Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Venäläiset ilmeisesti odottavat Ukrainan hyökkäystä Zaporizhzhian (helvetti sentään mikä sana) alueella.
Venäläiset ilmeisesti odottavat Ukrainan hyökkäystä Zaporizhzhian (helvetti sentään mikä sana) alueella.
Veikkaan että se edellinen komentaja on ampunut varastot tyhjäksi, kun sehän se bravuuri on ollut kaikissa operaatioissa, eli pistää vaan kaikki ohjukset siviilien niskaan ja toivotaan parasta.Onko niillä enää kovin paljoa ohjuksia? Voi toki olla, että minulla on jotain uutisia mennyt ohi, mutta tuntuu, ettei niitä ilmaiskuja ole tehty enåå siinå mittakaavassa missä aikaisemmin.
Venäjällä ei ole vihamielisiä aikomuksia ketään kohtaan
Montakohan ottoa on tarvittu tähän, ennenkuin Putte on saanut pokerin pidettyä ja vedettyä höpön löpönsä vakavalla naamalla? Varmaan jotain samaa luokkaa kuin Heikki Vihinen Kummeleiden kuvauksissa noin 50. oton kohdalla.
"Mä olen vain töissä täällä" saa rinnalleen erittäin käyttökelpoisen "mä olen vain erikoisoperaatiossa täällä".Todennäköisesti mennyt yhdellä. Jollain lailla todellisuus on irtonaisina palasina hallinnossa. Tuskin kaikki siellä edes tietävät mikä tilanne Ukrainassa on. Me vaan ollaan tässä erikoisoperaatiossa.
Mihin on hävinnyt kalusto yms.?
Eivätkä uskalla kovin läheltä noita laukoa. Useampi sata kilometriä lienee välimatkaa.Lavrovin poika sanoo, että tilanne on erittäin kuuma, koska Ukraina ampuu yhä kovemmilla, kantavammilla ja amerikkalaisilla pyssyillä.
Samaan aikaan vähän ampuvat thermobarisilla ohjuksilla pitkin Bahmutia.
Venäjällä ei ole vihamielisiä aikomuksia ketään kohtaan
Ei ne olleet omia tappioita varten vaan omien sotarikoksien peittelyä varten. Mariupolissa niitä on ainakin käytetty.Muistaakseni ihan sodan alkuvaiheissa jo Kiovaan rynnäköivissä joukoissa oli russakoilla omat krematoriovaunut hoitamassa tappiota. Ilmeisesti laskelmoitua vajetta ruumispusseissa heti alkuun.
Ukraina ei enää piilottele sitä, että tekee iskuja Venäjän puolelle. Tässä tykistöisku Belgogradin alueella.
Taisi olla joskus noin vuosi sitten, kun Ukraina teki ensimmäisiä iskujaan Venäjän puolelle tuolla samaisella alueella. Olisiko ollut niin, että ensiksi iskivät lennokeilla sotilastukikohtaan?
Muistan hyvin, kun Venäjä pahoitti mielensä näistä. Uhosivat silloin, että jos iskut eivät lopu, Venäjä saattaa kohta julistaa sodan Ukrainalle.
Kun tuosta aiemmin uutisoitiin vain hakkereiden toimesta, olin jokseenkin varma että hyvä läppä mutta läppää.Siinähän on ryysyille sitten pääsiäisleluja.
Putinin joukoille koittaa munarikas pääsiäinen – Dronetilaus olikin täynnä dildoja
Ukrainan kyberjoukot peukaloivat venäläisen sotaintoilijan Aliexpress-tilausta.www.iltalehti.fi