MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Jotain rajaa nyt juttuihin; Mustapekka ei ole Käpylää nähnytkään.
On se varmaan sen ainakin nähnyt, on siinä Käpylän asema sen verran lähellä. Vai eikö Käpylän asemakaan ole Käpylässä?

Kielipoliisi - prkl... päivämäärään kuuluu piste molempien numeroiden perään!

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Star Trekin Wil Wheaton peukutti ja vastasi somessa kommenttiini hänen postaukseen. Hymyilytti tilanteen älyttömyys. Se on muuten kova Kings-fani.

1956 1976 1989 1990 1991 1993 1995 1999 2000 2001 2010..
Joukkue olemme me | Nous sommes Canadiens | Més que un club

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Saa nämä syntymäpäivät aina vaan hymyn naamalle. Etenkin kun on tänään käynyt Facebookissa, on seinälleni tullut monta onnitteluviestiä. Ketään en halua lokeroida ja asettaa muiden yläpuolelle mutta sanon vain että muun muassa onnitteluja on kirjoitellut pari jatkoajan nimimerkkiä, paikallisen Sikakatsomon jäseniä pääjehuneen, ja aina Hämeenlinnan kaupunginvaltuustosta asti on onnitteluja seinälleni kirjoitettu. Upea juttu ja vetää mielen herkäksi.

Onnitteluja on nyt jo tullut enemmän kuin parina viime vuonna. Johtuu varmaan siitäkin että kaveripiirini on tullut lisää kavereita ihan viime vuodenkin aikana. Tänä päivänä aina huomaa ja tajuaa sen että en varmaan sittenkään ole ihan yksin tässä maailmassa. Onnitteluja on tullut tänään varmaan ihan sen määrän luokkaa kuin alkuaikoina kun Facebookiin tunnukset loin. Ja työpaikallanikin niitä onnitteluja tuli, pari jopa halasi vaikkei kai edes koronavaaran takia saisi.

Menen tästä kai illalla syömään johonkin hienompaan ravintolaan. Syntymäpäiväni kunniaksi.

Kun mies puhuu tuhmia naiselle, se on ahdistelua. Kun nainen puhuu tuhmia miehelle, se on 4 euroa / min + pvm!

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kiitokset myös nimimerkeille @vetti ja @ace onnitteluista. Ikää tuli minulle mittariin 37 vuotta.

Ja äsken veti mieleni vielä iloiseksi se kun juhlistin synttäreitäni pienimuotoisesti. Kävin vähän shoppailemassa ja ulkona syömässä oikein kolmen lajin illallisen.

Shoppailureissulta mukaan "tarttui" se mikä pitikin eli uusi syystakki. Ravintolakseni valikoitui lopulta ostoskeskuksen läheinen ja myös kuppilat kuntoon-tv sarjasta tuttu ravintola Cantina Pannuhuone. Ja kyllähän syöminen tuolla oli taas osoitus siitä että ruokailu ei aina ole pelkästään vatsan täyttämistä vaan se voi olla myös nautinto, jopa pienimuotoinen elämys.

Tuolla paikassa oli ok ruoka, kauniit annokset, erittäin hyvä palvelu ja viihtyisä tunnelma. Palvelun ja tunnelman tasoon vaikutti kyllä se että olin sillä hetkellä ravintolan peräti ainoa asiakas, sai tarjoilijakin pelkästään panostaa palvelemisessa minuun. Ei tarvinnut myöskään paljoa odotella ruokia. Tosin, sillä 40 eurolla mikä ruokiin upposi niin voi kyllä jo jotain laatua odottaakin. Tähän settiin kuuluu alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka eli perussetti.

Kun mies puhuu tuhmia naiselle, se on ahdistelua. Kun nainen puhuu tuhmia miehelle, se on 4 euroa / min + pvm!
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies sanoi tänään että kurvisi ovat kauneinta mitä Jumala on luonut ja joita voi mies kynällä tallentaa paperille. Joo, kyllä hän liioitteli mutta hymyilytti kuitenkin tuo varmuus millä hän tuon lausui kun piirsi minua.

Mistään en mitään tiedä mutta sanon silti...

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mies sanoi tänään että kurvisi ovat kauneinta mitä Jumala on luonut ja joita voi mies kynällä tallentaa paperille. Joo, kyllä hän liioitteli mutta hymyilytti kuitenkin tuo varmuus millä hän tuon lausui kun piirsi minua.
...ihan kateeksi käy moinen asetelma...

En nimittäin osaa piirtää kuin viivottimen avulla - insinööri mikä insinööri. Toki, naiskauneutta ymmärrän siitä huolimatta - ilman tai kera vaatteiden....

Minäkö tyhmä - nyt en ymmärrä!?

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Viime viikolla palasi kaikki omat säbä höntsä porukat tollaselta 10 kuukauden tauolta. Olipa kiva nähdä tuttuja naamoja pitkästä aikaa ja tietenkin pelata säbää!

Requiescat in pace. Kiekko-Espoo 1984 - 2016 Espoo Blues
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Partakus

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kummityttö tulee huomenna poikkeemaan tänne kiekkokehtoon, ja tuo samalla näytille ihmisystävänsä, joka on nimen perusteella poika.
Kyllähän se vaan pistää mielen iloiseksi ja nostaa hymyä naamalle tälläiselle omasta tahdostaan lapsettomallekkin.
Melkeempä jopa herkistyttääkin, myönnän.
Näin ne vuodet vaan vierii kun tuokin kohta jo täysikänen. No meneepä ilta miettiessä kuinka pistetään kanditaattia koville. Niin kait kuuluu tehdä.

Kiitos KalPa 2005

ace

Jäsen
Kolmen vapaapäivän viikonloppu edessä, mikäs sen mukavampaa. Suunnitelmissa suunnata Garda järvelle lauantaina, on kuulema hieno paikka.

... päässä kasvaa pensas ja herneet puhuvat!

ace

Jäsen
Kolmen vapaan viikonloppu mahdollisti tutkimusmatkailun täällä Italiassa enemmänkin. Eilen Bolzano tuli tutummaksi kävellen ja tänään road trip aivan upealle Garda järvelle. On maailmassa vaan hienoja paikkoja.

Vielä jäi aikaa kalsarikänneillekkin, vaikka ne tuossa alakerran baarissa aloitinkin. Just nyt elämä on aika jees.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wesa, CAR, HIFK (salaa)
Tulin äsken duunista himaan. Vastapäätä junassa istumaan sattui 16v nuori mies ilmeisesti opttajansa kanssa. Matkalla Stadi-Pasila (maikka poistui Pasilassa) vähän ihmettelin kun vanhempi (huoh, minua nuorempi) sanoi pariin kertaan että laitat sitten minulle ja äidillesi viestiä että olet kotona.

Aloin sitten juttelemaan varsinkin maikan poistumisen jälkeen. Hän olikin erityisnuori, kehitysvammaisten oppilaiden kassia esitteli. Voi että miten hyvät jutut saatiin vajaassa vartissa. Olisinpa minäkin noin elämänmyönteinen. Varastomieheksi haluasi. Toivon että natsaa.

It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that ain't so.

Perusjäbä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulin äsken duunista himaan. Vastapäätä junassa istumaan sattui 16v nuori mies ilmeisesti opttajansa kanssa. Matkalla Stadi-Pasila (maikka poistui Pasilassa) vähän ihmettelin kun vanhempi (huoh, minua nuorempi) sanoi pariin kertaan että laitat sitten minulle ja äidillesi viestiä että olet kotona.

Aloin sitten juttelemaan varsinkin maikan poistumisen jälkeen. Hän olikin erityisnuori, kehitysvammaisten oppilaiden kassia esitteli. Voi että miten hyvät jutut saatiin vajaassa vartissa. Olisinpa minäkin noin elämänmyönteinen. Varastomieheksi haluasi. Toivon että natsaa.
Se onkin ikävää että nämä ovat helppoja kohteita kiusaajille, sekä häiriköille, joita on koko ajan lisää.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saintpaulia kukkii (ks. liite). En ole mikään suuri saintpaulioiden ystävä mutta tämän yksilön kasvatin lehdestä joka oli otettu mummoni kuoltua hänen saintpauliastaan. Nyt se sitten kukkii ekan kerran ja kauniisti. Olen jotenkin onnistunut...

Liitteet

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wesa, CAR, HIFK (salaa)
Saintpaulia kukkii (ks. liite). En ole mikään suuri saintpaulioiden ystävä mutta tämän yksilön kasvatin lehdestä joka oli otettu mummoni kuoltua hänen saintpauliastaan. Nyt se sitten kukkii ekan kerran ja kauniisti. Olen jotenkin onnistunut...
Toi oli eka kukka mitä mulla oli omassa kodissa. En tiennyt mikä se oli, joten siitä tuli ”pieni ja ryppyinen”.

It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that ain't so.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Huomioimatta jätetty sisältö

ace

Jäsen
Toivottovasti tämä hanke tulee valtakunnalliseksi kuten tuossa uutisessa on tavoitteeksi asetettu.

En lukenut linkkiä, mutta nuo tarinat pitäisi ehdottomasti saada jälkipolville kerrotaviksi ja luettaviksi.

Oma edesmennyt Pappani oli vanhan liiton mies, tunteista tai mistään muustakaan mahdollisesti tunteisiin vaikuttavista asioista ei koskaan puhuttu. Varsin vaivaannuttavaa oli usein kommunikointi hänen kanssaan, vanha jäärä kun oli monessa suhteessa.

Kuitenkin yksi viimeisistä vierailuista hänen luonaan, hän yllättäen alkoi kertomaan sotamuistoja. Hämmentyneenä ja mielenkiinnolla kuuntelin näitä tarinoita, joita koskaan aikaisemmin en ollut kuullut ja nyt yritän pitää nämä tarinat omassa muistissa. Kauaa ei tästä tapaamisesta mennyt kun Papan dementia saavutti pisteen että palvelutaloon muutto oli ainoa vaihtoehto, eikä sota-asioista koskaan enää puhuttu uudestaan. Reilu vuosi hoidossa ja Papasta aika jätti vuonna 2003, 96 vuotiaana.

Hieman hankala oli suhteeni Pappaan, mutta tuo avautuminen jätti hyvät muistot hänestä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toi oli eka kukka mitä mulla oli omassa kodissa.
Äitini on suuri saintpaulioiden ystävä ja lapsuudessa meillä oli aina kukkapöytä "täynnä" eri värisiä paavalinkukkia. Itse en niistä niin välitä mutta kaksi minulla on. Se aiemmin kerrottu (ja kuvattu) mummoni kukanlehdestä kasvatettu ja toinen joka on äidin sanojen mukaan hänen mummonsa ajalta... Ihan tylsän valkoinen (ks. liite). Onhan se silleen aina kiva kun nuo alkaa kukkimaan. Tulee onnistunut olo. Mutta muuten olen kyllä (enemmän) viherkasvi-ihmisiä.

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy