Vedonlyönti

  • 3 976 426
  • 21 675

scholl

Jäsen
InSideHockey kirjoitti:
Pelataan vain ja ainoastaan Chelseaa, Juventusta, Bayernia, Lyonia jne. Harvemmin menee pieleen. Kertoimet on pienet mutta isolla panoksella helppo kuukausipalkka.

Noissa pitää olla vähän tarkkana mitä otteluita pelaa ja koska. Esim. Bayernin cup-peli Mainzia vastaan ja onhan Chelseallakin 2 tasuria putkeen. Olen sen verran amatööri vielä etten ole pohtinut, että mikä on ylikerroin ja mikä puolestaan alikerroin, mutta noiden mainitsemasi joukkueiden matsit tahtovat olevan alikertoimisia siten, miten niitä itse osaan arvioida, eikä sillä tavalla yleensä anna aihetta pelata.

Tänään teki 99% varmasti mieli pelata Interiä, mutta cup on aina cup, enkä uskaltanut. Voittoon olisi päättynyt, mutta kuten sanottua, ne ei ole aina niin helppoja pelejä.

EDIT:

InSideHockeyn kanssa olen hieman eri mieltä tämän ketjun luonteesta. Siis onhan todella hienoa kaikki hyvät vetovihjeet, mutta kaikki eivät ole ammattilaisia, joten kaikki muukin pohdiskelu liittyen vedonlyöntiin on ihan tervetullutta. Se on joka pelissä niin että mitä enemmän pelaa niin sitä enemmän oppii ja on ihan mukavaa, jos täältä oppii vielä lisää
 
Viimeksi muokattu:

Mokela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kele, kun tuli sooloiltua ja pistettyä Philly mukaan Bostonin ja Rangersin kanssa. Boston ja Ranger pitivät psychodadin vihjeen mukaisesti. Psykoisuhan on melkoisessa vireessä!

Onneksi eilinen sm-liigakierros tarjosi sentään edes vähän suolarahoja.

Itse myös keskityn veikkaamaan Nhl/Sm-liiga linjalle. Joskus tulee Elitserieniä ja Mestistä veikattua, mutta näitä yleensä vain vihjeiden kautta. Ei tule tarpeeksi seurattua.

Pistäkeehän futipalloilijaseuraajat vinkkejä päivän kierrokseen.
 
scholl kirjoitti:
Noissa pitää olla vähän tarkkana mitä otteluita pelaa ja koska.

Ehdottomasti näin. Varsinkin noissa kotimaiden cupeissa kannattaa olla suurseurojen kohdalla varuillaan. Vaikka toisaalta laajat reservit ja kova kilpailu pelipaikoista antaa jonkinmoisen takuun kohtuullisesta suorituksesta. Itse kuitenkin vältä.

Minä olen myös harrastanut tuota "varmojen" pelaamista. En todellakaan pelaa millään kk-palkkarahoilla, kunhan nyt haen lajiin hieman tuntumaa. Ongelmahan tuossa tyylissä on se, että voitot tuppaavat olemaan pieniä ja siksi pari kielteistä ylläriä verottavat kassaa turhan komeasti. Panostusta ei tietenkään pitäisi muutaman voiton jälkeen kovasti kasvattaa, mutta ainakin itselläni ruokahalu kasvaa syödessä.

Mutta mukavaa lisäjännitystähän tuosta tähän tylsään keskiluokkaiseen elämään saa. Pelailen lähinnä SM-liigaa sekä SerieA:ta. Muutaman kerran olen pelannut NHL-matsejakin - Edmonton oli 80-luvulla aika kova, eiköhän Väinö hoida - mutta todella heikolla menestyksellä.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
HOOPEEKOO kirjoitti:
Tätä pelaan itsekkin.

NHL:stä toinen poiminta, jota meinaan pelata.

Buffalo - Philadelphia 1 2,05


Hyvin haettu!

Ei siinä mitään, kyllä buffalo suosikki olikin. Itse jätin epävarmuudessani pelaamatta. Hyvä että molemmat saivat jotain
 

Fanduli

Jäsen
Suosikkijoukkue
pohojoosen poijjaat
Guinea-Senegal

Guinea-Senegal (Cup of Nations, puolivälierä) 3,85-3,10-1,80, kohde sulkeutuu Veikkauksella klo 14:55.

Mielestäni Guinealle aika kova kerroin. Joukkue voitti kaikki kolme alkusarjan matsiaan varsin kovia maita vastaan: South Africa-Guinea 0-2, Zambia-Guinea 1-2, ja Tunisia-Guinea 0-3. Maaliero siis komea 7-1 aika kovassa lohkossa.

Senegal ei oikein vakuuttanut omassa lohkossaan. Pisteitä kertyi vain kolme, jolla kuitenkin maalieron turvin lohkokakkosena jatkoon: Zimbabwe-Senegal 0-2, Ghana-Senegal 1-0, Nigeria-Senegal 2-1. Maaliero siis 3-3 kovassa lohkossa myös.

Naapurimaiden hegemonia-ottelusta tuskin tunnetta tulee puuttumaan. Guinea pääsee peliin ilman loukkaantumis- tai pelikieltohuolia, sen sijaan Senegalin osalta kysymysmerkki on ainakin tällä hetkellä El-Hadji Diouf, jolla on polven kanssa ongelmia. Varmuudella pelin missaa pelikiellossa oleva puolustaja Habib Beye.

Ottelu pelataan stadionilla, jolla Guinea on pelannut kaikki alkusarjan ottelunsa, Senegalille stadion on uusi. Tämä on ehkä näitä henki vs. materia-matseja, on toki myönnettävä, että Senegalin kokoonpano on paperilla kovempi. Tässä joukkueiden kokoonpanot viimeisissä alkulohkon peleissä (Guinea peluutti kyseisessä matsissaan paljon "vaihtomiehiä"):

Guinea

1 NABY DIARSO
4 MAMADI KABA
8 KANFORY SYLLA
10 ISMAEL BANGOURA
12 MORLAYE CISSE
13 OUSMANE BANGOURA
14 IBRAHIMA SORY SOUARE
15 OMAR KALABANE
17 MAMADOU ALIMOU DIALLO
19 KABA DIAWARA
20 IBRAHIMA YATTARA
---
2 PASCAL FEINDOUNO
3 IBRAHIMA CAMARA
5 DIAN BOBO BALDE
6 PABLO THIAM
7 FODE MANSARE
9 SAMBEGOU BANGOURA
11 IBRAHIMA BANGOURA
16 ABOUBACAR BANGOURA
18 MOHAMED SYLLA
21 DAOUDA JABI
22 KEMOKO CAMARA
23 LEFALAMANG MOKOENA

Senegal

1 SYLVA TONY MARIO
2 DAF OMAR
5 DIAWARA SOULEYMANE
6 BARRY RAHMANE
7 CAMARA HENRI
11 DIOUF EL HADJI
12 FAYE AMDY MOUSTAPHA
13 DIATTA LAMINE
15 KAMARA MOUSTAPHA
17 COLY FORDINAND
19 DIOP PAPA BOUBA
---
2 NDAW GUIRANE
3 DIAKHATE PAPE MALICKOU
8 MIANG MAMADOU
9 CAMARA SOULEYMANE
11 BA ISSA
12 MENDY FREDERIC
13 DIOUF PAP MAMADOU
16 DRAME BOUKARY
17 FAYE ABDOULAYE DIAGNE
19 BEYE HABIB (N)
20 NADIAYE CHEIKH TIDIANE
22 DJIBA DINO
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tänään ei kyllä ole hirveästi pelattavaa.

Pistinpä huvikseni pari pientä, että on jotain jännättävää. Ehkä illalla vielä jotain lisää, mutta aika heikko kierros.

Jokerit-HPK 2
Washington-Toronto 1
Kerroin 6,07

Calgary-Vancouver X
Florida-Atlanta X
New Jersey-Carolina X
Kerroin 79,47


Jokereilla kolmas peli 3 päivän sisään, pakko näkyä jossain. Varsinkin ottelun loppupuolella on suuri riski "katketa". Olivat jo aika pahasti jyrän alla lukkoakin vastaan, voittivat lähinnä huikealla maalivahtipelillä ja lukon karmeista virheistä ratkaisemalla. Kerho on eri luokan jengi eikä tee samoja mokia

Washington on parantanut peliään. Ainoa huolenaihe (ja suuri sellainen) on Ovechkinin pelikunto, mutta näyttäisi siltä että kaveri pelaa*. Toronto on hieman taas parantanut peliään hävittyään muistaakseni 9 peliä putkeen, mutta ei se mikään huikea jengi ole vieläkään. Washingtonilla täydet mahdollisuudet hoitaa homma kotiin.

Tasuririviä kokeilen koska lähiaikoina niitä on tullut paljon. Muutama päivä sitten sain juuri kolmen tasurin rivin kiinni, viime yön 9 pelistä viisi meni jatkoajalle. NHL:ssä jaetaan edelleen saman verran pisteitä varsinaisen peliajan voitosta kuin rankkarivoitostakin, joten mitään hirvittävää painetta ei kenelläkään ole päättää ottelua jo varsinaisella peliajalla. Onhan tuo "long shot" mutta on se kerroinkin kova.

*= "Ovechkin sat out of the Capitals' 5-3 loss to the New York Islanders because of a strained groin muscle. The injury has nagged him for about two weeks, but it is not considered serious.

Yesterday, Ovechkin dodged specific questions about the injury on a conference call with reporters, but did say he is looking forward to playing the Toronto Maple Leafs tomorrow at MCI Center."
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
psychodad kirjoitti:
Jokereilla kolmas peli 3 päivän sisään, pakko näkyä jossain. Varsinkin ottelun loppupuolella on suuri riski "katketa".

Kerho on eri luokan jengi eikä tee samoja mokia

Itse ajattelin kanssa aluksi HPK voittoa hakea, mutta HPK:n eilinen peli hieman muutti mieltä. Lukuisat loukkaantumisen alkavat näkyä HPK:n pelissä. Lisäksi Jokereilla on enemmän panosta ottelussa, joten se voi vielä nostaa motivaatiota matsia kohtaan. Karri Rämö loukkaantui eilisessä pelissä ja pelaamisesta ei ole vielä tietoa. Lisäksi HPK:lta pitäisi olla pakistosta pois Jokela ja Astashenko, hyökkäyksestä Lahti, Loikas ja Sprukts. Lisäksi ilmeisesti Nielikäinen on poissa kymppitilin täyttymisen takia. En taida koskea kohteeseen ollenkaan.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Mr. Smith kirjoitti:
Itse ajattelin kanssa aluksi HPK voittoa hakea, mutta HPK:n eilinen peli hieman muutti mieltä. Lukuisat loukkaantumisen alkavat näkyä HPK:n pelissä. Lisäksi Jokereilla on enemmän panosta ottelussa, joten se voi vielä nostaa motivaatiota matsia kohtaan. Karri Rämö loukkaantui eilisessä pelissä ja pelaamisesta ei ole vielä tietoa. Lisäksi HPK:lta pitäisi olla pakistosta pois Jokela ja Astashenko, hyökkäyksestä Lahti, Loikas ja Sprukts. Lisäksi ilmeisesti Nielikäinen on poissa kymppitilin täyttymisen takia. En taida koskea kohteeseen ollenkaan.

Juu olet oikeassa, ei kerhokaan missään vakuuttavassa iskussa ole. Kerroin ei ole missään nimessä päätä huimaava, mutta lähinnä vetämisen riemusta tuota pelaan. Pienillä panoksilla.

Koko kierrokselta ei löydy yhtään herkullista ylikerrointa, kun eilen taas löytyi ainakin 3-5
 
Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Unibetin tasabuukilla Kerho oli ehdottoman pelattava, koska varamiehisenäkin on tasoa edellä Jokereita. Narreilla oli eilen ongelmia tiistaina surkeaa lukkoa vastaan ja voittivat juuri ja juuri.
 

Jeffrey

Jäsen
Itse olen tänään taas pelimerkkejä hakemassa (toivottavasti!?)

Tupla: Guinea - Senegal 2 1,80 ja Egypti - Kongon DT 1 1,35 haen panoksella 10€. Enempää en uskaltanut laittaa juuri tuon Guinea-Senegal matsin kimurantin tilanteen takia.
 

Fanduli

Jäsen
Suosikkijoukkue
pohojoosen poijjaat
Jeffrey kirjoitti:
Itse olen tänään taas pelimerkkejä hakemassa (toivottavasti!?)

Tupla: Guinea - Senegal 2 1,80 ja Egypti - Kongon DT 1 1,35 haen panoksella 10€. Enempää en uskaltanut laittaa juuri tuon Guinea-Senegal matsin kimurantin tilanteen takia.

Veikkaus on jo ruuvannut kertoimia: Guinea-Senegal (3,85-3,10-1,80) --> 3,10-3,15-2,00. Itse lähdin hakemaan tasuria, kun en ehtinyt koittaa Guineaa 3,85:lla. Onkohan kertoimien muuttamisen takana El-Hadji Dioufin loukkaantuminen? En nyt löydä kokoonpanoja mistään..
 

Mokela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huomioikaa muuten kerhon maalivahti vetoja tehdessänne. Kuka vitun Juha Toivonen?

Itse tuli hätiköityä ja pelattua kerhon kautta muumama peli. Plääh.

Toivoa antaa kuitenkin Jokereitten otteluruuhka.

Silti.
 

retro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mokela kirjoitti:
Toivoa antaa kuitenkin Jokereitten otteluruuhka.

Silti.
Ei anna. Kyllä minä ainakin pelaan Jokereita tänään. Vaikka Toivonen hyvä maalivahti onkin, niin vuosi-kaksi, niin mies alkaa olemaan parempaa liigatasoa. Ei kuitenkaan vielä. Tähän lisäksi huippuvireinen Askey. HPK:lla tulee olemaan vaikeuksia päästä laadukkaisiin maalipaikkoihin, kun poissa ovat 4 miestä fyysisimmästä päästä (Sprukts, Jokela, Astashenko ja Nielikäinen). Toki Toivonen voi loistaa ja Jalonen on syöttänyt käärmekeitot pelaajilleen, mutta silti vahvasti ykköseltä haiskahtaa. Kerroinkin on ainakin centrebetillä mukava (2.3)
 
Mokela kirjoitti:
Huomioikaa muuten kerhon maalivahti vetoja tehdessänne. Kuka vitun Juha Toivonen?

Itse tuli hätiköityä ja pelattua kerhon kautta muumama peli. Plääh.

Toivoa antaa kuitenkin Jokereitten otteluruuhka.

Silti.

Voitosta voittoon kulkiessa otteluruuhka ei välttämättä ole niin suuri tekijä kuin luulisi. Lisäksi HPK;lla oli eilen peli. Enemmänkin tässä varmaankin aika tasaisessa pelissä tulee vaikuttamaan maalivahtipeli, Askey vs. Toivonen.
Kyllä Askey on ollut niin vakuuttavassa vireessä että Jokereille kallistuu.
Lisäksi nyt kun Jokerit on ensimmäistä kertaa ties kuinka pitkään aikaan, päässyt säälipleijariviivan yläpuolelle, ei senkään positiivista merkitystä voi väheksyä.

Jokerit 1 2,30 S

Jalkapallossa varmaankin monissa paikoissa tullaan hehkuttamaan
Birminghamia 1 4,20 vs. Arsenal. Arsenalilla on pakistossa todella suuria ongelmia, koska sieltä puuttuu jonkun tiedon mukaan n. 8 kaveria alakerrasta.
Itselle se peli haiskahtaa kuitenkin ristiltä. 1 ja X peleihin, pienellä.


mm. Sol Cambellilla on kuuleman mukaan pahoja ongelmia yksityispuolella, jonka seurauksena oli pelannut erittäin huonon pelin edellissä kotitappiossa
2-3 West Hamia vastaan.

Team-mate Robert Pires said earlier on Friday that 31-year-old Campbell had a "big worry" in his private life. Campbell was taken off after a torrid first-half display in the defeat to West Ham. Wenger then gave the centre-back time off training and revealed he would not feature against Birmingham on Saturday.


Reports have suggested Campbell might walk away from football, while it has also been said that Football Association officials tried unsuccessfully to contact him when he was absent from a function with Tony Blair on Thursday. Toure and Emmanuel Eboue are unavailable on Saturday while Kerrea Gilbert and Lauren are injured so Wenger could have done with Campbell being around.

"There is not a lot of choose from," the Arsenal manager admitted. "I don't know what I'll do about it at the moment, I must think.

"Do I put Gilberto there or keep (Mathieu) Flamini at the back? I don't know."

NHL;ssä mutu tuntumalla tuntuis että Atlanta voisi tänään voittaa Floridan..
Atlantalla on kova ylivoima joka voisi takoa tarvittavat maalit. Floridalla hiljattain sekä Luongo, että Jokinen torjuneet jatkosopimukset, tulevaisuus tällä hetkellä avoin, tiedä sitten vaikuttaako peliin. Täytyy katsella löytäisikö riittävän hyviä kertoimia Atlantalle.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Neloskenttä kirjoitti:
NHL;ssä mutu tuntumalla tuntuis että Atlanta voisi tänään voittaa Floridan..
Atlantalla on kova ylivoima joka voisi takoa tarvittavat maalit. Floridalla hiljattain sekä Luongo, että Jokinen torjuneet jatkosopimukset, tulevaisuus tällä hetkellä avoin, tiedä sitten vaikuttaako peliin. Täytyy katsella löytäisikö riittävän hyviä kertoimia Atlantalle.

Atlantan isku on vähän hiipunut. Luongo on pelannut loistavaa kiekkoa torjuttuaan sopimusehdotuksen, tuskin se Olliinkaan vaikuttaa. Florida on kyllä muuten aika heikko jengi, mutta maalivahtipeli on ollut lähiaikoina mahtavaa.

Mutta toki jos tuohon saa mukavan kertoimen, sanotaan nyt vaikka 2,70-2,80 niin olisi ihan kokeilemisen arvoinen. Sellanen fiilis mulla on
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
psychodad kirjoitti: Florida on kyllä muuten aika heikko jengi, mutta maalivahtipeli on ollut lähiaikoina mahtavaa.

Tässä ottelussa kannattaa ottaa huomioon Jokisen kieltäytyminen jättidiilistä, jota hänelle Panttereiden osalta tarjottiin. Mikä on OJ:n motivaatio ja asenne yön ottelussa, joka on muuten monivedonkin kohteena? Atlanta on pelikelpoinen.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Mr Scarface kirjoitti:
Tässä ottelussa kannattaa ottaa huomioon Jokisen kieltäytyminen jättidiilistä, jota hänelle Panttereiden osalta tarjottiin. Mikä on OJ:n motivaatio ja asenne yön ottelussa, joka on muuten monivedonkin kohteena? Atlanta on pelikelpoinen.

Jokisella on täysi motivaatio pysyä seurassa pitkään. Tuo oli ensimmäinen tarjous jonka Jokisen agentti torjui. Seuraavaksi tarjotaan vähän lisää ja ehkä hiukan pidempää. Ihan normaali neuvottelutilanne.

Ainakaan Paffin kertoimella en lähde koittamaan. Ristiä kyllä laitoin tähän.
 
psychodad kirjoitti:
Atlantan isku on vähän hiipunut. Luongo on pelannut loistavaa kiekkoa torjuttuaan sopimusehdotuksen, tuskin se Olliinkaan vaikuttaa. Florida on kyllä muuten aika heikko jengi, mutta maalivahtipeli on ollut lähiaikoina mahtavaa.

Mutta toki jos tuohon saa mukavan kertoimen, sanotaan nyt vaikka 2,70-2,80 niin olisi ihan kokeilemisen arvoinen. Sellanen fiilis mulla on

Juuri tuohon haarukkaan näyttäisi olevan kerroin, elikkä Atlantalle saa
2,75 Expektiltä.. kokeillaan pienellä.
 

Nypsi

Jäsen
Itse tulee enemmän seurattua jalkapalloa ja huomiselta silmiin osui Birmingham-Arsenal peli. Arsenalilta puuttuu puolustuksesta 5-6 vakiokasvoa joten Birminghamin kerroin (4,20 Veikkauksella) on ihan kokeilemisen arvoinen.
 

Jeffrey

Jäsen
Mr Scarface kirjoitti:
Tässä ottelussa kannattaa ottaa huomioon Jokisen kieltäytyminen jättidiilistä, jota hänelle Panttereiden osalta tarjottiin. Mikä on OJ:n motivaatio ja asenne yön ottelussa, joka on muuten monivedonkin kohteena? Atlanta on pelikelpoinen.

Eiköhän se OJ:n asenne ole ihan kohdallaan kun yrittää vakuuttaa suurseurat kyvyistään, että saisi ensikaudelleen haluamansa kontrahdin.
 

Stounifani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nypsi kirjoitti:
Itse tulee enemmän seurattua jalkapalloa ja huomiselta silmiin osui Birmingham-Arsenal peli. Arsenalilta puuttuu puolustuksesta 5-6 vakiokasvoa joten Birminghamin kerroin (4,20 Veikkauksella) on ihan kokeilemisen arvoinen.
Birminghamin kerroin näköjään tänään pelattuna 4,20, mutta viikonlopun listalla 3,60..
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Atlantan valmentaja on pudottanut Kovaltshukin kolmosketjuun joten saa nähdä mikä vaikutus sillä on Kovyn ja Savardin peliin (Bondra pelaa hänen vierellä Iljan sijaan).
 

Stounifani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viikonlopun "varmana" Briteistä pidän Lutonia 1,80 (PAF). Hull tuskin Kenilworth Roadilla pärjää erittäin voitonnälkäistä kotijoukkuetta vastaan. Tässä ainakin meikäläisen tukipilarikohde.

Birminghamia Veikkauksen 4,20 kertoimella kannattaa kokeilla, tosin tasapeli aika lähellä tässä.

Paffin listoja vilkuillessa tässä pari pientä yllätyshakua:
West Bromwich - Blackburn 1 2,90
Leicester - Wolverhampton 1 2,90


Luottavaisena neljän kohteen rivillä mennään tänään:
Jokerit - HPK 1 2,25
Blues - Lukko 1 1,80
Luton - Hull 1 1,80
Real Sociedad - Mallorca 1 1,75

Kympillä 127€ kelpaisi kyllä.
 
Viimeksi muokattu:

Nypsi

Jäsen
Birminghamin ohella voisi kokeilla Wigania kertoimella 4,05. Mielestäni ihan hyvä kerroin vaikka toisaalta Bolton on pelannut kotonaan hyvin. Newcastle-Portsmouth pelissä kohtaavat todelliset tämän hetken rämpijät ja peli tuleekin varmasti olemaan tasaisempi mitä kertoimet antavat ymmärtää. Noista lähtökohdista Portsmouthin kerroin 4 lähtee minun lapulle. Jääkiekon puolelta Pelicansin 4,90 on myös melko maistuva, tosin tätä nyt ei varmasti tarvitse edes vihjata, eiköhän tuota aika moni kokeile pienellä panostuksella..
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Birmingham - Arsenal

Arsenalin pakkitilanteen näkee hyvin tästä Fantasy Premier Leaguesta otetusta screenshotista. Punainen i tarkoittaa ettei pysty pelaamaan tänään. Karmean näköistä.

Lauren: Polvivamma, loppukauden poissa
Campbell: Poissa henk.koht syiden takia
Toure: Afrikassa
Cygan: Kinnerjännevamma, paluu helmikuussa
Cole: Reisivamma, paluu helmikuussa
Clichy: Jalkavalmma, paluu maaliskuussa
Eboue: Afrikassa
Gilbert: Selkävamma, paluu helmikuussa

Mukana siis Senderos joka on pelannut tällä kaudella 8/23 ottelua sekä Djourou jolla on kokemusta kahdesta ottelusta.

EDIT: bambamcam pyörittelikin samaa asiaa Valioliiga-ketjussa ja kertoi samalla Arsenalin muut poissaolijat eli tärkeät Ljungberg ja van Persie ovat lepovuorossa.
 

Liitteet

  • arsu.jpg
    arsu.jpg
    13,4 KB · kertaa luettu: 440
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös