Kun katselee Ukrainan (ja rajan takaisen Venäjän) rautatiekarttaa, niin tajuaa tuon Kupianskin valtauksen merkityksen koko tuolle itäisestä Ukrainasta käytävälle taistelulle. Kaksi Voronezista tulevaa rautatielinjaa kulkee tuon Kupianskin kautta, ja kun nuo ovat nyt pois pelistä niin matka-aika Belgorodista Ukrainan puolelle junalla käytännössä varmaan kymmenkertaistuu. Kun Belgorodista on saatu työnnettyä junalla tavaraa Izjumiin ja muualle Itä-Ukrainaan muutamassa tunnissa, niin nyt tuo kaikki pitäisi käsittääkseni kierrättää Voronezin, Millerovon ja Luhanskin kautta, tai sitten siirtyä maantiekuljetuksiin, mikä ei taas ole sitä venäläisten ydinosaamisaluetta varsinaisesti.
Ja tuota maanteitse kuljettamistakaan tuo Kupianskin menetys ei varsinaisesti helpota, kun ainoa Belgorodista Venäjän hallitsemien alueiden kautta tuleva isompi tie kulkee juurikin Kupianskin kautta. Tuohan käytännössä vaikuttaa aika isosti koko Belgorodin merkitykseen venäläisten huollossa, ja pakottaa heidät miettimään tuota huoltoa ihan uusiksi. Jos tuota Luhanskin pohjoisosien aluetta joudutaan huoltamaan jostakin Rostovista käsin, niin ei kyllä ainakaan paranna venäläisten tilannetta tuolla idässä.