Itse olen miettinyt että Prigozinilla on pakostakin ollut joku joka on antanut käskyjä. Ei yksinkertaisesti käy ollenkaan järkeen että mies olisi päättänyt noin vain lähteä kohti Moskovaa. Näen että tässä on nyt ammuttu lähtölaukaus isompaan kaappaukseen. Ryhmittymä joka on tämän takana voi nyt isommin lähteä hakemaan poliittista tukea esimerkiksi länsimaista, kiinasta ym. Oikeasti tämmöstä kaappausta tuskin tehdään niin että sinne ilmestyy joku ryhmittymä jolla ei ole askelmerkit kunnossa mitä lähdetään tekemään heti kun Putin on kaadettu. Syy tähän on ilmeinen, se johtaisi vain täyteen kaaokseen, ja sitä ei varmasti haluta.
Lukashenko voi hyvinkin olla tässä mukana. Itse järkeilen niin että mies ymmärtää varmasti itsekin että kohta saatta olla edessä kusiset paikat mikäli Venäjä häviää Ukrainan sodan. Toisena vaihtoehtona on että Venäjä pyrkii lisäämään otetta Valko-venäjästä, jolloin hän joutuu luopumaan omasta asemastaan. Lukashenko on kuitenkin sellainen hahmo jota tuskin lähdetään hakemaan vastuuseen aiemmista asioista, mikäli Putin nyt kaatuisi Lukan avustuksella. Joten tämän osalta hän saattaisi myös ynnäillä että tämä on paras vaihtoehto hänelle.
Tämä peli on vasta alkanut. Kohta nähdään mitä tapahtuu.
Lukashenko voi hyvinkin olla tässä mukana. Itse järkeilen niin että mies ymmärtää varmasti itsekin että kohta saatta olla edessä kusiset paikat mikäli Venäjä häviää Ukrainan sodan. Toisena vaihtoehtona on että Venäjä pyrkii lisäämään otetta Valko-venäjästä, jolloin hän joutuu luopumaan omasta asemastaan. Lukashenko on kuitenkin sellainen hahmo jota tuskin lähdetään hakemaan vastuuseen aiemmista asioista, mikäli Putin nyt kaatuisi Lukan avustuksella. Joten tämän osalta hän saattaisi myös ynnäillä että tämä on paras vaihtoehto hänelle.
Tämä peli on vasta alkanut. Kohta nähdään mitä tapahtuu.