Nyt hänen kannattaisi viimeistään paeta maasta ja helvetin nopeasti. Putinilla on surullinen rekordi, mitä tulee toimittajien murhiin. Anna Politkovskaja ei unohdu.Täh? Vältti vankilan?? Herranen aika.
Nyt hänen kannattaisi viimeistään paeta maasta ja helvetin nopeasti. Putinilla on surullinen rekordi, mitä tulee toimittajien murhiin. Anna Politkovskaja ei unohdu.Täh? Vältti vankilan?? Herranen aika.
Sattuikohan tuomari joka on jäämässä eläkkeelle kuukauden lopussa.. :)Täh? Vältti vankilan?? Herranen aika.
Nyt hänen kannattaisi viimeistään paeta maasta ja helvetin nopeasti. Putinilla on surullinen rekordi, mitä tulee toimittajien murhiin. Anna Politkovskaja ei unohdu.
Kai siellä osa sukua on tapettu jo. Jos jatkossa sitten puhuisi oikein.Sattuikohan tuomari joka on jäämässä eläkkeelle kuukauden lopussa.. :)
Miten toi maihinnousu käytännössä tapahtuu? Miehistön kuljetusalus ajaa satamaan ja sieltä sitten sotilaat ryntää sisään, kuten Pelastakaa Sotamies Ryanissa?Tämän Twiitin perusteella Odessan suunnalla olisi mahdollisesti luvassa maihinnousuyritystä. Tai ainakin sellaista ilmeisesti valmistellaan.
Täh? Vältti vankilan?? Herranen aika.
Kyllä se useamman kerran matkaohjelmissaan on sanonut suoraan mielipiteensä jostakin paikasta/venäläisestä toiminnasta ym. Ja ne kommentit ei ole ollut kovinkaan mairittelevaa Venäjän suuntaan.Haapasalo on jännä veijari. En nyt muista yhtäkään oikeasti Putinia ja hallintoa kritisoivaa sanomista häneltä. Toki nyt niitä varmaan on tullut. Onko hänkin ollut pala koneistoa, jossa olemalla hiljaa ja antamalla venäjästä positiivista kuvaa, on luotu ihmisille harha. Saanut hyviä rooleja ja mukavasti rahaa toimimalla tietyllä koodistolla. Jos hän kerran tuntee venäjän ja sen kansan niin hyvin, niin miksi hän ei nähnyt tätä? Oliko Ville hyödyllinen hölömö ja halpakin vielä?
Maihinnousu tehdään yleensä rannalle, vrt Normandia.Miten toi maihinnousu käytännössä tapahtuu? Miehistön kuljetusalus ajaa satamaan ja sieltä sitten sotilaat ryntää sisään, kuten Pelastakaa Sotamies Ryanissa?
Näin äkkiseltään minun ajatuksissa vaikuttaa aivan täydelliseltä verilöylyltä.
Olisikohan noissa maihinnousualuksissa ne syyrialaiset? Sopisi Putinin agendaan.Miten toi maihinnousu käytännössä tapahtuu? Miehistön kuljetusalus ajaa satamaan ja sieltä sitten sotilaat ryntää sisään, kuten Pelastakaa Sotamies Ryanissa?
Miten toi maihinnousu käytännössä tapahtuu? Miehistön kuljetusalus ajaa satamaan ja sieltä sitten sotilaat ryntää sisään, kuten Pelastakaa Sotamies Ryanissa?
Sitä se on, ellei ole jatkuvaa tulitukea ilmasta sekä iso määrä maihinnousualuksia joukkoineen. Mikäli ilmatuki puuttuu ja maihinnousualuksia on suht vähän, niin puolustava osapuoli teurastaa hyökkääjät takuulla.Miten toi maihinnousu käytännössä tapahtuu? Miehistön kuljetusalus ajaa satamaan ja sieltä sitten sotilaat ryntää sisään, kuten Pelastakaa Sotamies Ryanissa?
Täytyy pikemminkin toivoa, että venäläiset kieltäytyy mahdollisesta maihinnoususta ja ryhtyvät kapinoimaan. Tavallisen aivopestyä porukkaa saa olla, jos lähtee varmaan itsemurhaan.Toinen mahdollisuus on toivoa, että vastustaja on oman hallintonsa sortama ja ottaa vastaan hyökkääjän vapauttajana, eikä ammu laukaustakaan..
Olisi venäläisille itseurha yrittää maihinnousua. Odessaa on ehditty valmistella maihinnousua varten ja ranta-alue kylvetty täyteen miinoja. Mykolaivin suunnalla rintama liikkuu pikemmin kohti Kersonia kuin Odessaa, joten uhkaa ei olisi kuin mereltä ja ehkä ilmasta.Maihinnousu tehdään yleensä rannalle, vrt Normandia.
Maihinnousu tehdään yleensä rannalle, vrt Normandia.
Maihinnousu-uhka oli jo aikaisemin ja joukot pistettiin maihin taistelemaan. Silloin jo UA valmistautui maihinnousuun. Nyt valmistautuvat lisää. Maihinnousu ilman yllätystä on vaikea. Veikkaus: Yritys sitoa Ukrainan joukkoja uhalla. Laivoja ei voi jättää huomiotta.
Venäjä veti ”näyteikkunajoukkonsa” pois – asiantuntija kertoo, miksi se on merkittävää
Uhka Venäjän maihinnoususta Ukrainassa näyttää vähentyneen.www.is.fi
Ei maihinnousussa ole mitään järkeä. Se on käytännössä kaikista vaikein sotilasoperaatio, ja vaatii noin kymmenkertaisen miesylivoiman onnistuakseen. Huolto pitää kanssa järkätä itse maihinnousun jälkeen ja se asema on helppo piirittää vaikka itse maihinnousu onnistuisi. Käytännössä vaatii yllätyksen antaman edun ja sitä tässä ei saa, Ukraina on valmistautunut tähän viikkoja. Olisi itsemurha yrittää.Maihinnousu tehdään yleensä rannalle, vrt Normandia.
Maihinnousu-uhka oli jo aikaisemin ja joukot pistettiin maihin taistelemaan. Silloin jo UA valmistautui maihinnousuun. Nyt valmistautuvat lisää. Maihinnousu ilman yllätystä on vaikea. Veikkaus: Yritys sitoa Ukrainan joukkoja uhalla. Laivoja ei voi jättää huomiotta.
Venäjä veti ”näyteikkunajoukkonsa” pois – asiantuntija kertoo, miksi se on merkittävää
Ei maihinnousussa ole mitään järkeä. Se on käytännössä kaikista vaikein sotilasoperaatio, ja vaatii noin kymmenkertaisen miesylivoiman onnistuakseen. Huolto pitää kanssa järkätä itse maihinnousun jälkeen ja se asema on helppo piirittää vaikka itse maihinnousu onnistuisi. Käytännössä vaatii yllätyksen antaman edun ja sitä tässä ei saa, Ukraina on valmistautunut tähän viikkoja. Olisi itsemurha yrittää.
Voihan olla, että pelkkä maihinnousu-uhan ylläpitäminen palvelee Venäjän tavoitteita sitomalla Ukrainalaisia puolustajia Odessaan.Ei maihinnousussa ole mitään järkeä. Se on käytännössä kaikista vaikein sotilasoperaatio, ja vaatii noin kymmenkertaisen miesylivoiman onnistuakseen. Huolto pitää kanssa järkätä itse maihinnousun jälkeen ja se asema on helppo piirittää vaikka itse maihinnousu onnistuisi. Käytännössä vaatii yllätyksen antaman edun ja sitä tässä ei saa, Ukraina on valmistautunut tähän viikkoja. Olisi itsemurha yrittää.
Ei ehkä yhtäkkiä, mutta tosissaan pitää yrittää. Ensiksi pitää luopua typerästä, vahingollisesta ydinvoiman lopettamispäätöksestä. Mainehaitta Saksan vihreille, mutta muualla otettu jo lusikka kauniiseen käteen. Perse-Venäjän touhut voisivat oikeasti avata Saksan vihreiden silmät ja sydämen.Vähän kyllä, mutta Saksalle luopuminen venäläisestä energiasta olisi katastrofi. Pakotteiden ei ole tarkoitus olla näytösluonteisia muutaman kuukauden akteja, vaan niiden täytyy kestää vuosia ja taas vuosia. Saksalla ei ole realistista keinoa korvata venäläistä energiaa yhtäkkiä.
Melkein pakko olla näin, koska luulisi voissapaistettavienkin tajuavan, että jos tässä tilanteessa heität Odessaan 4000-5000 ukkoa, ilman merkittäviä tukitoimia tai yhteyttä muihin joukkoihin, ei nuo ukot kauaa heilu.Maihinnousu tehdään yleensä rannalle, vrt Normandia.
”Höhö, tää on niin paska idea, että eivät ikinä usko meidän lähtevän toteuttamaan sitä. Päätetty!”Eli venäläisellä logiikalla tämä on tulossa.
Olin tulossa linkkaamaan samaa. Voisihan jätkät kysellä, että olisiko jotain aseetonta hommaa tarjolla millä auttaa, kun kerran Ukrainassa jo ovat.
Tosin eilisestä jutusta ja tämän päivän kommenteista päätellen humanitäärinen apu ei ole se mitä he lähtivät tekemään.
On se leveämpi kuin Kollaanjoki.Kiovan puolustuslinja pohjoisessa on massiivinen Irpin joki. Tämän yli Venäjä on yrittänyt hyökätä varmaan 100 kertaa mutta aina torjuttu.
Mahtava Irpin joki: