Vedonlyönti

  • 3 977 499
  • 21 675

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Lainaan taas koko viestin kun en osaa lainata vaan yhtä osaa. Olen nyt PAFfilla pelannut kohta vuoden ja olen pelaamallani tyylillä voittanut aika paljon. Suoraan sanottuna en kehtaa laittaa koko summaa tähän koska se menisi kehumiseksi. Mutta paljon olen voitolla. Siksi haluankin sanoa teille kaikille, että lyökää aina ennakkosuosikkeja, lopulta siinä jää voitolle.
Paf...kohta vuoden... voittanut aika paljon...

Nämä kolme sulkevat toisensa aika hyvin pois. Paf antaa pelata noin viikon-pari jos tietää yhtään mitä tekee.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Näinhän se taas kävi, että kaikki 3 ennakkosuosikkia veivät pelinsä. Nauraen pankkiin. Osa ammattilaisista kerkesi jo käydä avautumassa kesken pelin ;)
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Attendo nyt pienessä pääsiäistumussa trollaa teitä. Mielestäni ihan viihdyttävää settiä tähän ketjuun, hiukan eloa. Älkää olko tosikoita.

Kuinka monella oli muuten JYP tänään
ennakkosuosikki ja piti. Kuittaan rahat ja kiitän. Tappioista en puhu mitään.

:D
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Vittuilkaa mulle ja PAFfille jos se helpotaa- Fakta . Sain 20 e liittymispalkkana ja tällä hetkellä tilillä on yli 1000e. Uskallan siis sanoa etten ihan paska ole vaikka ei kaikki vedot aina osukkaan. Poika itseasiassa tuli juuri sanomaan että HIFK ja Kärpät voitti. Hahhahhaaaaaaaaaa! Tämähän muutti kaiken. Mitäs minä sanoin!
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Näinhän se taas kävi, että kaikki 3 ennakkosuosikkia veivät pelinsä. Nauraen pankkiin. Osa ammattilaisista kerkesi jo käydä avautumassa kesken pelin ;)
Ensinnäkään Jyp ei ollut ennakkosuosikki. Toisekseen Pelicansin tasoituslinjasta +1 rahat takaisin ja Tps +0,75 helppo osuma.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Vittuilkaa mulle ja PAFfille jos se helpotaa- Fakta . Sain 20 e liittymispalkkana ja tällä hetkellä tilillä on yli 1000e. Uskallan siis sanoa etten ihan paska ole vaikka ei kaikki vedot aina osukkaan. Poika itseasiassa tuli juuri sanomaan että HIFK ja Kärpät voitti. Hahhahhaaaaaaaaaa! Tämähän muutti kaiken. Mitäs minä sanoin!

En minä ainakaan vinoile, päinvastoin. Tähän ketjuun vedoilla brassaileminen juuri kuuluukin.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Vittuilkaa mulle ja PAFfille jos se helpotaa- Fakta . Sain 20 e liittymispalkkana ja tällä hetkellä tilillä on yli 1000e. Uskallan siis sanoa etten ihan paska ole vaikka ei kaikki vedot aina osukkaan. Poika itseasiassa tuli juuri sanomaan että HIFK ja Kärpät voitti. Hahhahhaaaaaaaaaa! Tämähän muutti kaiken. Mitäs minä sanoin!

Onnitelut -b ! Huomenna sitten isosti Norjaa! Rahantuloa ei voi estää!
 
Enkä epäile, ettetkö olisi vajaan vuoden aikana voinut jäädä voitolle. Kehotan silti että koettelet tuota uskomustasi lyömällä muutama tuhat vetoa ennakkosuosikille ja katsot sitten pelitilisi saldoa uudemman kerran.

Fakta on kuitenkin se, että ennakkosuosikeille tuhansien eurojen moukareita tinttaava Suomen johtava betsiguru oli betsaustuloillaan Super Bowlissa paikan päällä tänä vuonna. Ja viime vuonna. Siinä sitä odotusarvoa.
 

Yö-Orava

Jäsen
Ihan hölynpölyä ketjussa. Itse olen osuma-busineksessä ja veikkaan vain ja ainoastaan voittajaa (vaikka sitten tasoituksella kuten KiVa). On osoittautunut erittäin tuottavaksi, tänäänkin JYP ja lopulta myös IFK kiinni.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Mihinkään muuhun huuteluun en jaksa lähteä mukaan, mutta kyllähän tuo Pinnaclen 1.75 Norjalle tuntuu täysin ilmaiselta rahalta, niin saatanan purjeessa potkispöllöt ovat.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Suomi nolla maalia, taitaa olla siinä kahden paikkeilla kertoimet.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
On tämäkin ketju mennyt huikeaksi. Nauroin ihan saatanasti viimeisille viesteille. Huikeaa settiä. Mutta eiköhän ole nyt aika lopettaa tämäkin trollailu ja jatketaan oikeasta asiasta. Älkää nyt arvon veljet ottako niin vakavasti, jos jotkut haluaa lyödä alikertoimia, niin se heille suotakoon.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ja jos jotkut haluaa lyödä alikertoimilla rahoiksi niin se heille suotakoon. Eihän se ole teiltä ammattilaisilta pois että amatööritkin lyö rahoiksi. Vai käykö se sittenkin kikkelin päälle?
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Tällä hetkellä muuten SKA on häviöllä ja olen lyönyt vetoa 2000e että lopullinen voittaja tänään on SKA, joten etteköhän te pääse tänään vielä nauramaan. Se parhaiten nauraa joka viimeiseksi nauraa........Vaikka sitten äitiyshaalarit päällä!.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
attendolla on näköjään pullossa vielä pohjat jäljellä. Itsehän olen pelannut PAFille kauan ja aina on panostukset kelvannut, kertoo jotain meikäläisen osumistarkkuudesta.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tällä hetkellä muuten SKA on häviöllä ja olen lyönyt vetoa 2000e että lopullinen voittaja tänään on SKA, joten etteköhän te pääse tänään vielä nauramaan. Se parhaiten nauraa joka viimeiseksi nauraa........Vaikka sitten äitiyshaalarit päällä!.

Millä kertoimella löit Paffilla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös