Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 671 136
  • 3 233

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Naapurin likka tanssi tänään isukin auton takakonttia vasten, joten pakostakin hymyilyttää.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Veti kyllä leveän hymyn naamalle, eikä tunnu ottavan hävitäkseen, kun sain synttärien kunniaksi moottoripyöräkyytiä ympäri kylää. Ei siinä muuten mitään ihmeellistä ollut, mutta pyöränä oli tällainen vanha sivuvaunu-Dnepr. Ei mitään vauhdin hurmaa, kun eihän se edes kulkenut kuin jotain 70-80 km/h, mutta fiilis oli aivan mahtava.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Klo 16.00 tekstiviesti Postista. 16.02 parkkipaikalla menossa autolle. 16.06 paikallisessa postissa. 16.15 kotona Samsung Galaxy Tab kourassa. Siitä lähtien armotonta näpräämistä.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Klo 16.00 tekstiviesti Postista. 16.02 parkkipaikalla menossa autolle. 16.06 paikallisessa postissa. 16.15 kotona Samsung Galaxy Tab kourassa. Siitä lähtien armotonta näpräämistä.

Sinnehän ne vedonlyöntivoitot on mennyt, hyvään tarkoitukseen sentään.
 

Ralph

Jäsen
Vanha suomalainen sananlaskukin sanoo, että parempi Tab kourassa kuin rahat Paffilla.

Uusi suomalainen sananlasku sanoo, että suosi suomalaista.

Eli heitä tuolla Samsungilla ja vaikka sillä postipaketillakin vesilintua ja osta kunnon puhelin eli Nokian puhelin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Uusi suomalainen sananlasku sanoo, että suosi suomalaista.

Eli heitä tuolla Samsungilla ja vaikka sillä postipaketillakin vesilintua ja osta kunnon puhelin eli Nokian puhelin.

Minulla on kyllä puhelimena Nokian 5800 Music Express, onko riittävä vai määräätkö ostamaan kalliimman nokialaisen?
 

Ralph

Jäsen
Minulla on kyllä puhelimena Nokian 5800 Music Express, onko riittävä vai määräätkö ostamaan kalliimman nokialaisen?

Nyt menee yli ymmärryksen, eikö Samsung Galaxy Tab olekaan puhelin? Vai mitä tapahtuu, kuka olen ja mistä tulen. Mutta tee kuten minä, anna Nokian 5800 Music Express jollekin läheiselle lahjaksi ja osta tilalle N8.

Ja anteeksi jos pahoitin mielesi jollain tavalla.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt menee yli ymmärryksen, eikö Samsung Galaxy Tab olekaan puhelin? Vai mitä tapahtuu, kuka olen ja mistä tulen. Mutta tee kuten minä, anna Nokian 5800 Music Express jollekin läheiselle lahjaksi ja osta tilalle N8.

Ja anteeksi jos pahoitin mielesi jollain tavalla.

Et pahoittanut ja ei tarvitse olla pahoillaan.

Itse en tykkää puhelimena Samsung Galaxy Tabin kaltaisista laitteista, vaikka voihan niillä toki soittaa. Jos olisin halunnut kaksi puhelinta, olisin ostanut kaksi puhelinta.
 

Pekkis

Jäsen
Oltiin tossa päivänä eräänä koiran kanssa lenkillä, kun saavuttiin kuuluisan golfkentän laidalle. Käveltiin metsän poikki greenin(?) laidalle kuselle (molemmat). Kaksi golfautoa oli 100 metrin päässä parkissa ja toisesta ulostautui viimeisen päälle pron näköinen jannu. Pari mallauslyöntiä pallon vierestä, jolloin toisen auton naiskuski ajoi seuraavaan mutkaan katsastamaan tilanteen. Ajoi takaisin sanoen "väylä vapaa" tai jotain. Jannu veti tavoitellun 100 metrisen sijaan 70 astetta väärään suuntaan noin 20 metrisen viereiseen metsään. Repesin ensimmäisen kerran. Seuraavaksi vanhempi herrasmies tykitti melko keskelle bunkkeria (hiekkamonttu?). Kolmas , hieman nuorempi mieshenkilö ampui pallon kolmen petäjän kautta kanervikkoon. Toisen auton kuskin virkaa toimittanut naisgolffari latasi noin 20 metrisen saatesanoin "Taas liian aikaisin, mikä tässä mättää?" Meidän seurantasession päätti se ei niin vanha herrasmies joka saapui pallolle, ja otti käsittääkseni etäisyysmittarin? käyttöön. Repesin toisen kerran. Erittäin pro-ilme kasvoilla arvioi etäisyyttä reiälle, pari mallauslyöntiä pallon vierestä ja noin kaksi kertaa liian pitkä vetäisy läheiseen männikköön. Taisi osua ainakin kahteen runkoon ennen laskeutumistaan puolukan varpujen sekaan. Repeilin useita kertoja matkalla autolle.

Ilma oli mitä parhain, asusteet viimeisen päälle, autot käytössä ja todennäköisesti myös mailat sieltä kalleimmasta päästä, mutta nyt sattui vaan kaikille neljälle vähän heikompi päivä. Tai mistä minä sen voin tietää, koska en lajista mitään ymmärrä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pankkitilini summa. Sinne, kun on kertynyt viime päivinä ihan kelpo määrä kahisevaa eräiden syiden vuoksi. Pisti hymyilyttämään, kun joutui työttömäksi. Eiköhän noillakin jo jonkin aikaa elele. Vielä, kun tulee saamaan tukeakin. Mikäli siis ei töitä ihan heti tule saamaan.

Onneksi äiti kehoitti vielä viimeisinä päivinäänkin poikaansa olemaan säästeliäs.
 
Viimeksi muokattu:

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Eläkeläisten keikka Virgin Oilissa perjantaina hymyilyttää vieläkin. Oli kyllä huikeeta settiä ja upean reilun parituntisen jätkät jakso vetää. Viikonloppu onkin sit mennyt täysin fiiliksissä. Hakkasi vuoden takaisen tavastian keikan omasta mielestäni mennen tullen.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Eläkeläisten keikka Virgin Oilissa perjantaina hymyilyttää vieläkin. Oli kyllä huikeeta settiä ja upean reilun parituntisen jätkät jakso vetää. Viikonloppu onkin sit mennyt täysin fiiliksissä. Hakkasi vuoden takaisen tavastian keikan omasta mielestäni mennen tullen.

Itsellänikin keikat aiheuttavat sykettä huulissa ja Turmion Kätilöiden keikka aiheutti sykettä myös housuissa, kunnes Amorphis aiheutti kestoerektion Sotkamon Sykkeessä. Oli kyllä mainiot keikat molemmilla, Amorphis sai uuden fanin.
 

Jotva

Jäsen
Käväisin pienellä kävelylenkillä. Vastaani tuli minulle ennestään tuntematon nainen, joka kohdallani sanoi: -Hei söpöläinen.

Hymyilytti kyllä ja otan jatkossakin koiran mukaan lenkille.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Päämääriensä ja tavoitteidensa toteuttaminen. Vielä niin, että saa kehuja. Yksi hienoimmista tunteista, mitä voi kokea. Nöyränä on silti pysyttävä, että kehittyy. Nyt kaljaa.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Käväisin pienellä kävelylenkillä. Vastaani tuli minulle ennestään tuntematon nainen, joka kohdallani sanoi: -Hei söpöläinen.

Hymyilytti kyllä ja otan jatkossakin koiran mukaan lenkille.

Hymyilisit kyllä leveämmin jos kohteliaisuus olisi tarkoitettu sinulle. Koirista on kyllä iloa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hymyn veti huulille ja mukava fiilis tuli, kun työkaveri sai kuulla pääsevänsä tulevalle kaudelle Kadonneen jäljillä -sarjassa. Varmasti jännittää, mutta samalla hieno juttu hänelle.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Pamela Tolan mies jätti avioerohakemuksen

Nyt pojat sitten valppaana. On aikamoinen kissa vapaalla jalalla.
KYLLÄ! Haukuin juuri leffaketjuun Napapiirin Sankarit, ja unohdin mainita, että leffan pelastaa välttäväksi vain se, että Pamela on siinä pikkareissa pyörimässä. Miten se voikin olla niin ihQ. Ja positiivisimpana siinä on se, että se pyörii pikkareissaan melkein joka leffassa.

Hymyn naamalle veti eilinen lomaltapaluu töihin kun mailissa odotti tieto, että olin saanut palkankorotuksen. Toki asiasta oltiin sovittu jo etukäteen ja itseasiassa korotus tulee melkein 3 kuukautta sovittua myöhemmin, mutta tuleepa kuitenkin.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Mies jätti avioerohakemuksen. Suhtautuisin varauksella: pakko olla pirttihirmu tai vieraissa kävijä tuolla ulkonäöllä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pamela lienee aivan pois tolaltaan...

Mut hei, sehän on milffi, 2- ja 4-vuotiaat kersat huollettavana. Kiesus.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mut hei, sehän on milffi, 2- ja 4-vuotiaat kersat huollettavana. Kiesus.

Kohta hän saattaa olla vielä yksinhuoltajakin. Eli hieman toivottomampikin tapaus saattaa päästä Pamelan pöksyihin vilauttamalla viidenkympin seteliä. Joko menen pankkiautomaatille?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lähikauppaan mennessä näin kaupan lavalta näyttävän häkkyrän noin 50 metrin päässä kaupasta. Kassalla ollessa kysyin tutulta myyjätytöltä, että onko hukassa vastaavia. Selitti siinä sitten, että niitä on kahdenlaisia, toiset halvempia, toiset selvästi kalliimpia heille. Lupasin hakea sen ja lopulta se oli vielä se kalliimpi malli. Mukava fiilis tuli auttamisesta ja mahdollisesti kaupalle tulleesta rahan säästöstä. Päivän hyvä työ.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Nätisti tehty.

Minua on hymyilyttänyt koko päivän, kun sain viimeisenä työpäivänä hemmetin komean kakun ja kortin työkavereilta. Kakku oli miehen torso, jossa oli sikspäkki ja kortissa teksti "tätä ja paljon muuta ajattelemme sinusta". Yksi parhaita yllätyksiä koskaan. Jäi todella hyvä maku työpaikasta.

Ps. Naisvaltaiset alat rokkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös