USA on kaiketi ainoa joka on rysäyttänyt kaksi suurempaa pommia ja pahasti. Maailman poliisilta vakuuttavaa näyttöä. Sen verran kyyninen olen että Neuvostoliitto olisi varmasti käyttänyt ydinpommia Saksaa vastaan, jos sellainen olisi ollut käytettävissä. Ei ole olemassa hyviä suurvaltoja. On vain suurvaltoja. Ne pitävät huolen omista intresseistään.
Aatullakin oli oma ydinohjelma, mutta Aatu itse totesi, ettei se tulisi ratkaisemaan sotaa. Onneksi totesi. Yhdysvallat tosiaan rysäytti aikoinaan pari suurempaa pommia ja ovat katuneet sen jälkeen ja tajunneet, että kyseiset pommit olivat ylilyönti. Se taas ei auttanut yhtään japanilaisia. Todellinen teurastus. Mikään ei selitä kyseistä ratkaisua ja itsekin olen samaa mieltä kanssasi, että suurvallat pitävät huolta omista intresseistään. Silti jenkit ovat ainoa valtio, joka on pitänyt ydinaseet kurissa. Tiedät varmaan itsekkin sen.
Btw, moniko teistä tietää Japanin teoista Kiinaa vastaan toisessa maailmansodassa? Esim.
Nanjingin verilöylyssä japanilaiset teurastivat muutamassa päivässä 100 000 - 300 000 kiinalaista, luku vaihtelee. Wikipediasta historian tiedostoista peräisin olevaa tietoa, tietoa joka on kerätty luotettavista lähteistä:
"Kaupungissa julmuuksien kohteeksi joutuivat suurelta osin siviilit. Mielettömyyksiin kuului ampumisen ja puukottamisen lisäksi kaulojen katkaisu, vatsan avaaminen, sydämen repiminen rinnasta, mestaus, hukuttaminen, elävältä hautaaminen, polttaminen, naskalilla pisteleminen sekä jopa
kastraatio ja emättimen kautta hengiltä survominen. Arviolta 20 000 kiinalaista naista joutui japanilaisten sotilaiden raiskaamaksi ennen kuin sotilaat tappoivat heidät. Joukossa oli alle 10-vuotiaita lapsia, vanhuksia, nunnia ja raskaana olevia naisia."
Japani hyökkäsi Kiinaan ja yli 9 000 000 sotilasta ja siviiliä kuoli sotaan sen vuoksi molemmilla puolilla. Kovin moni meistä ei edes tiedä kyseistä faktaa koska siitä ei kerrottu historian tunneilla. 9 miljoonaa. Jenkit tulivat mukaan sotaan täysillä sen jälkeen kun japanilaiset hyökkäsivät Pearl Harboriin. Japanilta todellinen moka sodassa. Onneksi. Vaan ne pommit... ei.......
Itseäni oikeasti itkettää miten julmia ihmiset osaavat olla. Olen nähnyt dokumentteja Ruandan kansanmurhasta, kuvaa ruotsalaisesta dokumentista, siitä kuinka mies hakkaa kuoliaaksi kaiken mitä näkee kadulla, niin naiset kuin lapsetkin. Takaa päin kuvattu video, jossa mies hakkaa isolla nuijalla kaikki vastaan tulijat, päähän ja kun maassa, lisää iskuja päähän. Oksettaa vieläkin. Tuskin kyseinen "ihminen" jäi ikinä kiinni teoistaan. Olen nähnyt dokumentteja joissa nuori tyttö ympärileikataan, kuinka hänen jalkansa tärisevät tuskasta. Ja se huuto. Sekin oli ruotsalainen dokkari.
Mikä meitä ihmisiä oikein vaivaa?
Ehkä
me olemme torakoita. Ja olemme ansainneet terminoinnin. Olemmehan suunnilleen tuhonneet planeetan noin 200 vuodessa.