtyä hieman samanlaisia hommia muutamana kesänä, saan opettajaksi ja ohjeistajaksi.
 

Ameno

Jäsen
Jeejee, vika työpäivä ja sitten onkin loppuviikko lomaa! Sitten takasin kouluun (joka on sama paikka kuin nykyinen työpaikka), mutta se on sen ajan murhe...
 

Sinister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings, Islanders, TB Buccaneers
Tuntien, oikeastaan päivien taistelun jälkeen sain vihdoin liput Detroitin NHL-matsiin Joe Louis Arenalle, vieläpä alakatsomoon. YEAH! Vatsanpohjassa kutkuttaa ajatuskin ottelusta. Don't stop believin'..

EDIT: Se piti vielä mainita, että Ticketmaster on saatanasta. Välttäkää jos voitte.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kaveri oli kantanut oven eteen pari pussillista raparperia, omenoita ja kesäkurpitsoita kukkineen kotipaikaltaan. Lisäksi vaimo ja tyttö löysivät metsäreissullaan liki ämpärillisen mustatorvisieniä. Huomenna on viimeisen päälle lähiruokaa tarjolla, ja hyvää sellaista.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Porthanian edessä kivitöitä tekevän firman nimi: Aleksin kivi.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Löin tänään golfissa hole in onen. Aika hyvä fiilis.

Onnittelut. Kerran oon lyöny 50cm kupin taakse ja tänä kesänä 80:stä kuppiin, mutta holari välttelee vielä.

Holari vaatii helvetin hyvän lyönnin, sopivan par-3:n ja tuuriakin matkaan. Ja kaikki kolme ehtoa samaan aikaan, vaikkakin ensimmäinen on tärkein.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Aamuviikkoa jäljellä enää yksi herätys ja sitten Tahkolle firman bileisiin! :)
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Sain kuulla, että uusi räpylä ja kilpi ovat tänään minulla. Aivan mielettömän siistii!
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Scholl palasi pitkän tauon jälkeen.
Tervetuloa takaisin!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pakko kanssa sanoa, että schollin paluu on vetänyt suuta pienoisesti hevosenkengälle tämän näppäimistön takana. Huikeita tekstikokonaisuuksia. Lueskelkaa vaikka Naisasiat-ketjua viimeajoilta. Partaveitsimäistä kerrassaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Mummun hymy kasvoillaan, kun kaiken raskaan omaishoitajan (papalla alkaa vieteristä veto loppua, eikä käki kuku kellossa enää) homman päälle pojanpoika käy kylässä. Käväisin pienellä pihakaivurimönkkärimikälie-laitoksella (Avanti) täyttämässä käytöstä poistetun öljysäiliön ja kuskailin vettyneitä villoja välikatosta poies.

Tämä kaikki ihan "ex-tempore", kun pappa oli salaa soittanut minut apuun. Papalla kyllä löytyy välillä useitakin inkkareita kanootista, täytyy myöntää. Tuo parivaljakko on oikeat taistelevat Virtaset potenssiin n, mutta niin vain näyttävät salaa toisistaan välittävän. No mikäpäs minulla on siellä seassa olla apuna, kun kerran voin.

Kyllähän tämä hymyilyttää.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä mulle veti hymyn naamalle kun bongasin erään nimimerkin siguna tekstin: "Mikael Granlund - Suomen oma Wayne Gretzky".
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös