Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 671 041
  • 3 233

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei muistu mieleeni yhtä liikuttavia herätyksiä kuin tänään. Sisko oli synnyttänyt pojan yöllä kolmen aikaan. Tippa tuli linssiin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Onnea vilperille!

Minut sai hymyilemään työpaikalla perjantaipullo, esimiehetkin pois töistä tänään :)
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Timo T.A Mikkonen ja karavanaarit sarja

Kyllä! Timo TA:n kertoessa matkailuauton ratissa Tapio Rautavaaran ja Tauno Palon viimeisimmistä esiintymisistä hyvin käyttäytyvien poikien kuunnellessa ja istuessa kiltisti takana, minä melkein itkin. Hieno mies, hieno perhe.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kyllä! Timo TA:n kertoessa matkailuauton ratissa Tapio Rautavaaran ja Tauno Palon viimeisimmistä esiintymisistä hyvin käyttäytyvien poikien kuunnellessa ja istuessa kiltisti takana, minä melkein itkin. Hieno mies, hieno perhe.

Torsti Anteron tarinoissa pääosassa on hän itse vaikka kertoisi juttua jostain muusta henkilöstä, tuo mies on tehnyt jo kaiken. Nousen seisomaan asentoon ja vedän lippaan.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Kyllä sekin naaman virneeseen veti, kun pääsin duunikaverin kanssa jumiutuneesta hissistä n. 15 minuutin jälkeen veks. Aika nopeasti tuo tilanne alkoi vituttamaan kun ei ihan tarkkaan tiennyt kauanko tässä vielä menee. Ja kuumakin siellä tuli.

Työkaverikin kun vielä on naispuolinen ja nätti...ja mä jo mietin kusihätäisenä että minne mä joudun pissan livauttamaan jos oikein hullusti käy. Niin ja vielä maisemahissikin joten puoli konttoria kerääntyi töllistelemään ahdinkoamme. Nyt tiedän miltä häkin asukkaasta eläintarhassa tuntuu kun sormella osoitellaan ja nauretaan.

Lopulta tuo kovan onnen hissi seisahtui ekan ja tokan kerroksen väliin ja sain herrasmiesmäisesti rimpulakäsilläni väännettyä ovia sen verran auki että pääsimme loikkaamaan oven raosta ulos. Onneksi olen tämmöinen ruikku että sujahdin mukavasti sieltä...vähän olisi ollu noloo jos työkaverina olisi ollut joku kauhea läski joka ei todellakaan olisi sieltä mahtunut ulos. No, juhannuksen kun kököttää siellä niin johan kilot karisee.


Mutta aika kiva nyt että päästiin ulos sieltä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä sekin naaman virneeseen veti, kun pääsin duunikaverin kanssa jumiutuneesta hissistä n. 15 minuutin jälkeen veks. Aika nopeasti tuo tilanne alkoi vituttamaan kun ei ihan tarkkaan tiennyt kauanko tässä vielä menee. Ja kuumakin siellä tuli.

Työkaverikin kun vielä on naispuolinen ja nätti...ja mä jo mietin kusihätäisenä että minne mä joudun pissan livauttamaan jos oikein hullusti käy. Niin ja vielä maisemahissikin joten puoli konttoria kerääntyi töllistelemään ahdinkoamme. Nyt tiedän miltä häkin asukkaasta eläintarhassa tuntuu kun sormella osoitellaan ja nauretaan.

Lopulta tuo kovan onnen hissi seisahtui ekan ja tokan kerroksen väliin ja sain herrasmiesmäisesti rimpulakäsilläni väännettyä ovia sen verran auki että pääsimme loikkaamaan oven raosta ulos. Onneksi olen tämmöinen ruikku että sujahdin mukavasti sieltä...vähän olisi ollu noloo jos työkaverina olisi ollut joku kauhea läski joka ei todellakaan olisi sieltä mahtunut ulos. No, juhannuksen kun kököttää siellä niin johan kilot karisee.


Mutta aika kiva nyt että päästiin ulos sieltä.

Urpo. Sun ei ois todellakaan kannattanut mitään ovia alkaa auki rimpuloimaan, vaan jäädä hissin lattialle odottamaan että kuumuus ja lähestyvä juhannus tekee tehtävänsä, ja kanssasi ahdinkoon jäänyt täti olisi hypännyt kimppuusi. Susta olisi tullut koko työpaikan legenda, maisemahississä nättiä työkaveria jyystänyt sankari, joka kupla otsassa hoiti homman vaikka puoli toimistoa oli yleisönä.

Nyt sut muistetaan vaan sinä jalat ristissä hermoilleena rimpulana joka ahdistuneena raapi ovia auki kun joutu olee naisen kaa samassa tilassa lähes vartin. Homokin varmaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
15 vuotta sitten tuli nauhoitettua eräs live-esitys VHS:lle, joka on luultavasti vieläkin jossain löydettävissä, mutta laatuhan on heikko. Luulin, että saan heittää hyvästit tuolle, mutta jännältä tuntui löytää se netistä.

Masterboy - Anybody @ NJOY Radio Show. Tätä tuli kuolattua nuorna miesnä, heh.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Melkoisen iloiseksi vetää se, että 1.10. pääsee katsomaan Manchesteriin jalkapalloa. Ensimmäinen, mutta toivottavasti ei viimeinen kerta kun näkee ulkomaisen suosikkijoukkueen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Naapurin likka pesee kohta isukin autoja pukeutuneena tyypilliseen asusteeseensa, joten olotilani koheni merkittävästi.

Elämän pieniä iloja.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Naapurin likka pesee kohta isukin autoja pukeutuneena tyypilliseen asusteeseensa, joten olotilani koheni merkittävästi.

Elämän pieniä iloja.
Oliko minkä kokoiset ilot? Siis ilmeisesti A- tai B-kupin pienet ilot? Minä tykkään eniten vähän isommista iloista, sellaisista C-kupin iloista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näin heterona minä pidän tuosta duon lopputulemasta kuitenkin eniten.
Niin, tätä tarkoitin. Harva kun väsää soolotuotantoakaan täysin yksin. Tässä tapauksessa taisi Bebe Buell vetää alkufanfaarit trumpetilla, eli duohan kyseessä oli.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Moni luolamies varmaan tietää että kaupunkien keskustoissa lymyilee aina välillä vapaaehtoistyöntekijöitä keräilemässä rahaa, tukijoita yms, no lähdin kaupungille luolastani aiemmin viikolla. (Muuten vinkkinä että älä katso päinkään näitä ihmisiä jos haluat päästä ohitse) No menin itse tekemään tuon virheen, jo kaukaa tämä Unicefin daami bongasi minut kävelemässä suoraan ansaan. Siinä sitten hymyillen sai minut hetkeksi pysäytettyä ja opetettua kaiken maan ja taivaan väliltä Unicefin toiminnasta ja pyysi vielä osallistumaan toimintaan, mistä kuitenkin taloudelliseen tilanteeseen vedoten kieltäydyin.

Loppujen lopuksi olin todella iloinen että pysähdyin juttelemaan ja kuuntelemaan tämän neitosen kanssa, sillä oli se niin jalkoja pettävän nätti mimmi. Hymyssä suin sainkin liikkua omilla asioillani loppupäivän.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Loppujen lopuksi olin todella iloinen että pysähdyin juttelemaan ja kuuntelemaan tämän neitosen kanssa, sillä oli se niin jalkoja pettävän nätti mimmi.
En muuten muista koskaan törmänneeni todella hyvännäköiseen feissariin. Luulen sen johtuvan siitä, että he eivät yleensä meikkaa, koska eläimiä kiusataan tököttien takia. Lisäksi heillä ei ole minkäänlaista urheiluharrastusta, koska vapaa-aika menee maailmaa pelastaessa, joten kroppa on joko löysä tai kuiva. Innokkaimpien (etenkin johonkin uskonnolliseen lahkoon kuuluvien) silmissä paistaa lisäksi sellainen täysjärkistä luotaantyöntävä polte, joka kertoo, että ko. henkilö on hurahtanut asiaansa aivan liian syvälle.

Mainiota, jos joukossa on poikkeuksiakin. Pitääkin jatkossa tsekata feissareita ohi kävellessä, vaikka siihen liittyykin uhka, että he luulevat minun olevan kiinnostunut kuulemaan heidän asiansa.

Miespuoliset feissarit näyttävät muuten usein nahjuksilta. Ehkä jokin itsensä ylittämisen halu sosiaalisten tilanteiden suhteen ajaa heidät siihen hommaan.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Pisteet KuPS:n hienolle toiminnalle - arvostan! KuPS siis pelaa euro-ottelunsa Savon Sanomien uutisen mukaan paidoissa, joiden rinnassa on ainoastaan Punaisen ristin logo (ks. kuva ja vrt. Barca). Paidat huutokaupataan myöhemmin ja varat ohjataan Punaiselle ristille. KuPS:n tempaus lämmitti mieltäni, sillä lahjoitan itse säännöllisesti rahaa SPR:n katastrofirahastoon. (Linkki ohjaa SS:n uutiseen.)
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Pisteet KuPS:n hienolle toiminnalle - arvostan! KuPS siis pelaa euro-ottelunsa Savon Sanomien uutisen mukaan paidoissa, joiden rinnassa on ainoastaan Punaisen ristin logo (ks. kuva ja vrt. Barca). Paidat huutokaupataan myöhemmin ja varat ohjataan Punaiselle ristille. KuPS:n tempaus lämmitti mieltäni, sillä lahjoitan itse säännöllisesti rahaa SPR:n katastrofirahastoon. (Linkki ohjaa SS:n uutiseen.)

Tuota ottelua ei televisioitu, mikä vähän latistaa hienoa elettä, mutta todennäköisesti mahdollisti muiden sponsoreiden hyväksynnän kyseiselle tempulle. Sitä päivää odotellessa, kun maailman sympaattisin futispoppoo on tarpeeksi varakas tekemään Barcat loppumattomalla kasetilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös