Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 669 250
  • 3 229

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Eilen kävin syömässä veljen perheen kanssa ennen heidän risteilyään, ja tänään mennään puolison vanhempien kesäpaikkaan saunomaan ja uimaan. Vaikka tässä kieltämättä lomaa kaipaisikin, niin ihan mukavia tällaiset iltaohjelmatkin. Virkistää ainakin mieltä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Omasta maasta nousee jo kivan kokoista perunaa. Ei tarvitse enää ostaa kaupasta. Myös kurkkutuotanto on kasvihuoneella sillä mallilla ettei reiluun viikkoon ole kaupasta tullut ostettua. Salaattia pukkaa myös kivasti eikä puput yms. ole käyneet niistä verottamassa.
 
Oltiin vaimon kanssa Punkaharjulla päivällä aikaa viettämässä ja vaimo löysi lompakon, jossa nippu kortteja ja pari sataa rahaa. Pienellä salapoliisityöllä sain omistajan puhelimella kiinni ja saimme palautettua lompakko oikealle omistajalle. Oli kaveri helpottunut ja kiitollinen. Hyvä olo tuli tästä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Avasi Instagramin, jossa HPK oli päivittänyt treeneistä videon saatetekstinä "Pallokerho palasi jäälle"

Tulin vilpittömästi iloiseksi.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Joel Armian ketju Ässät-osiossa on ollut ihan hauskaa ja toisaalta surullista seurattavaa viime aikoina.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Pitsiturnaus perjantaina ja muistin että työkaveri on vuoron velkaa, itellä siis pitsiturnauspäivä kotisohvalta mukana menossa heti aamusta.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Muhun iski vaihteeksi nostalgiafiilis ja hain sitten Youtubesta vanhoja oman lapsuuteni suosikki piirrossarjani Bambukarhujen jaksoja ja tulin iloiseksi kun tajusin että ainakin noin puolet kaikista jaksoista löytyy nykyisin tuben syövereistä <3 On tässä internetajassa hyvätkin puolensa!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Muhun iski vaihteeksi nostalgiafiilis ja hain sitten Youtubesta vanhoja oman lapsuuteni suosikki piirrossarjani Bambukarhujen jaksoja ja tulin iloiseksi kun tajusin että ainakin noin puolet kaikista jaksoista löytyy nykyisin tuben syövereistä <3 On tässä internetajassa hyvätkin puolensa!

Bambukarhuista en muistaakseni itse niin paljoa tykännyt, mutta kiva jos joku tykkää ja jaksojen löytyminen netistä tuottaa hyvää mieltä. Voisihan noita toki itsekin nostalgianälkäisenä silti katsella vaikka ei niin suurta suosiotani nauttinutkaan.

Minulle hyvää mieltä tuottaisi jos löytyisi niiden Kummikarhujen kaikki jaksot netistä ja vielä suomennettuna. Ei suomeksi dubattuna vaan suomen kielisellä tekstityksellä.

No mutta, eilen minulle tuotti hyvää mieltä kun eräästä työpaikasta oltiin minuun yhteydessä. Muistaakseni täältä oli kertaalleen tullut jo kielteinenkin vastaus kyselyyni mutta nyt oli ääni kellossa näemmä muuttunut kun tämä keittiön pomo saapui kesälomaltaan.

Tarjoavat minulle mahdollisesti työkokeilupaikkaa ja toivon että tämä tärppää! Saisin edes jo yhden asian ja ongelman ratkaistua.
 

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
Musta tulee turkulainen.

Sain sieltä siis opiskelupaikan.

Onnittelut opiskelupaikasta! Mitä lähdet opiskelemaan? Itse opiskelin siellä kauppatieteen maisteriksi Åbo Akademilla ja valmistuin keväällä 2018. On erittäin mieluinen opiskelukaupunki.

Onnea ja menestystä!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onnittelut opiskelupaikasta! Mitä lähdet opiskelemaan? Itse opiskelin siellä kauppatieteen maisteriksi Åbo Akademilla ja valmistuin keväällä 2018. On erittäin mieluinen opiskelukaupunki.

Onnea ja menestystä!
Kiitos. Alaa en nyt ainakaan vielä paljasta, mutta ainakaan sama koulu ei ole kyseessä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Puolen vuoden palkkatukihakemus hyväksittiin unelmaduuniini. Jos hoidan hommat hyvin, niin mahis on saada vakituinen virka. Päihde-ja terapiatyö lukee käyntärissä. Kouluttauduin hieman vaikka oli syöpähoidot/ toipuminen päällä ja nyt keväällä valmistuin. Lisäksi voin itse suunnitella viikkokalenterini, eikä kukaan hengitä ns niskaan. Jotku työpaikat arvostavat kokemusta ja tästä kertynyttä tietoa. Hommat eivät ikävä kyllä lopu vaan lisääntyvät, näissä asioissa.
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Näyttää aurinko paistavan ulkona. Toivottavasti se tarkoittaa sitä, että on lämpimämpää kuin eilen (+14) ja toissapäivänä (+10)
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tulin kyllä iloiseksi kun ystävä tuli syömään illalla kun kutsuin. Syötiin terassilla ja siellä tarkeni ihan hyvin kun laitoin sinne lämmittimen. Muisteltiin taas niitä menneitä aikoja kun oltiin huolettomia iloisia lapsia. Välillä puhuttiin myös nykyhetkestä, perheistä ja tulevaisuudesta. Oli ihan kiva ilta. Myös se vetää iloiseksi.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Töitä enää muutaman tunti jäljellä. Aurinko paistaa. Viikonloppu edessä. Huomenna laivalle. Maanantai vapaata. Tepsikin voitti ekan pelinsä. Kyllähän tässä hymyilyttää.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Ai että. Perjantai ja viikonloppu edessä.

Sitten heräsin ja muistin, että Lauantaina olisi etätyöpäivä.

Hymyilen silti, fuck the system!
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Aivan megavittumainen kämppis olikin tietämättäni muuttanut vittuun täältä, kun olin muutaman päivän poissa. Jos, kämppiksen kusipää, luet tätä, niin haista Muukon suoran (1km) pituinen ripulipaska!

Ei helevetti kun tuntuu hyvältä! Housut pois ja musiikit pauhaamaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Katti perhana. Tuli tuohon kylkeen kiinni kiehnäämään ja kehräämään. Kiva sitä kaveria on rapsutella ja vähän paijailla. Että ei olla ihan home alone.... Nyt se jo nukkuu. Hyrisee tuossa reiden vieressä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Katti perhana. Tuli tuohon kylkeen kiinni kiehnäämään ja kehräämään. Kiva sitä kaveria on rapsutella ja vähän paijailla. Että ei olla ihan home alone.... Nyt se jo nukkuu. Hyrisee tuossa reiden vieressä.

Meidän kissa meni kaappiin. Se on aika harvinaista meillä Kalliossa, yleensä täällä tullaan kaapista.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Pian pääsee taas kouluun. Täältä mä tulen perhana, täältä mä saavun tanssien ja leveästi hymyillen. Kirjoitukset eivät ahdista, eikä oikein ahdista mikään muukaan kouluun liittyvä. Kyllä minä hoidan tämän kotiin. Jos ei muuten, niin kuuntelee Michael Jacksonin huutavan WUU-HUU, ja taas mennään.

Koulun lähestyminen veti juuri äsken iloiseksi.
Pakko myöntää, että tällaiseen pitemmän puoleisen loman jälkeen, jollainen minullakin oli (26.4. viimeksi ollut töissä) niin kyllähän se piru vie veti hemmetin iloiseksi saada lopulta se duunipaikka jostain. Reiluun kolmeen kuukauteen kun et tee käytännössä mitään, niin kyllähän siinä alkaa jo odottamaan että jotain alkaisi taas tapahtumaan. Siispä tämä minun tuore työllistyminen oli ehdottomasti kesän iloisin uutinen. Ja mun on helppo uskoa että teikäkin on saanut jo tarpeekseen lomailusta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä löysin itselleni äsken uuden vuokra-asunnon. Vuokrasopimuskin jo kirjoitettiin. Jes, hieno juttu että tämä asuntoasia ratkesi kuitenkin näinkin nopeasti.

Asunnossa ei ole kyllä neliöitä kuin 28 eli on 7 neliötä pienempi kuin nykyinen asuntoni ja parveketta ei asunnossa ole. Mutta oli asunto silti ihan tilavan oloinen ja en kai voi minun taustalla olla liian ronkelikaan.

Huojentunut ja iloinen samaan aikaan. Jes!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Minä löysin itselleni äsken uuden vuokra-asunnon. Vuokrasopimuskin jo kirjoitettiin. Jes, hieno juttu että tämä asuntoasia ratkesi kuitenkin näinkin nopeasti.

Asunnossa ei ole kyllä neliöitä kuin 28 eli on 7 neliötä pienempi kuin nykyinen asuntoni ja parveketta ei asunnossa ole. Mutta oli asunto silti ihan tilavan oloinen ja en kai voi minun taustalla olla liian ronkelikaan.

Huojentunut ja iloinen samaan aikaan. Jes!
Onnittelut! Ja Kepan harjoituskausikin alkaa sopivasti tänään. NAMINAMI!
 

Glove

Jäsen
Ei ollut kuin yksi veriarvo viiterajojen ulkopuolella ja sekin oli lähestynyt ylärajaa aika reilusti. Pitäisi olla alle 50, minulla nyt 96 ja pahimmillaan ollut yli 300.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ollut kuin yksi veriarvo viiterajojen ulkopuolella ja sekin oli lähestynyt ylärajaa aika reilusti. Pitäisi olla alle 50, minulla nyt 96 ja pahimmillaan ollut yli 300.

Tämä oli hyvä ja on hyvä juttu. Kuitenkin kun näin, että olit tänne kirjoittanut, niin toivoin, että olisit saanut hymyn naamalle hyvin nukutusta yöstä.
 
K

Kiekkokatsoja

Lahjoitin heinäkuun palkkani eräänlaiseen hyväntekeväisyyteen. Nyt tältä perheeltä tuli kirje postissa, jossa oli lahja mulle. Käsin neulotut Jokerit-lapaset ja villasukat. Voi jestas kun vetikin hymyn korviin! Tuli entistä parempi fiilis tosta hommasta.
Hyvä ku joku pystyy kuukauden palkan lahjoittamaan.
Ite oon tyytyväinen, ku annoin heinäkuussa vitosen kadulla viulua soittaneelle miehelle.
Eri eurot, sama ilo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös