Tulin äsken duunista himaan. Vastapäätä junassa istumaan sattui 16v nuori mies ilmeisesti opttajansa kanssa. Matkalla Stadi-Pasila (maikka poistui Pasilassa) vähän ihmettelin kun vanhempi (huoh, minua nuorempi) sanoi pariin kertaan että laitat sitten minulle ja äidillesi viestiä että olet kotona.
Aloin sitten juttelemaan varsinkin maikan poistumisen jälkeen. Hän olikin erityisnuori, kehitysvammaisten oppilaiden kassia esitteli. Voi että miten hyvät jutut saatiin vajaassa vartissa. Olisinpa minäkin noin elämänmyönteinen. Varastomieheksi haluasi. Toivon että natsaa.
Toi oli eka kukka mitä mulla oli omassa kodissa. En tiennyt mikä se oli, joten siitä tuli ”pieni ja ryppyinen”.Saintpaulia kukkii (ks. liite). En ole mikään suuri saintpaulioiden ystävä mutta tämän yksilön kasvatin lehdestä joka oli otettu mummoni kuoltua hänen saintpauliastaan. Nyt se sitten kukkii ekan kerran ja kauniisti. Olen jotenkin onnistunut...
En lukenut linkkiä, mutta nuo tarinat pitäisi ehdottomasti saada jälkipolville kerrotaviksi ja luettaviksi.Toivottovasti tämä hanke tulee valtakunnalliseksi kuten tuossa uutisessa on tavoitteeksi asetettu.
Oulun seurakuntayhtymä aloittaa hankkeen, jossa kerätään toisessa maailmansodassa kaatuneiden oululaisten sotilaiden tarinat yhdelle verkkosivustolle
Oulun seurakuntayhtymä aloittaa hankkeen, jonka avulla kerrotaan toisessa maailmansodassa kaatuneiden oululaisten sotilaiden tarinoita.www.kaleva.fi
Äitini on suuri saintpaulioiden ystävä ja lapsuudessa meillä oli aina kukkapöytä "täynnä" eri värisiä paavalinkukkia. Itse en niistä niin välitä mutta kaksi minulla on. Se aiemmin kerrottu (ja kuvattu) mummoni kukanlehdestä kasvatettu ja toinen joka on äidin sanojen mukaan hänen mummonsa ajalta... Ihan tylsän valkoinen (ks. liite). Onhan se silleen aina kiva kun nuo alkaa kukkimaan. Tulee onnistunut olo. Mutta muuten olen kyllä (enemmän) viherkasvi-ihmisiä.Toi oli eka kukka mitä mulla oli omassa kodissa.
Ei kannata ulkoistaa henkistä hyvääoloaan urheilujoukkueille, ne pettää nimittäin aina. Toki osa pettää harvemmin tai pidemmän ajan kuluttua, mutta semmoista kestomenestyjää ei ole että kannattaisi niiden kautta itselleen hyvää fiilistä hakea. Kerta kerrasta kestävämpää hakea henkinen hyvinvointinsa urheilemalla itse kuin katsomalla muiden urheilemista, jos vaan paikat kestää....
Alkusyksy oli surkeaa taapertamista Kerholta mutta sitten päävalmentajavaihdos ja kurssi muuttui täysin. Nyt jääkiekko tarjoaa HPK-faneillekin niitä tunteita mitä minunkin elämä on kaivannut eli iloa ja nautintoa. Tässähän tulee lisäksi minullekin lisäluottoa siihen että minäkin saan ongelmani korjattua ja pistettyä elämäni taas nousukiitoon.
Kyllä jääkiekko on hieno laji.
Ei kannata ulkoistaa henkistä hyvääoloaan urheilujoukkueille, ne pettää nimittäin aina. Toki osa pettää harvemmin tai pidemmän ajan kuluttua, mutta semmoista kestomenestyjää ei ole että kannattaisi niiden kautta itselleen hyvää fiilistä hakea. Kerta kerrasta kestävämpää hakea henkinen hyvinvointinsa urheilemalla itse kuin katsomalla muiden urheilemista, jos vaan paikat kestää.
THE HELLACOPTERS - Sign With Nuclear Blast!
Legendary Swedish high energy rock'n'roll band THE HELLACOPTERS has signed a deal with Nuclear Blast Records!www.nuclearblast.de
Hellacopters tulee takaisin! Tämä on päivän paras uutinen, tai useammankin.
Voi hemmetti miten iloiseksi tämä miehen teki! Monet juhlat on juhlittu Hellacoptersin tahdissa. Se on ollut minulle aina sellainen yhtye, joka antaa energiaa ja laittaa hymyn huulille.
Tervetuloa Nicke "Hattu" Andersson myös Suomeen! Tästä onkin jo muutama vuosi, kun on nähty.
Toivotaan että olet keikkakunnossa ja pääset juhlimaan sitä uutta ehjempää elämää! Tällaisia tarinoita on hieno kuulla, tuli iloinen olo. Ja Hellacoptersilla on kyllä sellainen energiaa antava vaikutus.Ilmeisesti Tavastian keikat on tarkoitus nyt viimein järjestää joulukuussa mikäli korona tilanne ei enää pahene, joten myös siltä osin hyvät fiilikset, koska uskoisin sittenkin pääseväni paikalle. Eilen kotiuduttu viimeviikkoisesta avosydänleikkauksesta ja mikäli ei tule mitään isompaa takapakkia, niin parin kuukauden päästä pitäisi olla jo ihan täydessä keikkakunnossa. Kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa!
Hyvä hyvä, palasivat sinne minne kuuluvatkin.Porvoon jalkapalloylpeys FC Futura voitti juuri ratkaisevan karsintaottelun ja nousi jalkapallon kakkoseen.