Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 670 072
  • 3 232

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tähän vahva sama. Nyt jo näkee, että älliä ja potentiaalia on paljon enemmän kuin meikäläisellä.
Olisihan se surullista jos minun sukupolvestani alkaisi degeneraatio. Hyviä noista on tullut, pärjäävät varmasti kun minä pukkaan kukkaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jotenkin nämä tapahtumat Suomen Cupin otteluissa nosti hymyn naamalle. Ensin siis Drilon Shalan (pelasi Jalkarannan riveissä) sukulaispoika potkupyöräili kentälle kesken Jalkarannan palloseuran ja Kouvolan jalkapallon ottelun. Ensiksi siitä uutisoi Iltalehti. Jalkaranta muuten voitti ottelun.
Kesken ottelun pieni lapsi sai kaikkien huomion, kun hän ohitti ottelutapahtuman turvatoimet ja kulki pyöränsä selässä kentän halki. Kentänvaltaajan vauhti pysähtyi, kun erotuomari Ilkka Mäkelä pysähtyi eteen ja neuvoi häntä sivummalle.

Ja sitten Suomen Cup halusi muistaa poikaa seuraavassa Jalkarannan palloseuran ottelussa polkupyörällä. Siinä ottelussa vastassa oli Reipas joka voitti 5-0. Mutta yleisöä oli paljon enemmän kun oli odotettu. 600 paperilippua loppui kun paikalla oli reilut 1000 katsojaa. (Etelän-Suomen sanomista luin mutta en voi lainata kun on vain tilaajille).
Harvoin”kentänvaltaajia” palkitaan teoistaan ja ottelutapahtuman keskeyttämisestä, mutta tässä poikkeavassa tapauksessa näin kuitenkin kävi. Saqi palkittiin sunnuntaina ennen JaPSin ja Lahden Reippaan välistä Suomen Cupin ottelua tuliterällä polkupyörällä.

Ja vielä Ylen artikkeli jossa valotetaan pojan taustaa.

Edit. Itse olen lahtelainen ja siksi tämä oli itselleni lähellä sydäntä. Muistan kyllä Shalan meidän FC Lahden riveissä. Nyt hän on ikämiehenä Jalkarannan riveissä kuten joku Konsta Hietanen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Jotenkin nämä tapahtumat Suomen Cupin otteluissa nosti hymyn naamalle. Ensin siis Drilon Shalan (pelasi Jalkarannan riveissä) sukulaispoika potkupyöräili kentälle kesken Jalkarannan palloseuran ja Kouvolan jalkapallon ottelun. Ensiksi siitä uutisoi Iltalehti. Jalkaranta muuten voitti ottelun.


Ja sitten Suomen Cup halusi muistaa poikaa seuraavassa Jalkarannan palloseuran ottelussa polkupyörällä. Siinä ottelussa vastassa oli Reipas joka voitti 5-0. Mutta yleisöä oli paljon enemmän kun oli odotettu. 600 paperilippua loppui kun paikalla oli reilut 1000 katsojaa. (Etelän-Suomen sanomista luin mutta en voi lainata kun on vain tilaajille).


Ja vielä Ylen artikkeli jossa valotetaan pojan taustaa.

Edit. Itse olen lahtelainen ja siksi tämä oli itselleni lähellä sydäntä. Muistan kyllä Shalan meidän FC Lahden riveissä. Nyt hän on ikämiehenä Jalkarannan riveissä kuten joku Konsta Hietanen.
Kuten myös joku Kari Arkivuo.
 

Glove

Jäsen
En tiennyt että tuollainen on edes olemassa. Kuinkakohan monella muusikolla on tuo takataskussa?
Minä tiesin kun kaverin poika opiskeli tuon tutkinnon aikonaan, taisi valmistua samana vuonna kun mun tyttö aloitti. Toivottavasti tyttöni myös työllistyy yhtä hyvin kuin tuo kaverin poika, joka pääsi heti valmistuttuaan "maailmankiertueelle" kun oli monta kuukautta soittamassa jollain risteilyaluksilla.
 
Viimeksi muokattu:

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Sain ostettua liput lokakuussa Wembleyllä pelattavaan Jaguars- Falcons NFL otteluun. Viime kesänä, kun yritin hankkia lippuja katsomaan Eurooppaan jenkkifutista, ei ollut toivoakaan saada lippuja, joten oli iloinen yllätys. Peli ei toki ole mediaseksikkäin, mutten anna tuon nyt haitata!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Viimeksi muokattu:

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Kone ja teams kiinni seuraavaksi viideksi viikoksi ja maanantaina Varsovaan. Kelitkin kohdallaan niin tämä on varmaan se hymy mallia Naantalin aurinko.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Milla Madetoja on palannut Ylelle. Toivottavasti pitemmäksi aikaa, sillä kyllähän noin näyttävää naista katselee mielelellään.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tapasin tuossa erään nuoren, jolla on ollut vähän vaikeampi jakso elämässä viime aikoina. Nimenomaan ollut, ihan erilainen oli nyt kuin viimeksi syksyllä jutellessamme. Hienoa, että on päässyt ongelmistaan eteenpäin ja katsoo jo tulevaisuuteenkin. Olen tästä erittäin iloinen.
Minä tapasin tuollaisen naisen. Hänestä tuli avopuolisoni.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kone ja teams kiinni seuraavaksi viideksi viikoksi ja maanantaina Varsovaan. Kelitkin kohdallaan niin tämä on varmaan se hymy mallia Naantalin aurinko.

Muuten sama, mutta loma on tässä kohtaa vain kaksi viikkoa. Elokuussa sitten loput ja saldojen lyhennystä vielä viikko siihen päälle. Niin, ja minä en lähde Varsovaan. Sen sijaan Berliiniin käy tie.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Jotenkin nämä tapahtumat Suomen Cupin otteluissa nosti hymyn naamalle. Ensin siis Drilon Shalan (pelasi Jalkarannan riveissä) sukulaispoika potkupyöräili kentälle kesken Jalkarannan palloseuran ja Kouvolan jalkapallon ottelun. Ensiksi siitä uutisoi Iltalehti. Jalkaranta muuten voitti ottelun.


Ja sitten Suomen Cup halusi muistaa poikaa seuraavassa Jalkarannan palloseuran ottelussa polkupyörällä. Siinä ottelussa vastassa oli Reipas joka voitti 5-0. Mutta yleisöä oli paljon enemmän kun oli odotettu. 600 paperilippua loppui kun paikalla oli reilut 1000 katsojaa. (Etelän-Suomen sanomista luin mutta en voi lainata kun on vain tilaajille).


Ja vielä Ylen artikkeli jossa valotetaan pojan taustaa.

Edit. Itse olen lahtelainen ja siksi tämä oli itselleni lähellä sydäntä. Muistan kyllä Shalan meidän FC Lahden riveissä. Nyt hän on ikämiehenä Jalkarannan riveissä kuten joku Konsta Hietanen.
Tämä on tämän meidän lopun elämän mahtavuutta. Tämä kyllä toi hymyä vakavaan naamaan. Respect.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Poika pääsi ammattikouluun, raksalle. Hyvä veto käsillä tekijälle. Nyt on sitten lapsi suunnilleen joka paikassa, kun yksi on yliopistossa, yksi lukiossa ja nuorin vielä peruskoulussa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Poika pääsi ammattikouluun, raksalle. Hyvä veto käsillä tekijälle. Nyt on sitten lapsi suunnilleen joka paikassa, kun yksi on yliopistossa, yksi lukiossa ja nuorin vielä peruskoulussa.
Onnea vanhemmille!

Meillä jännitellään vielä heinäkuulle sitä, että pääsikö poika yliopistoon. Kolmessa eri pääsykokeessa kävi. Kahden sanoi menneen tosi hyvin. Poika niin itsekriittinen, että eiköhän opiskelupaikka jostain irtoa. Tytär aloittaa syksyllä lukion viimeisen vuotensa.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Oon ollut kolme vuotta pääasiassa maakuntasarjassa syöttötuomarina. Kesän aikana oon myös yleensä muutamia junnupelejä käynyt viheltämässä naapurikuntien peleissä jos tuomari uupuu.
Tänään sitten entinen tuomarikouluttaja kysyi innokkuutta korkeammille tasoille, kuulemma oli erittäin hyvää toimintaa syöttärinä.

Ei mulla töiden vuoksi ole mahdollisuutta kovemmalle tasolle mutta otin kommentin kehuna.
 

ace

Jäsen
Tällä viikolla varmistui että työt jatkuvat ja edelleen ulkomailla, kuukauden päästä suuntana Unkari. Siellä aikaisemminkin asuneena en voisi olla iloisempi myös siitä että pääsen taas syömään oikeeta Gulash keittoa.
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
LIPUT hankittu KUMMALLEKIN METALLICAN KEIKALLE ENSI KESÄNÄ!!! JA VIELÄ PERMANNOLLE!!!

Iskä nähnyt Metallican 13 kertaa livenä ja tätä on luukutettu autossa niin kauan kuin muistan. 212€ ei ole 17 vuotiaalle pieni raha ai että kun on hyvä fiilis että sain ostettua liput. Pääsen vihdoinkin näkemään legendat livenä. En jaksa odottaa kolmeasataaviittäkymmentä päivää. Oon nähny Ghostin ja Rammsteinin kahesti, Iron Maidenin ja Kissin kerran, kiitti faijalle siitä. Mutta nyt on se ykkönen luvassa, ja vielä kahdesti. Kirjoitin tänne Jatkoaikaan siitä etten enää ikinä istu missään saakelin katsomossa, ja nyt pääsen pomppimaan ja moshaamaan permannolle. Ikääkin on keikan aikaan jo 18 joten luvassa varmasti ikimuistoiset kokemukset kaikkine mahdollisuuksieen mitä se ikä avaa.
 

Liitteet

  • Screenshot_2023-06-22-15-49-08-57_d6c00a55f4566254a5d8bae7222416a7~2.jpg
    Screenshot_2023-06-22-15-49-08-57_d6c00a55f4566254a5d8bae7222416a7~2.jpg
    148,3 KB · kertaa luettu: 51

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Meilläpä satoi yöllä vettä oikein kunnolla ja on vielä luvassa hieman lisääkin...
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
LIPUT hankittu KUMMALLEKIN METALLICAN KEIKALLE ENSI KESÄNÄ!!! JA VIELÄ PERMANNOLLE!!!
Ikääkin on keikan aikaan jo 18 joten luvassa varmasti ikimuistoiset kokemukset kaikkine mahdollisuuksieen mitä se ikä avaa.
Nyt varoituksen sanana, niin keikkakännit, jos siihen viittasit, on sitten taitolaji. Päivä on pitkä, jonottamista ja odottamista on tiedossa ja mieli tekee alkaa juhlistamaan sitä tulevaa keikkakokemusta jo hyvin aikaisessa vaiheessa. Sen lisäksi, että aamulla miettii, laittaako Ride, vai Puppets-paidan päälle, tulee eteen myös toinen valinta: haluaako varmistaa itselleen mahdollisimman hyvät paikat, suht selkeän olotilan ja mahdollisimman vähäisen vessarallin, vai ottaako koko homman enempi kokonaisuutena, siis bailuna, jossa myös kuningas alkoholi näyttelee jonkinlaista roolia, eli haluaako homman olevan ikimuistoinen, vai sellainen, että ei muista mitään. :) Toisaalta stadikan hinnoilla ei ihan hirveästi varmaan tee mieli törpötellä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meilläpä satoi yöllä vettä oikein kunnolla ja on vielä luvassa hieman lisääkin...
Saakelin kateellinen. Meillä päin tihuttu pari kertaa vettä sen verran että pihalaatat kastui mutta ei paljon edes ränneistä vettä tippunut keräilyastioihin. Puhumattakaan siitä että sademittariin olisi nähtävästi vettä kertynyt.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Saakelin kateellinen. Meillä päin tihuttu pari kertaa vettä sen verran että pihalaatat kastui mutta ei paljon edes ränneistä vettä tippunut keräilyastioihin. Puhumattakaan siitä että sademittariin olisi nähtävästi vettä kertynyt.
Voi, voi... huononpi homma luonnolle siellä päin...
Btw - en halua lisätä tuskaa, mutta meillä alkoi sade juuri äsken uudelleen, juuri kun tulimme koirien kanssa lenkiltä.
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt varoituksen sanana, niin keikkakännit, jos siihen viittasit, on sitten taitolaji. Päivä on pitkä, jonottamista ja odottamista on tiedossa ja mieli tekee alkaa juhlistamaan sitä tulevaa keikkakokemusta jo hyvin aikaisessa vaiheessa. Sen lisäksi, että aamulla miettii, laittaako Ride, vai Puppets-paidan päälle, tulee eteen myös toinen valinta: haluaako varmistaa itselleen mahdollisimman hyvät paikat, suht selkeän olotilan ja mahdollisimman vähäisen vessarallin, vai ottaako koko homman enempi kokonaisuutena, siis bailuna, jossa myös kuningas alkoholi näyttelee jonkinlaista roolia, eli haluaako homman olevan ikimuistoinen, vai sellainen, että ei muista mitään. :) Toisaalta stadikan hinnoilla ei ihan hirveästi varmaan tee mieli törpötellä.
Nimenomaan tarkkana kannattaa olla. Serkkuni, ammattimuusikko sittemmin, hommasi meille flabat 87 Deep Purplen keikalle Nordikselle. Otimme "hieman" pohjia Elitessä, ja siirryimme keikkapaikalle kelpo tuiskeessa. Permantopaikat olivat kaiffarilleni hieman liikaa, eli kintut lähtivät alta. Ei siinä mitään, poke ohjasi meidät hallin ulkopuolelle huilaamaan, melko hyvältä se Smoke On The Water kuullosti Ritchien soittamana sielläkin. No ei kyllä kuullostanu.
muoks. Sen verran piti uteliaisuuttani käydä yytsäilemässä, että löytyi ko. keikan biisilista. SOTW oli tietenkin vika biisi, olimme serkkupoijan kanssa jo lähteneet kotiin häpeämään...













s
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös