Venäjä hyökkää Ukrainaan

  • 10 077 088
  • 61 730

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Donetskissa palaa



Pari videota Bakhmutista







Yks sivu joka seuraa Venäjän tappioita

Edit
Moldovan kuulumisia

"Meneekö sota hyvin?
- Menee jos suunnitelmana oli tuhota Venäjä"


 
Viimeksi muokattu:

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Millähän aikataululla tätä ilmapuolustusta saapuu UA:lle? Aika moni maa on jo tätä luvannut:



Olen lukenut että siellä jotain jo laitettu, mutta osaa järjestelmistä pitää harjoitella käyttään.





Venäläiset ei näköjään osaa käyttää omiaan



 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Miten noilla koptereilla uskalletaan edes leijailla noilla seuduilla, kun niitä on niinkin helppo pudotella? Aika savikyyhkyjä nykyajan manpadeille.
Jos nuo on samaa saapumiserää kuin PV:n vatkaimet, niin niissähän tulee tunnit täyteen jo noustessa. Paskastanissa tuskin mitään huoltoja edes duunataan, niin tuokin peltilintu tullee tonttiin ihan ilman osumaakin. Ja hyvä niin, vie ainakin todennäköisesti jotain osaavat vispiläpilotitkin majan maille.

Pikkuhiljaa alkaa olla se lentokieltoalue Ukrainalla rakenneltu ihan "omasta takaa" ja se jos mikä on hieno juttu!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Venäläisillä tuntuu itsesuojeluvaisto olevan aika tuntematon käsite, ainakin mitä tulee tässä sodassa nähtyihin suorituksiin sekä youtubessa näkyviin videoihin, joten eipä oikeastaan ole mikään ihme, että he eivät koe helikopterilla lentelyä mitenkään pelottavana. Joko syynä on uhkarohkeus, matala koulutustaso, hälläväliä -asenne taikka alkoholi, niin aina he tuntuvat jollain erikoisella tavalla joutuvan sellaisiin tilanteisiin, joihin äärimmäisen harva länsimaalainen joutuisi.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Venäläisillä tuntuu itsesuojeluvaisto olevan aika tuntematon käsite, ainakin mitä tulee tässä sodassa nähtyihin suorituksiin sekä youtubessa näkyviin videoihin, joten eipä oikeastaan ole mikään ihme, että he eivät koe helikopterilla lentelyä mitenkään pelottavana. Joko syynä on uhkarohkeus, matala koulutustaso, hälläväliä -asenne taikka alkoholi, niin aina he tuntuvat jollain erikoisella tavalla joutuvan sellaisiin tilanteisiin, joihin äärimmäisen harva länsimaalainen joutuisi.
Kyllä, olen itse nähnyt, kun autoilija Moskovassa ryömi tunnelissa hyytyneen Mossensa alle remonttia tekemään, keskellä ruuhka-aikaa. Ei hätävilkkuja, ei varoituskolmiota.
 
Viimeksi muokattu:

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Venäläisillä tuntuu itsesuojeluvaisto olevan aika tuntematon käsite, ainakin mitä tulee tässä sodassa nähtyihin suorituksiin sekä youtubessa näkyviin videoihin, joten eipä oikeastaan ole mikään ihme, että he eivät koe helikopterilla lentelyä mitenkään pelottavana. Joko syynä on uhkarohkeus, matala koulutustaso, hälläväliä -asenne taikka alkoholi, niin aina he tuntuvat jollain erikoisella tavalla joutuvan sellaisiin tilanteisiin, joihin äärimmäisen harva länsimaalainen joutuisi.
Kyllä, olen omin itse nähnyt, kun autoilija Moskovassa ryömi tunnelissa hyytyneen Mossensa alle remonttia tekemään, keskellä ruuhka-aikaa. Ei hätävilkkuja, ei varoituskolmiota.
Minä olen jo vuosia ihmetellyt, kun katsellut jotain näitä "venäläiset satuttaa itseään" ja "venäläiset sekoilee liikenteessä" -videoita Youtubesta, että miten tuo kansa ei ole onnistunut vielä hävittämään itseään sukupuuttoon. Jokin kummallinen itsetuhovietti tuolla kansalla näyttää olevan, ja sopii toivoa että tämä erikoisoperaatio olisi se joka heidät saa lopultakin onnistumaan tässä.

Kun reilussa kahdeksassa kuukaudessa on saatu aikaan yli 70.000 ruumista ja vuoroaan odottaa vielä se reilu parisataa tuhatta mobilisoitua, niin kyllä siinä jo valmiiksi huoltosuhteeltaan vinksahtaneessa auringonlaskun maassa on ihmettelemistä kun kokonainen sukupolvi nuoria miehiä on menetetty.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Minä olen jo vuosia ihmetellyt, kun katsellut jotain näitä "venäläiset satuttaa itseään" ja "venäläiset sekoilee liikenteessä" -videoita Youtubesta, että miten tuo kansa ei ole onnistunut vielä hävittämään itseään sukupuuttoon. Jokin kummallinen itsetuhovietti tuolla kansalla näyttää olevan, ja sopii toivoa että tämä erikoisoperaatio olisi se joka heidät saa lopultakin onnistumaan tässä.

Kun reilussa kahdeksassa kuukaudessa on saatu aikaan yli 70.000 ruumista ja vuoroaan odottaa vielä se reilu parisataa tuhatta mobilisoitua, niin kyllä siinä jo valmiiksi huoltosuhteeltaan vinksahtaneessa auringonlaskun maassa on ihmettelemistä kun kokonainen sukupolvi nuoria miehiä on menetetty.
Ja iso osa aivoista muuttanut länteen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Dino

Tuamas

Jäsen

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Haisee padon räjäyttämisen lähestymiseltä

Eiköhän tuon "padon räjäyttämisen" voi kuitata taas yhtenä Russitsien tyhjänä pelottelua, varsinkin kun padon tuhoaminen johtaa Krimin vesihuollon tuhoutumiseen siinä samalla.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jos tällaisesta kommentoinnista löytyy jotain näyttöä niin voisiko Scholtz saada kenkää. Ei kai saksalaiset tuollaista jaksa tai voi kauaa katsella.
Voivat katsella yllättävän kauan, koska kaasu, öljy, Hitler, Saksan vasemmisto ja saksalainen kulttuuriväki. Mitä paremmin Saksa käy pärjäämään ilman venäläistä energiaa, sitä vähemmän noista muista on riesaa. Edellyttäen, ettei Scholtz halua jatkaa meidän aikamme Chamberlainiksi pyrkimistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös