Näyttäisi jälleen hävittäjää tulevan tonttiin. Taas meni muutama kymmenen miljoonaa dollaria. En edes yritä miettiä mitä se on nykyruplissa.
On tuo vaan jännää porukkaa kun unelmoidaan Neuvostoliitoon paluusta. Toki tämän(kin) klopin kohdalla pitää antaa hieman anteeksi, kun ei edes ollut syntynyt Neuvostoliiton aikoihin. Oksettavaa.![]()
Aleksandr Bolshunov julkaisi kuvia neuvostoasussa – Jelena Välbe hehkutti: ”Älä kadota sydäntäsi”
Venäläismestari kilpailee viikonloppuna Venäjän kansallisissa kisoissa.www.is.fi
Ei ole tämäkään janari paljoa tuominnut Putlerin tekoja.
Transnistria ilmeisesti nyt myös lähtenyt mukaan sotatoimiin. Ja lähteekö myös Moldova mukaan ajamaan noita Transnistrian venäläisiä ”rauhanturvaajia” huitsin vittuun maastaan?
Putin rutistaa rakkaita oligarkkejaan entistä lujempaa. Jos erehtyy kritisoimaan hallintoa tai rauhanturvaoperaatiota, saattaa tuloksena olla yllättävä verotarkastus.Kun noita rahoja käydään takavarikoimaan niin toivottavasti lojaalisuus Putinia kohtaan vähenee.
Bolshu ennakoi. Seuraavan kerran kun venäläisiä nähdään kansainvälisillä hiihtoladuilla niin heikäläisten varusteet saattavat olla tuota tasoa kuin noissa kuvissa.![]()
Aleksandr Bolshunov julkaisi kuvia neuvostoasussa – Jelena Välbe hehkutti: ”Älä kadota sydäntäsi”
Venäläismestari kilpailee viikonloppuna Venäjän kansallisissa kisoissa.www.is.fi
Kenen kanssa he ovat sodassa? Keskenään?Moldovahan sanoi että julistaa sotatilan 8. päivä Maaliskuuta.
![]()
20-vuotias venäläisurheilija aiheutti kohun – pokkasi palkinnon Venäjän sotatoimia tukeva tunnus rinnassaan, vieressä ukrainalainen
Venäläinen Ivan Kuliak esiintyi maailmancupissa Z-kirjain rinnassaan. Se oli tuenilmaus Venäjän sotatoimille Ukrainassa.www.is.fi
Miten tämä on päässyt edes urheilemaan? Oksettaa.
Ja eiköhän Putinilla ole Moldovan suhteen aika samat suunnitelmat kuin Ukrainallekkin.Moldovahan sanoi että julistaa sotatilan 8. päivä Maaliskuuta.
Siellä on Transnistrian separitistialueella Venäjän ”rauhanturvaajia”Kenen kanssa he ovat sodassa? Keskenään?
Transnistria ilmeisesti nyt myös lähtenyt mukaan sotatoimiin. Ja lähteekö myös Moldova mukaan ajamaan noita Transnistrian venäläisiä ”rauhanturvaajia” huitsin vittuun maastaan?
Itselle siinä ei ihan kauheasti tullut uutta asiaa, mutta oli kyllä ansiokas ja tiivis paketti ajatusmaailmasta. Sen jäljiltä olen kuitenkin miettinyt, että olispa mahtavaa saada samanlainen paketti Euroopasta. Mun on ehkä helpompi ymmärtää muiden erot meidän ajatteluun kuin ymmärtää se, että miltä kantilta me katsotaan asioita.Mä katsoin näin myöhäisherännäisenä vasta eilen aamulla sen Tiedustelueverstin arvio Venäjästä-videon jota täällä on ahkerasti linkitelty. Venäjän touhu on näyttänyt ihan erillaiselta sen jälkeen. Ei sitä touhua vieläkään länsimaalainen ymmärrä, mutta kyllä se video toi niin paljon vastauksia kaikenlaisiin hölmöihin kysymyksiin pään sisällä.
Mitä tämä on mitä nää huutaa miekkareissa.. Menee jotenkin "njet by njet" tms..?
Tai exäänsä vainoava sosiopaatti, joka murtautuu tämän kotiin ja sen jälkeen aseella uhaten latelee poistumisen ehdoksi sen, että tämä exä ottaa sosiopaatin takaisin. Ehtoina rakasta mua tai mä tapan sut.Ei kai konkurssikypsällä yrityksellä ole hirveästi saneluvaltaa esittää vaatimuksia.
Eli keskenään. Arvelinkin että ei kai Moldova nyt Ukrainalle tai Venäjälle sotaa julista.Siellä on Transnistrian separitistialueella Venäjän ”rauhanturvaajia”
Lähde kiitos?Moldovahan sanoi että julistaa sotatilan 8. päivä Maaliskuuta.
Eli keskenään. Arvelinkin että ei kai Moldova nyt Ukrainalle tai Venäjälle sotaa julista.
Toisaalta, jos jokin valtio, kuten Moldova, julistaisi nyt Ukrainalle sodan ja alkaisi pommittaa Ukrainassa olevia, tiettyjä sotajoukkoja, niin eihän siinä muilla pitäisi olla asian suhteen nokan koputtamista.
Sama eversti on kuvaillut kulttuurieroja siten, että Euroopassa/lännessä on vain "kyllä" ja "ei". (Suomessa tietysti myös "jyrkkä ehkä")*Itselle siinä ei ihan kauheasti tullut uutta asiaa, mutta oli kyllä ansiokas ja tiivis paketti ajatusmaailmasta. Sen jäljiltä olen kuitenkin miettinyt, että olispa mahtavaa saada samanlainen paketti Euroopasta. Mun on ehkä helpompi ymmärtää muiden erot meidän ajatteluun kuin ymmärtää se, että miltä kantilta me katsotaan asioita.
Njet voini, eli ”ei sotaa”.
Kunnon paskahousu on tämäkin mitä hänen mielipiteitään olen kuullut. Putin voisi tämän lojaalin kannattajansa laittaa Ukrainaan toteuttamaan "rauhanturvaoperaatiota".![]()
Ohops siis 9. päiväLähde kiitos?
Martial law ei toki tarkoita sotatilaa, vaan kyse on pikemminkin samasta asiasta kuin meillä valmiuslaki, eli tuon avulla pystytään rajoittamaan eri yksilönvapauksia ja viranomaisilla on enemmän työkaluja puuttua asioihin.Moldovahan sanoi että julistaa sotatilan 8. päivä Maaliskuuta.