Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Matkalla ollaan, tosin tuo vasemman puoleinen kuva on hieman outo... ;)Löysin salaista tietoa, että Jameksi on jo asialla.
Matkalla ollaan, tosin tuo vasemman puoleinen kuva on hieman outo... ;)Löysin salaista tietoa, että Jameksi on jo asialla.
Tuo Anonymous voisi ottaa seuraavaksi tavoitteeksi selvittää Putinin tarkka sijainti ja ilmoittaa se tietyille henkilöille. Vaikka noille muukalaislegioonan ukrainalaisille...
Eiköhän sinne myös joku ohjusisku vahingossa voi mäjähtää.
Minä veikkaisin, että neuvottelujen tarkoituksena olisi bluffata, pelata aikaa jotta Venäjä saisi aikaa järjestellä joukkoja.
Allekirjoitan ehdottomasti kaiken siinä vaiheessa, kun lässytyksiä ja selityksiä politiikan ja urheilun pitämisestä erillään kuuluu laajalti, mutta onko asianosaisilta kysytty mitään, vaan vain lynkataan KHL-suomalaiset kollektiivina. Näkisin toki esimerkillisenä toimintana sen, että joku pelaaja lähtisi Venäjältä eettiset karmit kaulassaan ja ovet paukkuen, mutta let's face the facts - kotisohvalta etätyöläisenä on helppo toimia moraalikompassina verrattuna johonkin 20-30 -vuotiaaseen joukkueurheilijaan, joka ei ihmisenä ole vielä välttämättä riittävän kypsä käsittelemään omaa napaansa ja joukkuettaan laajempia kokonaisuuksia, on sitoutunut jengiinsä ja näkee ne velivenäläiset aivan tavallisina pulliaisina, kun heidän kanssaan joukkuearkea viettää.Että sapettaa tuollainen tyhmyyden, itsekeskeisyyden ja selkärangattomuuden yhdistelmä. Menee maku koko lajista kun alkaa tuntua että nimenomaan lätkäjätkät on näitä aivan saatanan tyhmiä hemmoteltuja kakaroita.
No mieti jos sodanjohto ei ole kertonut kohdetta ja sut on laitettu nöössipoikana sotaharjoituksista Ukrainaan, kuulet että kohteena on Kiova jossa sulla on pahimmillaan sukujuuret ja useita sukupolvia juuriaHuh voiko olla totta? Ihan käänteen tekevää olisi...
Vahvistaa vaan pointtia, jos tosiaan on niin tyhmä, että omaisuus on kiinni itärajan takana.Pitää silti huomioida, että jonkun koodinimi Kerttu Niskasen on helpompi Suomen Kuopiosta ilmoittaa, ettei lähde kisaamaan Venäjälle. Härski Hartikainen kun vain kultajuhlista selviää, tajuaa että hänellä on Venäjällä asunto sekä mittava määrä omaisuutta.
Muutoin olen asiasta samaa mieltä, mutta ei kyllä mene ihan yksi yhteen nämä tilanteet.
Ukrainan kansaa ja presidenttiä ei voi kyllä liikaa ihailla. Ihan herkistää kun ajatteleekin, miten siellä nyt taistellaan koko maailman, Euroopan, Suomen, minunkin puolesta. Voittakoon Ukraina Euroviisut, voittakoon ukrainalaiset urheilijat ja maajoukkueet kaikki mahdolliset urheilumestaruudet, Suomenkin kustannuksella. Ja jos Ukraina jollain ilveellä kestää, niin kuten moni muukin täällä on ilmoittanut, lähden minäkin kuluttamaan maahan turistidollaria like nevö before.
Slava Ukraini!
Hyvä huomio. Mikäli historia toistaa itseään - ja miksei toistaisi - kansan vastustus tyranniaa kohtaan kasvaa hitaasti mutta varmasti samassa suhteessa tyrannin mielivallan kanssa. Sen kasvaessa asteittain, jyrkkenee myös retoriikka ja rohkeus asettua mielivaltaa vastaan. Tyrannin alamäen jyrkentyessä ei vauhtia voi pysäyttää vaikka kuinka polkisi jarrupoljinta. Näin tulee käymään myös Putinille, kuten kaikille muillekin tyranneille. Ennemmin tai myöhemmin. Mieluummin ennemmin.61%>69% - mutta rehellisyyden nimissä, jos olisin venäläinen ja minulle soitettaisiin jostain "mielipidetutkimuslaitoksesta" niin saattaisinpa hyvinkin hönkiä loputonta kannatusta Rakkaalle Johtajalle.
Pitää silti huomioida, että jonkun koodinimi Kerttu Niskasen on helpompi Suomen Kuopiosta ilmoittaa, ettei lähde kisaamaan Venäjälle. Härski Hartikainen kun vain kultajuhlista selviää, tajuaa että hänellä on Venäjällä asunto sekä mittava määrä omaisuutta.
Muutoin olen asiasta samaa mieltä, mutta ei kyllä mene ihan yksi yhteen nämä tilanteet.
Tai oikeammin tuossa on perinteinen "tarjotaan neuvotteluja, mutta sellaisin ehdoin ettei Ukraina voi niitä hyväksyä" ja sitten kerrotaan maailmalle että kyllä Venäjä haluaa rauhaa, mutta Ukraina ei.
Kyllä, tilanteet eivät aina ole niin yksinkertaisia. En tiedä Härskistä, hänen perhesuhteista, enkä varallisuussuhteista. En myöskään moralisoi häntä siitä, että hän on lähtenyt ruplia nuolemaan. Mutta mikäli miehellä oikeasti olisi mittava määrä omaisuutta Venäjällä, niin kyllä minä hieman kyseenalaistaisin ajatuksenjuoksua ja toteaisin että antaa riskin konkretisoitua. Kyllähän tuonne nimenomaan kuuluu mennä vain pelaamaan ja hakemaan ruplat pois. Loppusijoituskohteet kannattaa sitten katsella näille rahoille muualta.Pitää silti huomioida, että jonkun koodinimi Kerttu Niskasen on helpompi Suomen Kuopiosta ilmoittaa, ettei lähde kisaamaan Venäjälle. Härski Hartikainen kun vain kultajuhlista selviää, tajuaa että hänellä on Venäjällä asunto sekä mittava määrä omaisuutta.
Kadyrovkaan ei ilmeisesti tykkää ajatuksesta sotia Ukrainaa vastaan:
Tätähän sitä toivoisi, mutta luulisin että tässäkin haetaan vain probagandaa omalle maalle. Kremlissä tiedettiin, että Ukrainasta ei kukaan tule Minskiin neuvottelemaan joten siksi se paikaksi valittiin ja nyt sitten voidaan väittää, että Venäjä yritti ratkaista tilanteen neuvottelemalla, mutta Ukraina ei halua rauhanomaista ratkaisua, kun ei osallistunut neuvotteluihin.Jos nyt yleisesti vielä miettii niin voisiko nämä "Kreml ehdottaa neuvotteluita" horinat olla sitä että yritetään vielä jotenkin sumuttaa vastapuoli neuvottelemaan koska Venäjän puolella tiedetään että tämä paska tulee leviämään vielä entistä pahemmin käsiin?
Sellaisen huomion olen tehnyt että näitä pyyntöjä ei tule Putinin nimellä vaan nimenomaan "Kremlin" sanomana. Muut on tajunneet että mahdollisuuksia ei oikeasti ole ja yritetään jotain viimeistä oljenkortta?
Näin se menee, ei 146 miljoonan jättikansassa Pietarin pienet mielenosoitukset paina. Kansan tuki Putinille on vahva ja sota vain nostaa suosiota, kuten kävi Krimin miehityksen kohdallakin.
Itse olen sitä mieltä, että pitäisi yhdistää voimansa kaikkien aikojen sniperin kanssa. Chuck Norris...Löysin salaista tietoa, että Jameksi on jo asialla.
Maan alla 1km syvässä bunkkerissa luultavastiPutinin sijainnin tietää luultavasti vain todella pieni porukka. Kertoo tietysti miehen rohkeudesta, aloittaa sodan ja katoaa maan alle. Pelkää luultavasti henkensä edestä jatkuvasti.
Pelkuri.
No ei varmastikkaan koko omaisuus.Vahvistaa vaan pointtia, jos tosiaan on niin tyhmä, että omaisuus on kiinni itärajan takana.
Harkitsin vakavasti muuttoa Ukrainaan viime vuonna, kun Mombasasta olisi päässyt puoli-ilmaiseksi lentämään Kiovaan.Zelenskyi on osoittanut olevansa suuri johtaja. Tuollaista johtajuutta ei voi opetella, vaan sinulla on se sisällä tai ei ole.
Zelenskyi on varmasti iso syy siihen, miksi Ukraina on nyt tuossa tilanteessa. Yhtenäinen, rohkea ja helvetin vaarallinen venäläisille.
Jos vain mahdollista joskus, niin tulen myös matkustamaan Ukrainaan ja käytän vähiä rahojani siellä niin kuin huomista ei olisi.
Kyllä siellä Moskovassakin nähtävästi eilen on mieltä osoitettu. Saa sitten nähdä onko ensi viikolla laajemmassa mittakaavassa.