Ei ole PAFfilla ollut noita ongelmia mitä veikkaushuone.comissa. Loistavasti on toiminut kaikki PAFfilla.
Tänään pelataan vaimon kuukautisten kunniaksi punaista.
klo 22 Espanja-Turkki, Turkille punainen kortti kerroin 7 (panos 100€)
Espanja tykkää pitää palloa ja jauhaa vastustajan alueella syöttöpeliään. Lisäksi Espanjalaiset ovat paitsi taitavia pelaajia, niin ikävä kyllä myös taitavia filmaamaan. Tähän kun yhdistetään Turkin romuluinen pelityyli ja se fakta, että tänään Turkki on koko ajan askeleen perässä, niin rumia taklauksia ja sukille potkimisia on odotettavissa. Tuolla kertoimella on perusteltua lähteä kokeilemaan punaista korttia Turkille.
Mä meen muuten huomenna katsomaan Moskovan Suurta Sirkusta. Näin pro vedonlyöjänä hieman harmittaa kun ei mikään toimisto tarjoa kertoimia sille pudottaako jonglööri pallon tai tippuuko kukaan trapetsilta. Olisi nimittäin tullut hieman lisää jännitettävää sirkusesitykseen.
Hyvää vetojentäyteistä viikonloppua kaikille!
Olen kohta tosiaan lähdössä sirkukseen, mutta sitä ennen jätin päivän vedot sisään ja piipahdan suosikkiketjussani. Aivan käsittämätöntä ettei lainaamani veto osunut. Pelillisten perustelujen lisäksi kelatkaa vähän muita ennusmerkkejä: vaimolla tosiaan kuukautiset=veri=punainen,Espanjan yksi lempinimistä on La Roja=ainoa punainen ja Turkin punaiselle kortille oli kerroin 7, mikä taas on mun lempinumero (oli aikanaan mun pelinumero). Joten oli kyllä hyvät syyt lähteä hakemaan kyseistä vetoa, mutta ei sitten. Jälkiviisana suostun myöntämään ainoastaan sen, että panos oli ehkä liian suuri, kun kerroin oli kuitenkin noin hyvä niin 50€:llakin olisi saanut ihan hyvän tuoton. Mutta onneksi en ole niin tyhmä kuin kirjoituksistani voisi luulla ja olin toki panostanut Espanjan voittoon sen verran, että lopulta jäätiin plussalle (myös Italia toi vähän suolarahaa, mutta Tsekin viime hetken pilkku vei ne suolarahat takaisin kaivokselle).
Voikaa hyvin ja muistakaa kuntoilla kun pelkkä penkkiurheilu ei riitä.