Miksi tuolla yhdellä oli maski naamallaan. Eihän Venäjällä pitänyt koskaan olla mitään Koronaa
Nazismi tartuu aerosolien välityksellä.Miksi tuolla yhdellä oli maski naamallaan. Eihän Venäjällä pitänyt koskaan olla mitään Koronaa
Kääpiö tarjoaa ilmaiset kledjut ja kyydit juhlakonserttiin. Mitäköhän tapahtuu jos kieltäytyy kutsusta?
Mitä siellä tapahtui? Tottakai suljin juuri lähetyksenNyt varmaan olen nähnyt kaiken... Mitä vittua juuri tapahtui?
Joo. Mutta oliko tuossa mitään uutta mitä ei olis kuultu joka kerta kun se avaa suunsa? Mielestäni ei. Mitäny Venäjän valtaapitävät tekivät itsestään naurunalaisia muun maailman nähden. Kim Yong Un näyttää viisaalta noiden rinnalla.Satanisti tässä päivää. Olihan kunnon länsimaitten syytösjulistus.
Ei herranjumala
Oksensin just suuhun. Ei jumalauta
Mitä tapahtui? En ole jaksanut avata mitään lähetystä, kun juuri suljin työkoneen.Nyt varmaan olen nähnyt kaiken... Mitä vittua juuri tapahtui?
Mitä tapahtui? En ole jaksanut avata mitään lähetystä, kun juuri suljin työkoneen.
Tämä hetki hämmensi mua todella paljon ja Putin on oikeasti kääpiö.
Riippuu varmaan vähän mihin niitä käytetään ja siitä mitä tarkoitat "täysimittaisella" reaktiolla. Mutta tuskin länsi ydinaseilla vastaa jos kohteena olisi "vain" Ukraina.