Vedonlyönti

  • 3 960 987
  • 21 674

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Bet365 tarjoaa kertoimeksi 7,5.

Veikkaus tarjoaa samaa MacKinnonin koko pistepörssin voitosta, tosin muuttuvin kertoimin. Paffilla kerroin tippunut 5,50. Jiri Hudlerin Tsekin sisäisen pistepörssin voitto on myös hyvin lähellä paffin kertoimella 6. Jagr ja Cervenka ovat puolikuntoisia, mikä suurentaa vielä Hudlerin mahdollisuuksia. Eiköhän nämä ole nyt jinxattu.
 

Gemondo

Jäsen
Itse nappasin Unibetilta kertoimella 4,5 Kontiolan Suomen pistepörssivoiton. (Tällä hetkellä kerroin näyttää olevan 4)
Ihan vain siitä syystä että Suomi tulee todennäköisesti tekemään noin puolet maaleistaan ylivoimalla ja ykkös-yv pyörii vahvasti Kontiolan kautta. Mikäli taas ylivoima ei lähde sujumaan halutulla tavalla, ei siellä muutkaan juhli pisteillä.

Lisäksi ajattelin kokeilla pienillä panoksilla seuraavia koko pistepörssin voittajaksi: MacKinnon (10), Kuznetsov (22), Backlund (30).
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Ihan mukavaa kerrointa tarjoilee Nordicci Montrealin voitolle ensi yön peliin. Suora 2.75 ja moneylines 2.08. Peli kulkee, jo jonkinmoista pientä yliotetta Bostonista/Tuukasta ja ennenkaikkea h*lvetin kova joukkue kotona Bell Centerissä.

Ympäripyöreä peli toki ja kaikki (yllätys yllätys) mahdollista, mutta pidän kotivoiton kerrointa hyvänä ja taidan tuohon jokusen kympin lyödä.

Viimeksi napsui pelien avausmaalien tekijät (joukkue) oikein. Montreal ja Minnesota. Näissäkin oli molemmissa reilusti päälle kahden kertoimet.

Nordicilla nyt tilillä 593€ ja 55% bonuksen kierrätyksestä suoritettuna, eli vielä pitäisi jollain ~500€ pelata..
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan mukavaa kerrointa tarjoilee Nordicci Montrealin voitolle ensi yön peliin. Suora 2.75 ja moneylines 2.08. Peli kulkee, jo jonkinmoista pientä yliotetta Bostonista/Tuukasta ja ennenkaikkea h*lvetin kova joukkue kotona Bell Centerissä.

Ympäripyöreä peli toki ja kaikki (yllätys yllätys) mahdollista, mutta pidän kotivoiton kerrointa hyvänä ja taidan tuohon jokusen kympin lyödä.

Veikkauksella oli normaalista poiketen markkinatoppi Montrealin suoralle voitolle (3.05) sekä ML-kohteelle (2.20). Itse laitoin molemmat kokeiluun, sen verran kovia kertoimia sarjaa johtavalle kotijoukkueelle on.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Kertokaas joku mulle ihmeessä, mistä Nordic Bet on repäissyt kertoimen kaksi EI:lle alla olevaan kohteeseen?! Harmi, että maximi-panos näyttäisi olevan vain 35€. Voisi jo kysyä, että onko jotain sisäpiiritietoa, jota meillä ei ole ;)

Teemu Selänne pelaa Jokereissa kaudella 14/15

Teemu Selänne One More Year Special : Yes/Kyllä (1.70)
Teemu Selänne One More Year Special : No/Ei (2.00)

Veikkauksella oli normaalista poiketen markkinatoppi Montrealin suoralle voitolle (3.05) sekä ML-kohteelle (2.20). Itse laitoin molemmat kokeiluun, sen verran kovia kertoimia sarjaa johtavalle kotijoukkueelle on.
Jees huomasin myös jälkeenpäin. Joutuu pelata tällä kertaa Nordicilla, että saa bonukset kierrätettyä. Eli tämähän on jo käytännössä varma vierasvoitto Bruinsseille ;)
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kertokaas joku mulle ihmeessä, mistä Nordic Bet on repäissyt kertoimen kaksi EI:lle alla olevaan kohteeseen?! Harmi, että maximi-panos näyttäisi olevan vain 35€. Voisi jo kysyä, että onko jotain sisäpiiritietoa, jota meillä ei ole ;)

Teemu Selänne pelaa Jokereissa kaudella 14/15

Teemu Selänne One More Year Special : Yes/Kyllä (1.70)
Teemu Selänne One More Year Special : No/Ei (2.00)

Juuri olin tulossa samaa laittamaan. Saman 35€ laitoin ei-vaihtoehdolle. Tämähän on ihan win-win, olisihan se mielenkiintoista nähdä Teemu vielä ensi kaudessa Jokereissa. Olen siitä valmis sen 35 euroa sitten maksamaan.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Veikkauksella oli normaalista poiketen markkinatoppi Montrealin suoralle voitolle (3.05) sekä ML-kohteelle (2.20). Itse laitoin molemmat kokeiluun, sen verran kovia kertoimia sarjaa johtavalle kotijoukkueelle on.
Aikamoista kitinää on tullut Veikkauksen toiminnasta. Itse olen jo melko päinvastaista mieltä heidän toiminnasta.

Yksi suoraselkäisimmistä bookereista ja ottavat kantaa matseihin (=markkinatoppeja löytyy). Ja kun ottavat kantaa, niin ihan helpolla ei kertoimia veivata toiseen suuntaan. Eli jos rolli kestää, niin betsit sisään Veikkaukselle ja sen jälkeen bookkaamaan samat Betfairilla huonommilla kertoimilla.

Entä onko joltain bannatty tili Veikkauksella tai laitettu panoskattoja? Eipä ole moista kuulunut korviini. Toki heilläkin aiheuttaa vähän ongelmaa isojen poikien betseissä kohtuu pienet rajat ja se rahansiirtelyitä on vähän hankala tehdä. Toisaalta taas kivijalkamyymälöissä nuokin rajat pystyy kiertämään.

Tuohon vielä päälle tosiaan se, että he joutuvat toimimaan aivan pirun pienessä markkinassa verrattuna muihin vedonlyöntilafkoihin, jotka ottavat betsejä vastaan ympäri maailmaa.

Ja koska pieni markkina, niin vielä isompi hatunnosto tuosta kohdemäärän kasvatuksesta ja livekohteista Veikkauksen suuntaan. Ei ole ihan ilmaista pitää tollasta kohdemäärää pyörimässä 24/7.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aikamoista kitinää on tullut Veikkauksen toiminnasta. Itse olen jo melko päinvastaista mieltä heidän toiminnasta.

Ja koska pieni markkina, niin vielä isompi hatunnosto tuosta kohdemäärän kasvatuksesta ja livekohteista Veikkauksen suuntaan. Ei ole ihan ilmaista pitää tollasta kohdemäärää pyörimässä 24/7.

Ei tuo nyt mitään kitinää ollut. Oma näkemykseni vaan on, että harvoin Veikkauksella on tarjota NHL:n puolelle markkinatoppeja. Tämä on ihan oma tuntuma.

Veikkauksesta ei muuten ole mitään pahaa sanottavaa. Hyvä, että saivat kohdemäärää kasvatettua ja erityinen peukku Veikkaus-TV:lle, johon ovat selkeästi panostaneet tälle kaudelle. Toiminut joka kerralla loistavasti.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Aikamoista kitinää on tullut Veikkauksen toiminnasta. Itse olen jo melko päinvastaista mieltä heidän toiminnasta.

Yksi suoraselkäisimmistä bookereista ja ottavat kantaa matseihin (=markkinatoppeja löytyy)...

...Entä onko joltain bannatty tili Veikkauksella tai laitettu panoskattoja? Eipä ole moista kuulunut korviini...
.

Tismalleen samaa mieltä, hyvin sanottu.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Ei tuo nyt mitään kitinää ollut.
Ei ollut tarkoitus yhtä miestä nyt osoitella, vaan ihan ylipäänsä.

Jo vuosiahan asenteet on olleet sellaiset ja itsellänikin varmasti joskus. Pikkuhiljaa silmät avautuneet.

Baitowei. Paljonko tohon Selännebetsiin pystyy lyömään? Nordicilla on noissa hupailubetseissä tai jossain suomen mutasarjafutiksissa yleensä ihan naurettavan pienet katot.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Aikamoista kitinää on tullut Veikkauksen toiminnasta. Itse olen jo melko päinvastaista mieltä heidän toiminnasta.

Yksi suoraselkäisimmistä bookereista ja ottavat kantaa matseihin (=markkinatoppeja löytyy). Ja kun ottavat kantaa, niin ihan helpolla ei kertoimia veivata toiseen suuntaan. Eli jos rolli kestää, niin betsit sisään Veikkaukselle ja sen jälkeen bookkaamaan samat Betfairilla huonommilla kertoimilla.

Entä onko joltain bannatty tili Veikkauksella tai laitettu panoskattoja? Eipä ole moista kuulunut korviini. Toki heilläkin aiheuttaa vähän ongelmaa isojen poikien betseissä kohtuu pienet rajat ja se rahansiirtelyitä on vähän hankala tehdä. Toisaalta taas kivijalkamyymälöissä nuokin rajat pystyy kiertämään.

Tuohon vielä päälle tosiaan se, että he joutuvat toimimaan aivan pirun pienessä markkinassa verrattuna muihin vedonlyöntilafkoihin, jotka ottavat betsejä vastaan ympäri maailmaa.

Ja koska pieni markkina, niin vielä isompi hatunnosto tuosta kohdemäärän kasvatuksesta ja livekohteista Veikkauksen suuntaan. Ei ole ihan ilmaista pitää tollasta kohdemäärää pyörimässä 24/7.
No hohhoh.

Ensinnäkin live on edelleen aivan täysi vitsi, 20€ panoskatto ja 300€ päiväraja.

Ja noita kohdemääriä nyt on ihan helvetin helppo kasvattaa. Isompiin sarjoihin voi ihan huolella kopioida linjat ja kohteet Vegasista tai jostain vähänkään järjissään olevalta välittäjältä.

Palautusprosenttikin on edelleen täyttä paskaa, 50/50 kohteissa 1.85/1.85 luokkaa. Muualta kun saa parhaimmillaan sitä 1.95/1.95 niin eipä lohduta tuokaan paljoa. Odotin että Veikkauksella olisi ollut munaa edes Vegasin tapaiseen -110 linjaan(1.909)

Otetaanpa tähän pari esimerkkiä. Nyt kahdelta alkavaan Heat-Nets peliin kohteita löytyy:

Veikkaus 4kpl
Unibet 69kpl
Bet365 18kpl
Williamhill 56kpl

Bruins-Canadiens:

Veikkaus 13kpl
Unibet 74kpl
Bet365 20kpl
Williamhill 34kpl

Ja tähän vielä huomiona, että Veikkauksella todella surkeat kertoimet suureen osaan noistakin vähistä kohteista.

Lotot ja kenot sun muut roskapelit kyllä tuottavat niin tuhottoman määrän massia, että kohteita ihan huoletta voisi olla enemmänkin.

Eli en nyt olisi Veikkaukselle mitään patsasta pystyttämässä siitä, että tekevät "uudistuksia", joita ollut muualla ympäri nettiä viimeiset 10 vuotta.

Toki hyvääkin löytyy eli Vakiot, Monivedot sun muut, joissa ammattilaiset keräävät idiooteilta rahat pois. Toki reagoivat melko hitaasti markkinamuutoksiin ja panosrajat näissä tapauksissa usein kohtalaiset.

Sen lisäksi erittäin hyödyllinen kahteen tarkoitukseen, joita en nyt tässä viitsi sanoa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ensinnäkin live on edelleen aivan täysi vitsi, 20€ panoskatto ja 300€ päiväraja.
...

Mutta sinua ei heitetä ulos voitollisen pelaamisen takia, siitähän JiVekin kirjoitti... tämä ketju on täynnään kertomuksia siitä, miten panoskatot ovat laskeneet ja/tai mm. single-kohteet kielletty kokonaan näiden "pelaajan ystävien" toimesta.

Samaten suuri osa näistä "kierrätysbonuksista" on ihan kusetusta ja päättyy lopulta siihen, että ne omat rahat ovat menneet. Mikäs siinä, kun sadan euron "bonusta" pitää kierrättää, kierrättää ja kierrättää.

Muuten, tuota Veikkauksen live-vetoa ainakin minä olen pommittanut isommin kuin parilla kympillä, vaikkapa jonkun futismatsin puoliajalla kertoimetkin pysyvät ihan samoina, kun laittaa vaan useamman kahdenkympin vedon peräjälkeen.

edit. siitä olen samaa mieltä, että Veikkauksen 50/50 vedot 1,85 kertoimineen haiskahtaa pahasti.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Mutta sinua ei heitetä ulos voitollisen pelaamisen takia, siitähän JiVekin kirjoitti... tämä ketju on täynnään kertomuksia siitä, miten panoskatot ovat laskeneet ja/tai mm. single-kohteet kielletty kokonaan näiden "pelaajan ystävien" toimesta.
Toki, sekin riippuu ihan tapauksesta. Monille nuo panosrajatkin tuntuvat olevan jonkinlainen ylpeilyn aihe, vaikka totuus on se, että usealtakin "viihdevälittäjältä" ehtii voittaa viisinumeroisen summan rahaa ennen kuin panokset rajoitetaan lopullisesti tai tili suljetaan.

Tietenkään Veikkauksella ei voida rajoittaa, koska laki taitaa vaatia aasiakkaiden tasapuolista kohtelua.

Samaten suuri osa näistä "kierrätysbonuksista" on ihan kusetusta ja päättyy lopulta siihen, että ne omat rahat ovat menneet. Mikäs siinä, kun sadan euron "bonusta" pitää kierrättää, kierrättää ja kierrättää.
No eivät ole kusetusta eikä todellakaan "suuri osa". Totta kai täytyy kierrättää, meinaatko että sitä rahaa pitäisi ilmaiseksi jakaa?

Tietenkin "päättyy lopulta siihen" JOS häviää vedot. Niin se päättyisi Veikkauksellakin, ja vielä nopeammin.

Muuten, tuota Veikkauksen live-vetoa ainakin minä olen pommittanut isommin kuin parilla kympillä, vaikkapa jonkun futismatsin puoliajalla kertoimetkin pysyvät ihan samoina, kun laittaa vaan useamman kahdenkympin vedon peräjälkeen.
Toki toki, mutta 300€ päiväraja silti on ja pysyy. Samaan aikaan maailmalla useat välittäjät ottavat monen tonnin paukkuja ihan suoriltaan melkein mihin tahansa "mutasarjan" peleihin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...
Toki toki, mutta 300€ päiväraja silti on ja pysyy. Samaan aikaan maailmalla useat välittäjät ottavat monen tonnin paukkuja ihan suoriltaan melkein mihin tahansa "mutasarjan" peleihin.

Tonnin livevetoja?

No se, ettei tonnin pelejä saa laittaa kiinni vetoon, niin tuskin on kovin suuri ongelma, näitä pelaajia on vähän.

Mielestäni Veikkauksen valtion monopolina tulee myös pyrkiä noudattamaan tiettyjä pelisääntöjä ja yksi niistä on ongelmapelaamiseen puuttuminen, asia joka jo nuorilla saattaa olla vakava ongelma.

Mielestäni Veikkaus voisi tehdä toki (paljon) enemmänkin asian hyväksi, mutta tonnin livevetojen järjestämättä jättäminen on mielestäni ihan järkevää ja hyväksyttävää toimintaa.

Onnittelut vaan niille, jotka oikeasti polttavat rahojaan tuossa tahdissa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Veikassa on kaltaiselleni paskahousulle ja pikku pelaajalle kivaa se, että sieltä saa varmasti ja vaivattomasti voitot ulos.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Veikkaus antaa aika huimia kertoimia MM-kisojen avauspäivälle yli/alle-vetoihin.

Ranska-Kanada over 5,5 (1,62) ka. maailmalla 1,47
Slovakia-Tsekki over 5,5 (2,90) ka. maailmalla 2,55
Sveitsi-Venäjä over 4,5 (1,78) over 5,5 (2,60) ka. maailmalla 1,68 ja 2,40

Toisaalta Slovakian ja Sveitsin peleihin on syytä lähteä sillä asenteella, että peleissä ei paljoa maaleja synny. Slovakia ja Tsekki harvemmin kumpikaan maaleilla juhlii, ja Sveitsin puolustusvoittoinen pelitapa on kaikkien tiedossa. En siis sano, etteikö kaikki voisi mennä overien puolelle, mutta itse suhtaudun asiaan ainakin toistaiseksi skeptisesti.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
Koodi:
Pelikuponki 1 (20,00 €)
4 kohdetta, kokonaiskerroin 79,52

535 Sveitsi - Venäjä
 
1   Sveitsi  4,80  
 
576 Valko-Venäjä - USA
 
1   Valko-Venäjä  5,90  
 
660 Minnesota - Chicago

1   Minnesota  2,70  
 
517 Ranska - Kanada
 
 2   Kanada  1,04  
 
Voit voittaa 

1 590,40 €


Kokeillaan tälläistä tänään.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset

Sairasta laittaa noinkin isoon lappuun minimaalisella kertoimella "varmaksi" joku Kanada, joka saattaa tyriä pelin kuitenkin vaikka jatkoajalle. Jos vitutukseen voisi kuolla jo nuorena, muuten osuneessa lapussa tuollaisen kuseminen saattaisi edesauttaa sitä. No, kukin tavallaan, ja onnea vetoon!
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
Sairasta laittaa noinkin isoon lappuun minimaalisella kertoimella "varmaksi" joku Kanada, joka saattaa tyriä pelin kuitenkin vaikka jatkoajalle. Jos vitutukseen voisi kuolla jo nuorena, muuten osuneessa lapussa tuollaisen kuseminen saattaisi edesauttaa sitä. No, kukin tavallaan, ja onnea vetoon!

Niinhän se yleensä on, mutta kyllä reilut viisikymppiä extraa kelpaa. Enkä usko, että Kanada konttaa. Se on Venäjän ja USAn hommia tänään.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Niinhän se yleensä on, mutta kyllä reilut viisikymppiä extraa kelpaa. Enkä usko, että Kanada konttaa. Se on Venäjän ja USAn hommia tänään.

Venäjän voi kyllä odottaa jossain kohtaa kompuroivan, mutta kyllä saa aika ihmeitä tapahtua jos ei USA voita omaa peliään selvin lukemin. Näin ainakin minun mielestäni mutta katsotaan nyt toki ne pelit ensin.

En kyllä itsekään ainakaan suoraan vetoon tunkisi tommoista surkeaa Kanadan minikerrointa mukaan. Jos ilman sitä voittaa yli 1500 euroa ja sen onnistuessa kuitenkin alle 1600, niin mikään ei tällaisen mukaanottoa puolla, sillä voi hävitä yli 1500 e mutta voittaa vain sen reilut parikyt e. Triojärjestelmään tuon voisi mukaan hyväksyäkin "varmana" kotiuttajana jos muista kolmesta hyväkertoimisesta yksi kusee. Mutta tosiaan, kukin pelatkoon miten tahtoo.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Pakko oli kokeilla "tekee vähintään 1 maalin" vetoon duoa MacKinnon - Ovechkin. 18-vuotiaaseen Avs-tähteen on kova luotto, että tulee tekemään näissä kisoissa kovat tehot. Venäjä tulee satavarmasti uuden päävalmentajan johdolla helvetin kovaa avausotteluun, haluaa heti hyvän startin Olympiapettymyksen jälkeen. Sveitsi joutuu rikkomaan ja Ovechkin nakuttaa yv:llä vähintään sen yhden kaapin.

Yhteiskerroin reilut 4 ja maksaja PAF.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nordicbetiltä muutama tosi hyvä poiminta.

SDP:n uusi puheenjohtaja: Antti Rinne 2,00

Demarit täysin kyllästyneittä Juttikseen. Rinne gallupeissa ylivoimainen.

Täytyy tästä kiittää vielä nyt. Hienosti vei Rinne potin ja samalla oma tilini Nordicbetilla kasvoi mukavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös