Jotenkin nämä tapahtumat Suomen Cupin otteluissa nosti hymyn naamalle. Ensin siis Drilon Shalan (pelasi Jalkarannan riveissä) sukulaispoika potkupyöräili kentälle kesken Jalkarannan palloseuran ja Kouvolan jalkapallon ottelun. Ensiksi siitä uutisoi Iltalehti. Jalkaranta muuten voitti ottelun.
Ja sitten Suomen Cup halusi muistaa poikaa seuraavassa Jalkarannan palloseuran ottelussa polkupyörällä. Siinä ottelussa vastassa oli Reipas joka voitti 5-0. Mutta yleisöä oli paljon enemmän kun oli odotettu. 600 paperilippua loppui kun paikalla oli reilut 1000 katsojaa. (Etelän-Suomen sanomista luin mutta en voi lainata kun on vain tilaajille).
Ja vielä Ylen artikkeli jossa valotetaan pojan taustaa.
Edit. Itse olen lahtelainen ja siksi tämä oli itselleni lähellä sydäntä. Muistan kyllä Shalan meidän FC Lahden riveissä. Nyt hän on ikämiehenä Jalkarannan riveissä kuten joku Konsta Hietanen.
Kesken ottelun pieni lapsi sai kaikkien huomion, kun hän ohitti ottelutapahtuman turvatoimet ja kulki pyöränsä selässä kentän halki. Kentänvaltaajan vauhti pysähtyi, kun erotuomari Ilkka Mäkelä pysähtyi eteen ja neuvoi häntä sivummalle.
Pieni lapsi pamahti kentälle Lahdessa – Erotuomari otti heti tilanteen haltuun
Suomen cupin ottelu keskeytyi hetkeksi, kun kypäräpäinen katsoja pyöräili kentälle.
www.iltalehti.fi
Ja sitten Suomen Cup halusi muistaa poikaa seuraavassa Jalkarannan palloseuran ottelussa polkupyörällä. Siinä ottelussa vastassa oli Reipas joka voitti 5-0. Mutta yleisöä oli paljon enemmän kun oli odotettu. 600 paperilippua loppui kun paikalla oli reilut 1000 katsojaa. (Etelän-Suomen sanomista luin mutta en voi lainata kun on vain tilaajille).
Harvoin”kentänvaltaajia” palkitaan teoistaan ja ottelutapahtuman keskeyttämisestä, mutta tässä poikkeavassa tapauksessa näin kuitenkin kävi. Saqi palkittiin sunnuntaina ennen JaPSin ja Lahden Reippaan välistä Suomen Cupin ottelua tuliterällä polkupyörällä.
Lahtelaisen pikkupojan tempaus päätyi otsikoihin maailmalla – nyt 3-vuotias sai melkoisen yllätyksen
Jalkapallopelin keskeyttänyt 3-vuotias palkittiin upeasti.
www.is.fi
Ja vielä Ylen artikkeli jossa valotetaan pojan taustaa.
Tässä on kolmevuotias Unik Saqi, jonka pikavisiitti jalkapallokentälle noteerattiin myös maailmalla
Palloliittokin aikoo muistaa jollain kivalla tavalla jalkapallokentälle potkupyöräillyttä pikkupoikaa.
yle.fi
Edit. Itse olen lahtelainen ja siksi tämä oli itselleni lähellä sydäntä. Muistan kyllä Shalan meidän FC Lahden riveissä. Nyt hän on ikämiehenä Jalkarannan riveissä kuten joku Konsta Hietanen.
Viimeksi muokattu: