Tempo on tosin melko kova, kumpikaan vaan ei onneksi osu mistään. Menetyksiä kuitenkin oli vähän että pitäisi kyllä osua jos menetyksiä alkaa tulla vaikka heitto alkaisikin upota.
Mitä Oulu tekee?
1. sisävuoro: kärki kentälle, nro 2 polttaa kärjen kakkoselle sekä itsensä ykköselle. kolmonen kentälle, nelonen polttaa kolmosen kakkoselle.
Edes meidän omissa peleissä en muista nähneeni noin surkeaa sisävuoroa tällä kaudella.
Luottoa löytyy kyllä. Mua naurattaa se, että huipputikissä oleva Marko Pelkonen ei ole päässyt numerolla 5 lyömään kertaakaan Oulun kolmen sisävuoron aikana.Kova luotto löytyy silti vielä!
Olisit sanonut, että peesaat, niin olisin jättänyt itse lyömättä. :D ;)Sori jos Oulu vähän sekoilee, menin laittamaan niiden voiton omalle lapulle. Osunut 0/5 kertaa kun olen seuraillut täällä annettuja vihjeitä.
Jotain sieltä tuli joka tapauksessa :) liquid Oulu saisi kyllä vääntää sen jatkoaikavoiton tuolta.Tämä! Ei perhana! Minun poikani betsaa CS:a oikeasti kovalla palautuksella ja nyt olen itsekin huomannut tujottavani näitä pelejä.
Edit: Poika huikkaa tuolta sinulle että NaVi vie :D
Aloin miettiä, että mistä viha Saulia kohtaan kumpuaa, kunnes tajusin kolme sekuntia myöhemmin, että tarkoitat toki vihjaamista.Koripallo on noussut yhdeksi suosikki vetolajiksi pitkälti sinun vihaamisen vuoksi.
Aloin miettiä, että mistä viha Saulia kohtaan kumpuaa, kunnes tajusin kolme sekuntia myöhemmin, että tarkoitat toki vihjaamista.
Mitä Oulu tekee?
1. sisävuoro: kärki kentälle, nro 2 polttaa kärjen kakkoselle sekä itsensä ykköselle. kolmonen kentälle, nelonen polttaa kolmosen kakkoselle.
Edes meidän omissa peleissä en muista nähneeni noin surkeaa sisävuoroa tällä kaudella.
Kiitos vihjeestä!Olisit sanonut, että peesaat, niin olisin jättänyt itse lyömättä. :D ;)
Onko kukaan katsonut noita Rio koriskarsintoja, etenkin Kroatian otteet kiinnostaisivat kun saavat 3.5+ kerrointa Italiaa vastaan?
Ottelu Torinossa joten Italialla isohko kotietu. Italialla on aloituksen osalta NBA-tason joukkue. Ja San Antonion apulaisvalmentaja laittanut tosiaan tässäkin puolustuksen kuntoon. Kroatialla hieman tavallista vaisumpi joukkue. Eka peli oli tasainen mutta ei Kroatian voitto mikään maailman suurin yllätys toki olisi.Joo huomasin. Katoin eilen Italian pelin jossa selostus oli sitä mieltä että kaksi kertaa saman kovan tiimin voittaminen hankalaa ja Kroatian koutsi oli aloittanut jo psykologisen sodankäynnin kyseenalaistamalla tuomareitten toiminnan aikaisemmassa ottelussa. Kroatian tiimistä ei ole mitään hajua, mutta omaan silmään Italialla ei ole niin kova porukka kuin esimerkiksi silloin kun Suomi joutui täysin mankeliin Italian timanttisen kovan puolustuksen kanssa.
Loistava bongaus. Ten points.Naisten ykköspesis on palannut Veikkauksen listoille (pelkästään moneyline). Tänään oli huippukohde Hyvinkää - Lappajärvi merkki 2 kerroin 1,98, harmi kun en kerennyt siitä kirjoittamaan tänne. Bongasin itsekin sen vasta 4 minuuttia ennen sulkeutumista . Tärkeään kamppailuun Lappajärvi oli saanut "vaatimattomasti" naisten Superin lyöjäkuningattaren Janette Lepistön ja etenijän Niina Kepon Lapuan Virkiästä vahvistukseksi. Peli päättyi odotetusti Lappajärven voittoon suoraan 0-2.
Formuloihin pari Vettel- Räikkönen 2 Veikkaus 2,03.
Räikköseltä parempi viikonloppu takana ja voitti selvästi Vettelin aika-ajoissa. Vettel sai viiden lähtöruudun rangaistuksen ja starttaa sijalta 11. Räikkösen lähtöruutu 5. Tämän hetken Ferrarrilla on hankala Vettelin tuolta takaa nousta ja pelkona onkin jäädä junnaamaan hitaampien taakse. Itse näen Räikkösen lähtevän suosikkina tähän pariin.
Kannattaa tarkistaa löytyykö muualta isompia kertoimia.
Bet365 Räikköselle 2.10, eikö tuohon Vettelin rangaistukseen ole reagoitu vai miksi kertoimet ovat noin päin?