Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 669 434
  • 3 229

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Heräsin tänä aamuna siihen kun mies kömpi viereeni ja kuiskasi korvaani "olet paras joululahjani". Kyllähän se tuntui ihanalta. Ne sanat ja toisen läheisyys...

"Niin sinä minullekin", sain onneksi sanottua. Olen iloinen että sain ne sanat itsestäni ulos puristettua juuri herättyäni. Kyllä, minä sitä oikeasti tarkoitan... en vain osaa sanoa sitä miten tunnen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Könysi kotiin baarireissun jatkoilta?
Hah, hah... Hauska.

Ihan kotosalla ollaan oltu ilta ja yö. Mieheni herää yleensä minua aiemmin niin arkena kuin pyhänäkin. Hän varmaan aamulla ajatteli että pitää saada rouva hereille ja aamukahville että pääsee sitten yhdessä ulos lumitöihin. Ja päätti tulla herättelemään. Mukavaahan tuo oli... Ei voi valittaa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Olen ikäni tehnyt reissuhommia ympäri maapalloa ja tykännyt niistä.
Nyt oma poikani on lähdössä 3 kk työkomennukselle Kaliforniaan
San Diegoon ja on innoissaan menemään sinne.
Minusta on hienoa että jälkikasvuni saa myös nähdä työnsä puolesta maailmaa.

Olen lupautunut menemään talvilomallani moikkaamaan häntä sinne, koska en ole milloinkaan Kaliforniassa käynyt, vaikka muuten olen useasti USA:ssa käynyt.
Joku urheilutapahtuma, jääkiekko tai koripallomatsi pitää poitsun kanssa käydä katsomassa, kun tuonne asti matkustan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
LiputOn sivulle ilmestyi tänään vihdoin juuri oikeaan aikaan 13:44 lippu myyntiin huomiselle Dead by Aprilin Tavastian keikalle, satuin nimittäin juuri olemaan kahvitauolla silloin.

Pähkäilin alkujaan liian pitkään meenkö tonne ja keikka ehittiin loppuunmyymään. Onneksi on LiputOn ja enää en oo liputon! Kylläpä tulin iloiseksi. Kohta mennään!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Sain jo toisen kerran historiasta arvosanaksi 10. Tällä kertaa vuorossa oli ykköskurssi eli Ihminen, ympäristö ja historia. Hammassärystä huolimatta tämä nostatti hymyn huulille.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Ihanaa nyt pääsee töissä rauhassa saunoo.
Tiedossa 1,5h saunavuoro sitten suoraan taxiin ja kotio nukkuu
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sain orkidean kukkimaan uudelleen. Kyllä tuli hyvä mieli.
 

Liitteet

  • -5917987402700406750_121.jpg
    -5917987402700406750_121.jpg
    83,5 KB · kertaa luettu: 41
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Se että mun elämään ilmaantui tällä viikolla täysin yllättäen useamman vuoden runohiljaisuuden jälkeen ihminen, joka on saanut tämän runoilijasielun taas kirjoittamaan riimejä päivittäin, tuntuu jotenkin niin makeelta.

Faktahan on että hädin tuskin tunnen häntä vielä muuten kuin pintapuolin, mutta pelkästään inspiraation löytäminen on mulle parhaita fiiliksiä. Sen verran ruusunpunainen on tämä mun kirjoitustyyli runoissani, että ilman edes pientä liekin alkua on ollut viime vuosina tosi vaikea keksiä mitään, mistä kirjoittaa runoja. Joten feels good man :)
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Muutaman tunnin päästä olen keikalla, jossa soittavat Paledusk, Thornhill, Silent Planet ja pääesiintyjänä Fatalism-kiertuettaan vetävä Polaris. Tätä iltaa on ootettu innolla ja kauan!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensimmäinen koskaan tekemäni englannin suullinen "koe" tai oikeastaan presentaatio sai arvosanaksi 8,5. Arvosanaksi olisi tullut todennäköisesti 9, jos olisin kyennyt muistamaan koko stoorin - jossa kerroin suhteestani kieleen ja ylipäänsä kieliin - ulkoa, mutta koska tekstini oli sen verran pitkä, jouduin lukemaan sen itseäni kuvatessa. Joka tapauksessa olen pirun ylpeä tästä saavutuksesta, koska englantia on tullut opiskeltua niin vähän ja koska sen käyttäminen arjessa on pahimmillaan ollut todella harvinaista. Muistaakseni pisin aika, jolloin en käyttänyt englantia ollenkaan puheessani, oli jotain seitsemän tai kahdeksan vuotta.

Onneksi en enää jännitä puhua englantia ja ylipäänsä noita sosiaalisia tilanteita. Olen sataprosenttisen varma siitä, että kymmenen vuotta sitten olisin saanut huomattavasti heikomman arvosanan.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tämän opettajan toiminta, vaikka erittäin vakavaa on ehtinyt tapahtua.
"– Vaikuttaa siltä, että (apuun tulleen) opettajan toiminta on saanut tilanteen päättymään. Sellainen käsitys minulle on syntynyt, että on ollut tällainen puhejudo-tilanne, opettaja on saanut pojan puhutettua ulos koulurakennuksesta ja uhreille on kyetty antamaan apua, kertoo tutkinnanjohtaja Marko Särkkä Itä-Uudenmaan poliisista."- IS
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Maantiedon kokeesta tullut 9- sekä biologian kokeesta tullut 8 nostattivat hymyn huulille varsinkin siksi, että en ollut varautunut noin hyviin numeroihin. Olin kyllä lukenut kumpaakin kokeeseen, mutta jostain syystä kumpaakin koetta tehdessäni olin helvetin väsynyt ja vain vaivoin kykenin muistamaan edes osan kysyttävistä asioista. Erityisen tyytyväinen olen biologian kokeeseen, vaikka numero ei ollutkaan kummoinen. Eipähän tarvitse enää miettiä soluelimiä tai ATP:tä tai emäksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös