InSideHockey kirjoitti:Ihmetyttää tästä ketjusta sellainen piirre että kun joku sattuu kertomaan oman rivinsä niin jälkikäteen yllättäen kaikki ovat sen saman rivin tehneet ja tulevat sitä iloisena julistamaan ja "vihjaajaa" ylistämään. Kukaan ei koskaan ole tehnyt sen henkilön riviä joka vihjasi ihan vituilleen. Ihan sama vaikka joku kertoo että veikkasinpa Chelsea-Sunderlandiin tulosvedon 0-11 ja kun se päättyy niin, niin ketju täyttyy hetkessä onnellisista kanssavoittajista.
Öh... mitäs tähän nyt sanoisi? Ilmeisesti teki miten tahansa, aina onnistuu jotakuta ärsyttämään. Mielestäni onnistuneesta vihjeestä (kun sen nyt on sattunut myös OIKEASTI pelaamaan) kiittäminen on perusteltua jo hyviä tapojakin ajatellen (+ ehkäpä ko. vihjaaja tästä rohkaistuu laittamaan useamminkin PERUSTELTUJA rivejänsä esille). Toisaalta taas pieleen mennyttä vihjettä on tänne ihan turha tulla dissaamaan vaikka sen olisi pelannutkin, sillä niin kuin vanha viisaus menee - aina ei voi voittaa. Ehkä olen ymmärtänyt tämän väärin.
Itse en kerkeä keräämään tietoja kohteista tarvittavasti jotta olisin valmis pelipäätöstäni muille mainostamaan. Olen kuitenkin kiitollinen heille, jotka näin tekevät - meni pieleen tai ei. Mutta ei sitten. Ensi kerralla kun voitan jonkun tänne kirjoittaneen vihjeillä, täytyy varmaan pistää ko. hlölle yv jos kiittää haluaa.