Kirjoittelija
Jäsen
Jos ja jos ja... Eli itse et lyönyt vetoa kenenkään puolesta vaikka arviosi mukaan olisit saanut Trumpille huikean ylikertoimen
Mulla on työkavereina monia, jotka on tosi hyviä tässä: eli jälkikäteen kerrotaan "minä tiesin että näin siinä käy". Kun kysyn, paljollako betsasit, vastaus on aina sama: "En harrasta vedonlyöntiä." Nyt tuli jo kuittailuviesti yhdeltä, joka eilen ja viime viikolla sanoi, että Trump voittaa. Ja sikälihän nuokaan rahat eivät menneet hukkaan, että aika moni työkaveri sai iloa siitä, että minä hävisin 850 euroa. Kun kerroin noista vedoista töissä, siellä alkoi aika moni toivoa Trumpin voittoa. Mä ikään kuin ostan vedoillani jännitystä muillekin kuin itselleni.
Mutta ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Jos dollarin kurssi nyt dippaa, silloinhan NHL-reissujen hinnat putoavat. Valioliiga-matkojen hinnat ehtivät jo pudota Brexitin myötä. Ja onhan noiden Shillary-fanaatikkojen itkupotkujen seuraaminenkin sen verran viihdyttävää, että kyllä siitä melkein vähän maksaisi. Ylen aamu-TV:ssä kirjeenvaihtaja väänsi porua, kun otti niin koville.