Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Siinäpä Jenkkien seuraava paketti, jonka arvo on vain 2,6 miljardia:
Toki pystyy noilla perähikiöillä mm. pitämään miljardi afrikkalaista nälässä jne...Ei hassumpi sotaretki tähän mennessä.
Vallannut pari perähikiää eikä ole tähän mennessä maksanut kuin lännen yhdistymisen, Naton laajenemisen ja valtion talouden romahtamisen.
No ei ne nyt mitään perähikiöitä valitettavasti ole, vaikka viestisi pitää muuten paikkaansa.Ei hassumpi sotaretki tähän mennessä.
Vallannut pari perähikiää eikä ole tähän mennessä maksanut kuin lännen yhdistymisen, Naton laajenemisen ja valtion talouden romahtamisen.
Hyvinkin mahdollista. Se on ainakin Venäjän kulttuurin tietäen lähes varmaa, että ei Putinille täysin totuudellista tilannekuvaa tule.Syötetäänkö tätä samaa infoa myös koko itäpaskan minitsaarille, joka oleskelee omassa informaatio tyhjiössään?
Onko niillä enää kovin paljoa ohjuksia? Voi toki olla, että minulla on jotain uutisia mennyt ohi, mutta tuntuu, ettei niitä ilmaiskuja ole tehty enåå siinå mittakaavassa missä aikaisemmin.Jos (ja kun) Ukrainan 2014 rajat palautetaan, ja venäläiset sotajoukot on ulostettu omien rajojensa taakse, niin jatkavatko ohjuksilla ja tykistöllä jauhamista omalta tontiltaan vai
miettivätkö edes hetken, että eiköhän tämä ollut tässä?
Maan nykyjohto tietenkin jatkaa kunnes se syrjäytetään, mutta emme voi kuin arvailla onko seuraava porukka hullumpaa tai yhtä tyhmää - vai kenties halukkaampi ottamaan lusikan kauniiseen käteen kuin heittämään sen nurkkaan.
Venäläiset ilmeisesti odottavat Ukrainan hyökkäystä Zaporizhzhian (helvetti sentään mikä sana) alueella.
Veikkaan että se edellinen komentaja on ampunut varastot tyhjäksi, kun sehän se bravuuri on ollut kaikissa operaatioissa, eli pistää vaan kaikki ohjukset siviilien niskaan ja toivotaan parasta.Onko niillä enää kovin paljoa ohjuksia? Voi toki olla, että minulla on jotain uutisia mennyt ohi, mutta tuntuu, ettei niitä ilmaiskuja ole tehty enåå siinå mittakaavassa missä aikaisemmin.
Venäjällä ei ole vihamielisiä aikomuksia ketään kohtaan
Montakohan ottoa on tarvittu tähän, ennenkuin Putte on saanut pokerin pidettyä ja vedettyä höpön löpönsä vakavalla naamalla? Varmaan jotain samaa luokkaa kuin Heikki Vihinen Kummeleiden kuvauksissa noin 50. oton kohdalla.
"Mä olen vain töissä täällä" saa rinnalleen erittäin käyttökelpoisen "mä olen vain erikoisoperaatiossa täällä".Todennäköisesti mennyt yhdellä. Jollain lailla todellisuus on irtonaisina palasina hallinnossa. Tuskin kaikki siellä edes tietävät mikä tilanne Ukrainassa on. Me vaan ollaan tässä erikoisoperaatiossa.
Mihin on hävinnyt kalusto yms.?
Eivätkä uskalla kovin läheltä noita laukoa. Useampi sata kilometriä lienee välimatkaa.Lavrovin poika sanoo, että tilanne on erittäin kuuma, koska Ukraina ampuu yhä kovemmilla, kantavammilla ja amerikkalaisilla pyssyillä.
Samaan aikaan vähän ampuvat thermobarisilla ohjuksilla pitkin Bahmutia.
Venäjällä ei ole vihamielisiä aikomuksia ketään kohtaan