Venäjä hyökkää Ukrainaan

  • 10 325 763
  • 62 436

Jeffrey

Jäsen
Kyllähän nyt alkaa tilanne taas pikkuhiljaa näyttämään vähän haastavalta. Ennen vanhaan sitä toivottiin, että aamu sarastaisi pommitusten alta, nyt voitaisiin toivoa maanantain koittavan ja Venäjän saavan isoja iskuja myös markkinoiden kautta.

Toivotaan nyt kuitenkin, että Ukrainassa homma on mahdollisimman hyvin hallinnassa ja maailman apu saapuu paikalle ajoissa.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Näyttää tosiaan siltä, että Ukraina on onnistunut hyvin ainakin viivästyttämään ja osittain torjumaan Venäläisten etenemistä. Jokainen päivä sataa Ukrainalaisten pussiin. Se vaan pelottaa mitä keinoja ja aseita Venäjä on valmis on käyttämään kun sota ei etenekkään käsikirjoituksen mukaan.

Kaikkia mahdollisia. Tämä on viikossa saatava päätökseen, muuten saattaa pettää hermo ja sitten tulee rumaa jälkeä massapommituksineen. Ei oikein tiedä mitä tässä toivoisi koska realistista ei ole että Ukraina tässä kovin kauaa sinnittelee.
 

Lehmussaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, Rangers, TPS
Onko jossain esitettyjä arviota Ukrainan tämän hetken joukkojen vahvuudesta? Kuinka monella miljoonalla on rynkky kädessä? Ja vähän pienemmällä porukalla on sitten vähän jotain muutakin päälle.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lainaan itse itseäni, huima on ollut vauhti, tällä hetkellä lukema on 49 595!
Ja kohta on 50 000 rikki, kyse lienee vain minuuteista. Kannatusilmoituksia tulee hurjaa vauhtia ja sivusto toimii aika tahmeasti.

Allekirjoitin tietysti itsekin. Nyt sinne Natoon!
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Ei hemmetti mä häpeen Suomea. Lähetämme telttoja....

Mä oikeasti annoin vielä yhden mahdollisuuden meidän valtapuolueiden päättäjille, mutta joka kerta päätökset on pääasiassa käsittämättömän ja naurettavan välimaastoa. Marin on mennyt johonkin bunkkeriin piiloon ja Krista Mikkonen lähettää telttoja ja laastareita. Niinistökin varmaan himassa masentuneena.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Tais eilen olla Redditissä, että nuo olis ukrainalaisten ja joutuneet ilmaiskujen kohteeksi.. Mistäpä näitä tietää, en ainakaan Z merkintää yhdestäkään bongannut, mitä ryssät käyttää.
Onneksi on paljon videoita myös sellaisista tuhotuista ajoneuvoista, joissa Z-merkinnät ovat selvästi esillä.
 

Eugene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, SaiPa, Ketterä
Ei hemmetti mä häpeen Suomea. Lähetämme telttoja....

Mä oikeasti annoin vielä yhden mahdollisuuden meidän valtapuolueiden päättäjille, mutta joka kerta päätökset on pääasiassa käsittämättömän ja naurettavan välimaastoa. Marin on mennyt johonkin bunkkeriin piiloon ja Krista Mikkonen lähettää telttoja ja laastareita. Niinistökin varmaan himassa masentuneena.
No jospa saadaan sitten tännekin telttoja avuksi, kun tositilanne sattuu kohdalle.
 

Number#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Hyvät ystävät, minun nimeni on Jussi Halla-aho, ja olen suomalainen kansanedustaja ja Suomen hallituksen ulkoasiainvaliokunnan johtaja.
Haluan sanoa teille muutaman sanan presidenttinne(Vladimir Putin) sodasta Ukrainaa vastaan.
Mikä tahansa sota on tragedia, mutta suurimmassa osassa tapauksista sodalla on edes jonkinlainen merkitys.
Teidän presidenttinne sota Ukrainaa vastaan on sota ilman syytä.
Se on käsittämättömän pahuuden sota.
Ukrainassa ovat teidän sotilaanne, teidän poikanne, teidän veljienne pojat ja aviomiehet. He tappavat viattomia ihmisiä ilman syytä.
Siellä pelkäävät, kärsivät ja kuolevat lapset, miehet ja naiset.
Siellä kuolevat myös teidän poikanne ilman syytä.
Kaikista pelottavinta on se, että jokainen moraalinen henkilö on pakotettu iloitsemaan siitä, että venäläiset sotilaat kuolevat, ja toivomaan, että heitä kuolee mahdollisimman paljon.
Voi olla, että te ette hyväksy tätä sotaa, mutta teidän sotilaanne eivät tee muuta kuin noudattavat käskyjä.
Tiedättekö, ketkä muut toimivat näin?
Hitlerin sotilaat Nurnbergissä, hekin vain seurasivat käskyjä.
Minullakin on lapsia. Miten minä selitän heille, että Venäjä ei ole paha? Että Venäjä ei ole musta varas Euroopassa?
Sanokaa minulle.
Ukraina taistelee.
Teidänkin on aika taistella maanne(Venäjän) puolesta, sielujenne puolesta."
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei hemmetti mä häpeen Suomea. Lähetämme telttoja....

Mä oikeasti annoin vielä yhden mahdollisuuden meidän valtapuolueiden päättäjille, mutta joka kerta päätökset on pääasiassa käsittämättömän ja naurettavan välimaastoa. Marin on mennyt johonkin bunkkeriin piiloon ja Krista Mikkonen lähettää telttoja ja laastareita. Niinistökin varmaan himassa masentuneena.
Edelleen, pitää ymmärtää meidän oma sijaintimme ja tilanteemme. Joku täällä mainitsikin jo, että Ukraina sen ymmärtää. Lisäksi on siellä sodassa tarve muullekin kuin aseille. Kuka niitä aseita käyttää, jos ei ole muita tarvikkeita pitämään taistelijoita kunnossa?
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Viittomankieliset uutiset

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös