Ei, vaan muut vs Venäjä sitten.Ja aletaan summamutikassa keskenämme sotimaan?
Ei, vaan muut vs Venäjä sitten.Ja aletaan summamutikassa keskenämme sotimaan?
Yleensä kun jakaa synkimmän skenaarion 10:llä ollaan aika lähellä realismia.
Eikö tämä vaikkapa tulitauko sataisi enemmänkin Ukrainan laariin. Saisivat hetken levätä ja muut länsimaat ehtisivät toimittaa luvatut aseet perille.Itse mietin kanssa onko tämä bluffia, jolla kootaan joukot ja järjestellään se lopullinen hyökkäys Kiovaan ja Harkovaan.
Sitähän mä tarkoitinkin, että leffoissa kaikki näyttää aina niin helpolta mutta todellisuudessa harva alkaisi edes miinaa tuolleen kantelemaan, saatikka etsimään mistä se sytytin irtoaisi.
No tämä ei kyllä auttanut tuossa viime viikolla. Itse olin satavarma siitä, että tässä pullistellaan ja liikutellaan rautaa kaikessa rauhassa uuteen Venäläislääniin ja kaikki katsoo tumput suorana.Yleensä kun jakaa synkimmän skenaarion 10:llä ollaan aika lähellä realismia.
Saattaisi itsellekin hermosauhut kelvata kovaa tellua sivumpaan roudatessaLähinnä se rööki oli hyvä äijämäinen lisäys tuohon.
Eiköhän tämäkin rotta nosteta aikanaan ylös jostain viemäriputkesta niinkuin ne kaksi "sankari" aikaisemmin.Maan alla 1km syvässä bunkkerissa luultavasti
Saattaisi itsellekin hermosauhut kelvata kovaa tellua sivumpaan roudatessa
Venäjän kanssa ei tietänkään voi koskaan olla mistään 100%:n varma, mutta tuolloinkin synkin skenaario olisi ollut jotain ihan muuta kuin heikosti koulutettujen ja olemattomalla motiivilla olevien sotilaiden lähettäminen ilman kestävää strategiaa sotimaan Ukrainaan. Kukaan, edes Putin, ei horjuta kauhun tasapainoa.No tämä ei kyllä auttanut tuossa viime viikolla. Itse olin satavarma siitä, että tässä pullistellaan ja liikutellaan rautaa kaikessa rauhassa uuteen Venäläislääniin ja kaikki katsoo tumput suorana.
Hypoteettisestihän ydinisku tarkoittaisi, että sen vaikutukset leviävät todennäköisesti myös naapurimaihin, eli olisi myös väistämättömästi isku nato maita kohtaan, vaikka ei suoraan sinne kohdistuisi. Luulisi että tämäkin nyt otetaan huomioon Venäjällä varsinkin jos se isku ei pelkän putinin varassa ole.
Jos nyt yhtään muistan mitä varusmiehenä meille opetettiin, niin telamiina ei räjähdä niin sanotusti vahingossa tai edes jos tipahtaa tuolta korkeudelta vaan siitä nimenomaan pitää ajaa yli raskaalla ajoneuvolla / panssarivaunulla.Leffoissa ne kiertää aina sen sytyttimen irti ja sen jälkeen miina on vaaraton vaikka viskaisi metsään.
No nyt pää kylmänä, tässä synkimmillä hetkillä katsot tätä hommaa suoraan silmiin, etkä anna Putinin vaikuttaa. Sinun röökitön tulevaisuus on yksi pieni askel vähän parempaan maailmaan, toivoa veli!Lopetin tupakanpolton neljä päivää sitten. Matka lähimpään kioskiin tuntuu hetki hetkeltä lyhyemmältä. Toivon totisesti maailmanrauhan koittavan pian ilman isompia tuhoja.
Hyvä huomio ja nähdäkseni sataa. Ukrainalla kelirikko sen kun pahenee joten jokainen päivä sataa muutenkin Ukrainan pussiin. Venäjä haluaa neuvotella, koska Putin pelkää valtansa puolesta epäonnistuneen - tai no - suomeksi sanottuna pitkin vittuja menneen sotaretkensä vuoksi.Eikö tämä vaikkapa tulitauko sataisi enemmänkin Ukrainan laariin. Saisivat hetken levätä ja muut länsimaat ehtisivät toimittaa luvatut aseet perille.
Jos nyt yhtään muistan mitä varusmiehenä meille opetettiin, niin telamiina ei räjähdä niin sanotusti vahingossa tai edes jos tipahtaa tuolta korkeudelta vaan siitä nimenomaan pitää ajaa yli raskaalla ajoneuvolla / panssarivaunulla.
Edit: Mutta olisihan toi kuumottavaa.
Vaikka varmasti legendaa, niin hekottelen täällä ajatukselle mustalaisten varastamasta tankista. Toisaalta luultavasti totta, koska näitä juttuja ei vain voi enää keksiä...Se mustalaisten varastama panssarivaunu voidaan antaa vaikka kulkuvälineeksi.