Veroehdotukset -mätkyjä vai palautuksia?

• 53 344
  • 581

Veroehdotukset -mätkyjä vai palautuksia?

• Euroja tulee

Ääniä: 581 70,2%
  • Euroja menee

Ääniä: 114 13,8%
  • Euroja ei tule eikä mene

Ääniä: 66 8,0%
  • En ole saanut vielä veroehdotusta

Ääniä: 67 8,1%

• Äänestäjiä
    828

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Noin 600€ tulee kotiinpäin. Joululahjon itseäni tietokoneen päivityksellä ja sijoitan jäljellejäävän satasen itseeni, ts. juoksutan joka pennillä alkkohoolia kurkusta alas.

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Veroehdotus tipahti postilaatikosta eilen. Palautuksia tulee vajaa 500 euroa - ihan mukava summa opiskelijalle. Pitäisiköhän vierailla onnelisuusketjussa?

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti rectum
Veroehdotus tipahti postilaatikosta eilen. Palautuksia tulee vajaa 500 euroa - ihan mukava summa opiskelijalle. Pitäisiköhän vierailla onnelisuusketjussa?
Alkossa. Ja sitten huomenna tai ylihuomenna ensin krapulaketjuun, josta kulkematta jääkaapin kautta suoraan vitutusketjuun.

He muistivat minua lähes 250 euron arvoisella lahjoituksella. Sellaisia summia en näe yleensä kuin televisiossa.

Ajattelin käyttää rahat järkevästi. Laitan ainakin sata euroa sukanvarteen pahan päivän varalle (niitä on tulossa). Viidelläkympillä ostan jauhoja, juureksia ja säilykkeitä. Ne riittävätkin sitten pitkälle kevääseen. Maksan vihdoinkin sen kolmenkymmenen euron velan ystävälleni. Ostan kaikille tutuilleni pienet lahjat. Lopuilla rahoilla pelaan Kenoa.

Eli lähden suoraan Baarille ja sitten parin päivän päästä ihmettelen, että mihinkäs ne veronpalautukset menivätkään.

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen ottanut ilmaista lainaa valtiolta, jonka maksan sitten takaisin joulukuussa. Mitään mätkyjä en ole ikinä saanut enkä saa, kyseessä on ihan normaali jäännösvero.

Jasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go on... Narrit...
noin 1ke takas päin ja viel pitäs lisätä nuo matkakulut siihen, ni eiköhän sitten olla lähempänä 1,5ke:tä.

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Huikeat 75€ takas..toissa vuonna paukahti takas yli 600€ se jo vähän lämmitti..

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Hieman runsas 600 euroa on tulossa näköjään palautuksia. Tosin käyttöäkin löytyy joka eurolle, nimittäin opintotukea on menossa ihan sievoinen määrä takaisinperintään.

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Reilu 260€ mätkyjä, ei hyvä. Olisin ollut iloinen jos vaikka parikymppiäkin olisin saanut takaisin.
Onpahan lisämotivaatiota tulevalle työnhaulle.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Melkein 60 € takaisin.

Herrajumala mihin tämän rahatulvan kanssa joutuu!

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Melkein 60 € takaisin.
Ottaaks pattiin, ottaaks pattiin!?

Itse nimittäin kuittaan palautuksena hieman yli 62 €. Haluaako kukaan joululahjoja?

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Iker

Itse nimittäin kuittaan palautuksena hieman yli 62 €.

Helvatan kapitalisti! Sulla on nyt siis rahaa niin ettet paskalle taivu. Lähetä edes postikortti sieltä maailmanympärysmatkalta sitten.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Helvatan kapitalisti! Sulla on nyt siis rahaa niin ettet paskalle taivu. Lähetä edes postikortti sieltä maailmanympärysmatkalta sitten.
Jep. Viikonloppuna on tarkoitus laittaa osa potista haisemaan, tarkoitus on suunnata autokaupan kautta prätkäkaupoille. Vähäosaisimmille tiedoksi, viime talvena sain palautuksia hieman yli 90 €, eli kuten arvata saattaa, tämän vuoden puolella ei ole töitä tarvinnut tehdä vielä päivääkään.

Vittu miten helppoa tämä palautuspottivoittajan elämä.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Spontaanisti avauduin asian tiimoilta jo vitutusketjuun ja tämähän tarkoittaa luonnollisesti sitä, että mätkyjä tuli. 222 euroa pitäisi pulittaa jäännösveroa. On muuten ensimmäinen kerta 35 vuotisen elämäni aikana, kun minua mätkäistään.

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Vituttaa

Vähän päälle 400 euroa maksettavaa. Arvasin että joudun maksamaan, mutta summan suuruus yllätti.

JanJ

Jäsen
tällä kertaa 170 euroa palautuksia. Mikä on kivaa, koska en juuri Suomessa ollut kyseisenä vuonna. Tai en ainakaan veroja maksanut, heh.

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
58 euroa tulee tänä vuonna palautuksia. Viime vuonna vastaava summa oli 450 euroa, mutta pääasia on kuitenkin se etten joudu mätkyjä maksamaan.

scholl

Jäsen
Voisko joku kertoa, mitä tässä ajetaan takaa.
Veroehdotushan on vaihtoehtoinen veroilmoitukselle. Itse joudun tekemään veroilmoituksen, joten minulle ei lähetetä veroehdotusta. Sen sijaan verolippu on se selvitys verotuksesta, josta selviää mahdolliset veronpalautukset tai jäännösverot. Itse en saa koskaan palautusta, vaan yleensä joutuu vähintään pari tonnia maksamaan lisää.

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Reilu satanen tuli, pitää olla tyytyväinen. Ilmaista rahaa lähes tulkoon.

Lape7

Jäsen
Millonkas nämä ehdotukset viimeistään tulevat? Luvassa pitäisi olla opiskelijan mittakaavassa mukava potti rahaa, tosin ei saa nuolasta ennen kuin tipahtaa..

Edelliset kaksi vuotta on tipahtanut mätkyjä runsaastikin ja pelonsekaisin tuntein avasin postiluukusta tupsahtaneen ison kirjekuoren verokarhun tunnuksilla. Sain lähes slaagin kun siellä kääntöpuolella kerrottiin palautettavaksi yli 180 €. Ryhdyn heti suunnittelemaan mihin sijoitan näinkin järkyttävän suuren summan rahaa.

Jason W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
601 euroo mätkähtää tilille joulukuussa, ihan kivä ylläri. Odotin jotain +- 0 tulosta....
Ellei sitten Ässien junnujoukkueen mestarivalmentaja vie välistä... :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy