Vedonlyönti

  • 3 973 997
  • 21 674

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
HOOPEEKOO kirjoitti:
Tätä pelaan itsekkin.

NHL:stä toinen poiminta, jota meinaan pelata.

Buffalo - Philadelphia 1 2,05

Jos Forsberg pelaa, tämä peli voi hyvinkin pysyä hyvin tasaisena. Philadelphia on NHL:n tasuriherkin jengi. Ongelmana on tietysti maalivahtipeli, viimeksikään Esche ei pystynyt Rangersia vastaan vakuuttamaan mutta kenttäpelaajat (etenkin Pitkänen) pitivät huolen että homma saatiin silti jatkoajalle ja siellä vielä poikki. Buffalolla maalivahtipeli on parempaa ja hienoinen ennakkosuosikki joukkue onkin, mutta kerroin ei ainakaan minua hirveästi houkuttele. Mutta sehän tosiaan riippuu täysin siitä millaiseksi itse nuo mahdollisuudet näkee. Itselleni tuo buffalon kerroin ei ihan riitä näissä asetelmissa mutta toivottavasti sinä osut.
 

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
psychodad kirjoitti:
Jos Forsberg pelaa, tämä peli voi hyvinkin pysyä hyvin tasaisena.

Oletin ettei pelaa. Onko sinulla tietoa, että olisi tänään kokoonpanossa?

edit. ESPN:n sivuilla juttu, jossa Foppa itse kertoo voivansa vasta aloittaa luistelun ja on luottavaisin mielin sen suhteen, että pelaa Olympialaisissa.

Joten tuskin häntä nähdään ensi yön ottelussa.
 
Viimeksi muokattu:

jihde

Jäsen
Vinkki:

90 Hv 71 - Frölunda 1 1.90 [Veikkauksen sivuilla]

Hv 71 voittanut tällä kaudella kaikki kyseisten joukkueiden kohtaamiset(4). Kerroin on myös suhteellisen korkea, tosin kyseessähän on kärkikamppailu.
 
KPL kirjoitti:
Tällä hetkellä tosiaan jaossa on jopa ilmaista rahaa, joten nyt on melko otolliset hetket aloittaa. Tai jos ei kiinnosta vedonlyönti niin ainahan voi nostaa ne ilmaiset rahat pois kuleksimasta.

Noviisi kysyy.

Mitä tarkoittaa tuo, että "bonus pitää pelata kolmeen kertaan läpi"? Eli jos saan vaikka viisi kymppiä ilmaista rahaa, niin minunko pitää lyödä vetoja sadan viidenkympin edestä, jonka jälkeen saan nostaa rahat pihalle? Jos niitä siinä vaiheessa vielä on.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
HOOPEEKOO kirjoitti:
Oletin ettei pelaa. Onko sinulla tietoa, että olisi tänään kokoonpanossa?

Ei pitäisi pelata vielä. Mutta ei näistä koskaan tiedä, täytynee heittää vetoja vasta illalla.

Todennäköisimmin pelailee vasta ensi viikolla.

En kyllä siltikään pelaa ykköstä.
 
Nännimäinen kirjoitti:
Noviisi kysyy.

Mitä tarkoittaa tuo, että "bonus pitää pelata kolmeen kertaan läpi"? Eli jos saan vaikka viisi kymppiä ilmaista rahaa, niin minunko pitää lyödä vetoja sadan viidenkympin edestä, jonka jälkeen saan nostaa rahat pihalle? Jos niitä siinä vaiheessa vielä on.


Juuri näin!
 
Paffille tupla, psychodadin mainitsema Boston ja sen kaveriksi otetaan
Hifk.

Boston 1 2,00
Hifk 1 1,65
=3,30

Sinkkuna Hifk 1 1,65

Sinkkuna, edelleen PAF, Boston - Montreal (+1) 1 2,85.
Luotetaan että Bostonin hyvä vire jatkuu ja se nappaa vähintään kahden
maalin voiton.
 

Prosessori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Paffilla olisi Ilveksen kotivoitto TPS:stä kertoimella 2.15. En ymmärrä, että miten SM-liigan kovakuntoisin joukkue voi järjestäen saada noin hyviä kertoimia. Tapparaa vastaan tuli otettua kertoimella 3.40 hieman pelirahaa, jotka tänään tulee panostettua tuohon kotivoittoon korkojen kera. Vielä, kun TPS:ltä puuttuvat Lius ja Huml.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Prosessori kirjoitti:
Paffilla olisi Ilveksen kotivoitto TPS:stä kertoimella 2.15. En ymmärrä, että miten SM-liigan kovakuntoisin joukkue voi järjestäen saada noin hyviä kertoimia.

Itsekin pistin ilveksen yhteen riviin. Siksi tällaisia tulee, että kerrointen arvioijatkin ovat yleensä ihmisiä. Onhan tuossa hivenen liikaa.
 

#99#

Jäsen
Näitä tuli pelattua paffille tuplina ristiin.
Boston-Montreal 1
Buffalo-Philadelphia 1
HIFK-Blues 1
Ilves-TPS 1
HPK-Saipa 1
Lukko-Jokerit 1
Pelicans-Kärpät 2
Kalpa-Ässät 2
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Prosessori kirjoitti:
Paffilla olisi Ilveksen kotivoitto TPS:stä kertoimella 2.15. En ymmärrä, että miten SM-liigan kovakuntoisin joukkue voi järjestäen saada noin hyviä kertoimia.

Kovakuntoisin? Enpä nyt sanoisi...
Hyödyllinen tilastotyökalu SM-Liigaa veikkaavalle

-paze-
 

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
InSideHockey kirjoitti:
Ihmetyttää tästä ketjusta sellainen piirre että kun joku sattuu kertomaan oman rivinsä niin jälkikäteen yllättäen kaikki ovat sen saman rivin tehneet ja tulevat sitä iloisena julistamaan ja "vihjaajaa" ylistämään. Kukaan ei koskaan ole tehnyt sen henkilön riviä joka vihjasi ihan vituilleen. Ihan sama vaikka joku kertoo että veikkasinpa Chelsea-Sunderlandiin tulosvedon 0-11 ja kun se päättyy niin, niin ketju täyttyy hetkessä onnellisista kanssavoittajista.

Öh... mitäs tähän nyt sanoisi? Ilmeisesti teki miten tahansa, aina onnistuu jotakuta ärsyttämään. Mielestäni onnistuneesta vihjeestä (kun sen nyt on sattunut myös OIKEASTI pelaamaan) kiittäminen on perusteltua jo hyviä tapojakin ajatellen (+ ehkäpä ko. vihjaaja tästä rohkaistuu laittamaan useamminkin PERUSTELTUJA rivejänsä esille). Toisaalta taas pieleen mennyttä vihjettä on tänne ihan turha tulla dissaamaan vaikka sen olisi pelannutkin, sillä niin kuin vanha viisaus menee - aina ei voi voittaa. Ehkä olen ymmärtänyt tämän väärin.

Itse en kerkeä keräämään tietoja kohteista tarvittavasti jotta olisin valmis pelipäätöstäni muille mainostamaan. Olen kuitenkin kiitollinen heille, jotka näin tekevät - meni pieleen tai ei. Mutta ei sitten. Ensi kerralla kun voitan jonkun tänne kirjoittaneen vihjeillä, täytyy varmaan pistää ko. hlölle yv jos kiittää haluaa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Remppu kirjoitti:
Öh... mitäs tähän nyt sanoisi? Ilmeisesti teki miten tahansa, aina onnistuu jotakuta ärsyttämään.

Ei ärsytä, ei tässä siitä ollut kysymys :)

Ei kun tuntuu vaan oudolta että kun ihan kuka tahansa nimimerkki ilman mitään "meriittejä" kertoo oman rivinsä ilman minkäänlaisia perusteluita niin jengi menee ja tekee saman rivin. Mutta jos joku antaa kunnon "sisäpiirivinkin" ja jengi sen avulla voittaa ja kertoo siitä niin mikäs siinä, homma on toiminut kuten pitääkin.

Ja sitten taas näistä jälkikäteen rivinsä kertoneista. Ketjun tarkoitus on kertoa vedonlyöntivihjeitä, ei julistaa omia voittoja tai "voittoja", muistelisin että modetkin tästä joskus ovat maininneet. Toki olen itsekin näin tehnyt, kerrottakoon se ennenkuin joku vääräleuka kopioi tähän jonkun voitosta kertovan viestini.

Oma hypervarma rivini yrittää kusta, perhanan perhana.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kuva kertoo enemmän kuin 1k sanaa

PAF BÄNG
 

Liitteet

  • 540.gif
    540.gif
    5,3 KB · kertaa luettu: 581

scholl

Jäsen
Alkaa huolestuttamaan pelimiehiäkin tuo IFK:n epävarmuus. Pelicans, Narrit, Ässät kiinni, mutta mitä hyötyä, kun IFK pilaa laput. No onneksi on vielä hieman nhl:ssä vetämässä, joten tappiot voi saada takaisin. Jälkiviisaana tosi daijua, ettei tajunnut pelata Narreja singelinä, pelkästään IFK:ta.

Mites noi tämän viikon futiskohteet? Saksassa ainakin ongelmana se, että tauon jälkeen vasta yksi kierros pelattu eli voimasuhteet on vähän kartoittamatta. Varsinkin kun on niin paljon uusia valmentajia. Italian liigassa noi kertoimet eivät oikein houkuttele ja englanninliigaa ei taas ole tänä vuonna jaksanut seurata. Tietysti toi Chelsean 1,77 Liverpoolia vastaan vois olla sellainen, vaikka lontoolaisilla onkin nyt 2 tasuria putkeen.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Remppu kirjoitti:
Itse en kerkeä keräämään tietoja kohteista tarvittavasti jotta olisin valmis pelipäätöstäni muille mainostamaan. Olen kuitenkin kiitollinen heille, jotka näin tekevät - meni pieleen tai ei. Mutta ei sitten. Ensi kerralla kun voitan jonkun tänne kirjoittaneen vihjeillä, täytyy varmaan pistää ko. hlölle yv jos kiittää haluaa.

Tämähän on juuri sitä, minkä takia vinkkejä pitääkin heittää. Minä seuraan NHL:ää jatkuvasti, mutta en todellakaan käske kenenkään pelaavan samoja kohteita. Jos joku haluaa, saa ehdottomasti pelata mukana. Itselleni homma on toiminut, mutta en ota vastuuta kenenkään muun pelaamisesta. Annan vain ideoita ja perusteluja. InsideHockey saattoi loukkaantua siitä, että muutama kiitti minua hyvästä vinkistä, mutta ei se tarkoita että hän on huonompi pelaaja. Hänen vaan pitää tuoda enemmän mielipidettään esille. Hän saattaa olla minua huomattavasti ammattimaisempi pelaaja, mutta se on kummallista, että tällaisesta pitää loukkaantua. Koitetaan yhdessä arvioida hyviä kohteita!

Itse seuraan NHL:ää ja sm-liigaa. Mihinkään muuhun en sijoita centtiäkään. On vain positiivista jos joku futikseen erikoistunut kertoo hyvät kertoimet ja näkemyksensä niistä. Silloin me kaikki voitamme.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tulipahan saatua samalle lapulle Tapparan voitto, Ilves-TPS tasuri ja joku mestispeli ykköseks, oliskohan ollut Jokipojat? Ihan mukava yli 11 kerroin.
Kerho meni sitten taas pissimään toisen lapun. Ei ollut eka kerta pienellä ajalla. Aamulla on taas mukava herätä ja napsauttaa teksti-tv päälle ja tarkastaa yön tulokset, jos vaikka kerrankin osuis.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
psychodad kirjoitti:
InsideHockey saattoi loukkaantua siitä, että muutama kiitti minua hyvästä vinkistä, mutta ei se tarkoita että hän on huonompi pelaaja.

No höpö höpö :)

Ei se kenellekään ollut suunnattu. Sultahan on tullut sitäpaitsi hyviä ja perusteltuja vihjeitä. Yritinpä vaan palauttaa mieleen mikä tämän ketjun idea on.

mrmasa tämän ketjun avausviestissä kirjoitti:
Tietääkö kukaan mitään asialllista sivustoa netissä, josta löytyisi rahan arvoisia vinkkejä vedonlyöntiin?

Entäs olisko huonompi idea, jos tähän viestiketjuun kerättäisiin näkemyksiä, vihjeitä, sisäpiiritietoa ym. jääkiekko kohteista! Näin monet vedonlyöntiä harrastavat ihmiset voisivat saada tukea/tietoa päätöksilleen lukaisemalla jatkoajan sivuja!

Camoon... onhan täällä helvetisti ihmisiä, jotka tietävät joukkueista paljon ja pääsevät seuraamaan niitä läheltä! Päivittämällä täällä jotain "osastoa" me kerättäisiin yhteen tärkeää tietoa ja otettaisiin YHDESSÄ Veikkaukselta rahat pois! Jokainen voisi tehdä peli-ideansa itse, mutta tältä sivulta voisi löytyä tietoa loukkaantumisista, flunssa-aalloissa joukkueissa ym.
 

MacTavish

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ManU
psychodad kirjoitti:
Koitetaan yhdessä arvioida hyviä kohteita!
Itse seuraan NHL:ää ja sm-liigaa. Mihinkään muuhun en sijoita centtiäkään. On vain positiivista jos joku futikseen erikoistunut kertoo hyvät kertoimet ja näkemyksensä niistä. Silloin me kaikki voitamme.

Pelaan melkein samalla tavalla. SM-liiga tulee seurattua paljon (niin kuin melkein kaikki täällä) ja siksi pelaankin vain sm-liiga pelejä ja yleensä isolla rahalla. Seuraan kyllä NHLääkin mutta ei läheskään niin plajon kuin sm-liigaa.
Aloitin tällaisen ison panoksen tyylin pari kuukautta sitten ja tässä on kaikki pelit jonka olen pelannut sillä tavalla:

Panos: 30,00 €
Liverpool - Middlesbrough 1 (1,55)
Kalpa - Kärpät 2 (1,35)
Kerroin: 2.09
Voitto: 62,70 €
------------
Panos: 42,00 €
TPS - Saipa 2 (2,85)
Kerroin: 2,85
Ei voittoa
------------
Panos: 40,00 €
Kalpa - HPK 2 (1,40)
Kerroin: 1.40
Voitto: 57,20 €
------------
Panos: 40,00 €
Ässät - Jokerit 1 (1,95)
Kerroin: 1,95
Voitto: 78,00 €
------------
Panos: 57,00 €
Kärpät - TPS 1 (1,45)
Kerroin: 1.45
Voitto: 82,60 €
------------
Panos: 82,60 €
Ässät - Kalpa 1 (1,35)
Jukurit - Hermes 1 (1,15)
Kerroin: 1,55
Voitto: 128,00 €
------------
Panos: 65,00 €
HPK - JYP 1 (1,55)
Kalpa - Tappara 2 (1,40)
Kerroin: 2,17
Voitto: 141,00 €
------------
Panos: 54.70€
Nigeria - Zimbabwe 1 (1,20)
Kalpa - Jokerit 2 (1,50)
Kerroin: 1,80
Voitto: 98,40 €
------------
Panos: 55.00 €
JYP - Kärpät 2 (1,70)
Kerroin: 1,70
Voitto: 93,50 €
------------
Panos: 46.00 €
Ässät - Lukko 1 (1,80)
Kerroin: 1.80
Voitto: 82.80 €
------------
Panos: 80,80 €
Kalpa - Ässät 2 (1,40)
Kerroin: 1,40
Voitto: 113.00 €
-------------
Vaikuttaa aika uskomattomalta mutta tosiaan vain toi TPS-Saipa peli on mennyt väärin. Olisi kiva tietää jos joku muu pelaa tällä tyylillä? Näyttää ainkain siltä että toimii hyvin jos vaan tietää mihin peliin rahat kannattaa laittaa, tai sitten minulla on vaan ollut paljon tuuria. Täytyy kyllä kiittää erityisesti Kalpaa!

InsideHockey: Yritän tästä eteenpäin olla enemmän aktiivinen täällä jo ennen pelejä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
-danzku- kirjoitti:
InsideHockey: Yritän tästä eteenpäin olla enemmän aktiivinen täällä jo ennen pelejä.

Palataan nyt vielä kerran asian tiimoilta mutta sitten saa riitttää. Eihän kenenkään tarvitse vihjata jotain 1,15 tai 1,35 -kertoimista kohdetta. Kaikki olettavat otteluiden päättyvän kuten kertoimenlaskijat ovat olettaneet. Sen sijaan jos tiedätte hyvän 3 --> kertoimen niin infoa vaan esille. Kempes ehkä parhaana esimerkkinä tästä.

-danzku-: olet omaksunut tyylin jolla monet ammattipetsarit tienaavat helposti elantonsa. Myös muutamat hyvät ystäväni. Pelaavat vastaavia kohteita muutaman tuhannen panoksella. Ei silloin tarvitse edes töissä käydä ja voi elellä leveästi.

Pelataan vain ja ainoastaan Chelseaa, Juventusta, Bayernia, Lyonia jne. Harvemmin menee pieleen. Kertoimet on pienet mutta isolla panoksella helppo kuukausipalkka.
 
Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ässät, Boston, Rangers ja ottawa pitivät pelinsä. Karvan vaille 300e plakkarissa tämän illan/yön osalta. Reilut 600e tämän viikon tuottona tähän mennessä, joten iloinen olen! Anteeksi mainostus, tuntuu vaan helvetin hyvältä!
 

scholl

Jäsen
psychodad kirjoitti:
Ässät, Boston, Rangers ja ottawa pitivät pelinsä. Karvan vaille 300e plakkarissa tämän illan/yön osalta. Reilut 600e tämän viikon tuottona tähän mennessä, joten iloinen olen! Anteeksi mainostus, tuntuu vaan helvetin hyvältä!

Itse olin HIFKin takia illasta -50e, mutta nhl nosti tämän illan kokonaismeiningin +76,24e, koska ottawa, rangers, boston, ässät, pelicans piti. Kaikki kolme nhl lappua kiinni. Ainoa, mikä kunnolla vituttaa on se, että en tajunnut pelata Narreja singelinä. No joskus hölmöilee. Nyt hifkin kanssa samassa lapussa reisille, kuten hifkin singelitkin.

Vaikka sain selvästi vähemmän kuin sinä niin tyytyväinen olen tosta noususta yön tunteina ja voi näin jurripäissään jo tästä lähteä nukkumaankin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös