Vedonlyönti

  • 3 978 108
  • 21 677

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Roger Federer palaa kahden kuukauden tauon jälkeen peleihin Miamissa. Viimeksi siis pelasi Australian avointen finaalissa. Onkohan tämä ollut vain harjoittelua ja kuntoilua ja lepoa varten tämä tauko, vai onko jotain pientä loukkaantumista ollut.
Saa jopa 1,38 kertoimen Del Portoa vastaan, jolla tilastojen mukaan oli lähemmäs vuoden tauko viime maaliskuusta tämän vuoden helmikuuhun. Eikös näissä yleensä pitäisi olla 1,01-1,10 kertoimet.

e: Polvileikkaus onkin ollut ja käveli keppien kanssa 12 päivää sen jälkeen. Mutta eiköhän se pitäisi olla kunnossa kun on lähtenyt Floridaan. Pelitaidot ei varmaan ole pahemmin ruosteessa, mutta kai tuossa pientä luovutuksen mahdollisuuttakin on...

Miksi Federerin kerroin pitäisi olla 1,10 entistä top-5 pelaajaa vastaan joka on vielä verrattaen nuori, ja on osoittanut pitkän loukkaantumisen jälkeen että pystyy vielä pelaamaan korkealla tasolla. Ja sekin että Delpo voittanut viisi kertaa urallaan Fedexin. Ymmärrän että jos vaikkapa David Ferrer olisi tälläisistä huippupelaajista vastassa, kerroin voisikin olla 1,10 koska mies ei ole koskaan Fedexiä kaatanut ja ei muutenkaan omaa aseita top-3 pelaajia vastaan. Mutta Delpo on tosiaan GS-voittaja.

edit. Viimeiset 5 keskinäistä matsia 3-2 Delpolle. Toki viimeisimmät matsit vuodelta 2013.
 
Viimeksi muokattu:
Veikkaisin että Jukurit voittaa tänään 7. pelissä Kiekko-Vantaan. Tosin proo-vedonlyöjille tässä ei saata olla riittävästi haastetta, kerroin on vain 1,40. Ei muuta kun poimimaan ylikertoimilla tasapeliä tai K-Vantaata.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Veikkaisin että Jukurit voittaa tänään 7. pelissä Kiekko-Vantaan. Tosin proo-vedonlyöjille tässä ei saata olla riittävästi haastetta, kerroin on vain 1,40. Ei muuta kun poimimaan ylikertoimilla tasapeliä tai K-Vantaata.
Monta peliä olet nähnyt kuudesta? Mä olen nähnyt kaikki melkein kokonaan. Sekä poiminut lapuille molemmat Vantaan ML-kotivoitot.

Vantaa oli viimeksi Mikkelissä selvästi parempi. Eilen Vantaa oli parempi kaksi ensimmäistä erää ja jatkoajan. Kolmas erä oli selvästi Jukureiden.

Jukureilla on paha maalivahtiongelma. Molemmat veskarit ovat paskana ja Game sevenissä maalilla on Vantaan maalilla esiintynyt Christian Heljanko.

Vantaa on siis voittanut kolme viimeistä peliä ja Jukureille on todellakin vaarassa käydä "Sportit", mikä olisi ennenkuulumatonta sarjan tämänhetkinen taso huomioiden.

Jukurit on suosikki, mutta en lähtisi lyömään Jukureita alle 1,65 kertoimella!
 
Viimeksi muokattu:

bftw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thiem
Sitten tänään taas Bluesin junioreita lapulle kalpaa vastaan vieraissa. Nordicbet antaa vielä kertoimen 2.15! Eilen vakuuttava 4-2 voitto kotona ja muistaakseni playoffin pistepörssin neljän kärjestä kenenkään ei tarvinnut tehdä pistettäkään voiton eteen, joten leveyttä on. Siihen kylkeen voisi laittaa K-Vantaa yli 1,5 maalia kertoimella 1.57.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Itse otin kanssa eilen K-Vantaan moneyline-voiton kiinni. Viimeisessä erässä tuli sellainen tunne, että Jukurit tulee väkisin ohi, mutta aika loppui kesken ja jatkoajalla Vantaa iski erän ensimmäisestä ja ainoasta paikasta. Tänään en noilla kertoimilla lähde tuohon heittämään mitään. Jos Jukurit pystyy jatkamaan samanlaisella draivilla kuin eilen kolmannessa erässä ja tekee avausmaalin, voidaan nähdä rumatkin lukemat. Jos taas Vantaa avausmaalin tekee, on mahdollista odottaa lähes mitä vain. Materiaaliltaanhan Jukurit on Vantaaseen verrattuna täysin omaa luokkaansa, mutta siellä on nyt melkonen lukko päällä.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Veikkaisin että Jukurit voittaa tänään 7. pelissä Kiekko-Vantaan. Tosin proo-vedonlyöjille tässä ei saata olla riittävästi haastetta, kerroin on vain 1,40. Ei muuta kun poimimaan ylikertoimilla tasapeliä tai K-Vantaata.

Haha, menikö siellä päässä meidän moukari-miehellä monenkin kilon monni ohi katiskan (?) On se niin ikävää kun ei ne "varmat" aina osukaan :(
 
Haha, menikö siellä päässä meidän moukari-miehellä monenkin kilon monni ohi katiskan (?) On se niin ikävää kun ei ne "varmat" aina osukaan :(
500 meni mutta eipä tuo niin haittaa kun maaliskuu on kuitenkin 1405 voitolla. Mites siellä?
Paljonko sait tuolla tasapelillä? Vai oliko vetona X2 tai kiekkovantaa ML?
Varmaan poimit myös TPS:n ja Pelicansin voitot.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
500 meni mutta eipä tuo niin haittaa kun maaliskuu on kuitenkin 1405 voitolla. Mites siellä?
Paljonko sait tuolla tasapelillä? Vai oliko vetona X2 tai kiekkovantaa ML?
Varmaan poimit myös TPS:n ja Pelicansin voitot.

Enpä jaksa uskoa että on voitolla tuota vertaa vaikka kuinka "moukareita" löisitkin, kun näistä sun alikertoimisista vedoista veikkaisin että kusee tyyliin 2-4 kymmenestä, ja olen melko varma että palautusprosentti siellä päässä on tappiollinen. Jos nyt yksinkertaisella matikalla näytetään esimerkki, niin jos osut vaikkapa 7 kertaa 1.30 kertoimeen x 500 panoksella ja kolme kertaa häviät tuon 500 panoksen, niin jäät tappiolle 450e. Luulen että jotenkin näin se sulla menee, kun järjestäen vedät kaikkea alikertoimista paskaa ja usein vielä kohteista mistä lyöt sinulla tuntuu olevan uskomattoman huono tietotaso, kuten tenniksestä ja silti panostat isoilla summilla. Mutta ei siinä jatka samaa rataa, ja hyvät illanjatkot!
 

Yö-Orava

Jäsen
Kiekko-Vantaa löytyi täältä juu, kiitos kysymästä. Ja juuri sopivalla tuplamerkki X2:lla: yhtään enempää ei tarvinnut ja yhtään vähempi olisi riittänyt. 3,15 sai kerrointa.

Nyt tulee näköjään 'Burgh kevyesti heti perään. Voittoputkessa, siis.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Miksi mahtoi Saksan kerroin Englantia vastaan kohota Veikkauksella 1,5> 1,68 tänään?

Katsoin kokoonapanoja ennen peliä ja maailmanmestari lähti koitokseen käytännössä parhaalla ryhmällä, joka jalkeille vain saatiin (pari loukkaantumista), ykkösmiehistöstä sivussa varmuudella Boateng, muut pelaavat. Kyllä mä muutaman lantin Saksalle laitoin tuolla kertoimella.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mikä mahtoi olla Englannin kerroin livessä, kun olivat 2-0 tappiolla 62 minuutin kohdalla Berliinissä?

Todella muikea nousu heiltä, oli aika siisti ottelu katsoa, vaikka vedot kyllä väärin menivätkin.
 
Enpä jaksa uskoa että on voitolla tuota vertaa vaikka kuinka "moukareita" löisitkin, kun näistä sun alikertoimisista vedoista veikkaisin että kusee tyyliin 2-4 kymmenestä, ja olen melko varma että palautusprosentti siellä päässä on tappiollinen. Jos nyt yksinkertaisella matikalla näytetään esimerkki, niin jos osut vaikkapa 7 kertaa 1.30 kertoimeen x 500 panoksella ja kolme kertaa häviät tuon 500 panoksen, niin jäät tappiolle 450e. Luulen että jotenkin näin se sulla menee, kun järjestäen vedät kaikkea alikertoimista paskaa ja usein vielä kohteista mistä lyöt sinulla tuntuu olevan uskomattoman huono tietotaso, kuten tenniksestä ja silti panostat isoilla summilla. Mutta ei siinä jatka samaa rataa, ja hyvät illanjatkot!
No twitterissä on näkyvissä kaikki vedot tältä kuulta. Voihan se olla katkera pala, kun itse pelaa muutaman kympin panoksilla ehkä voittavaakin vedonlyöntiä, ja sitä miettii, jos voisi ja uskaltaisi itsekin panostaa enemmän.
Kannattaa panostaa ennakkosuosikeihin ja mietiskellä miten saisi vältettyä tappiota, eli toisin sanoen hieman varmemmin voittoja. Ennakkosuosikit, tuplamerkki, draw no bet ja alle 5,5 maalia tai alle 6,5 maalia voivat olla sinullekin hyviä työkaluja (tosin itse harvoin teen maalimäärävetoja). Tenniksessähän aika monesti ne ennakkosuosikit voittaakin.

En juurikaan seuraa miesten tennistä, mutta naisten pelaajista olen suhteellisen hyvin perillä. Ja Mestistä en seuraa tarkasti, ja harvoinpa siihen laitankaan vetoja. Mutta eri lajeista ja eri liigoista kun pyrkii poimimaan potentiaalisimmat kohteet, niin voit jäädä voitolle.
Ja ennen kaikkea tämä: älä käytä tasapanoksia, vaan hae välillä isommalla panoksella sitä voittoa, välillä pienemmällä. Monet tekevät niin, että on ns. yksikkökoot panoksissa, tietty prosenttiosuus kassasta. Mutta itse laitan satasen välein ne panokset, paitsi nykyään 500 euron jälkeen isoin on 1000e, mitä käytän harvoin. Aika paljonhan se panoksen koko riippuu kertoimestakin.
Kannattaa myös miettiä päivän tilannettasi: oletko eilen hävinnyt vai voittanut, paljonko haet tänään voittoa. Mitä teet jos tämä veto menee väärin, mikä on seuraava siirto jos tulee voittoa? Mutta tietysti jos otat homman vähemmän tosissaan, olet ehkä "viikonloppubetsari" niin en sitten tiedä kannattaako ottaa suuremmin stressi näistä. Kannattaa myös miettiä, onko käyttämäsi aika sen arvoista, jos voitat muutamia kymppejä tai olet tappiolla. Ehkä kannattaisi keskittyä johonkin muuhun?
Älä käytä muihin tarkoituksiin varattuja rahoja vedonlyöntiin. Mieti taloustilannettasi myös siltä kannalta, että jos häviät 300 kuussa, niin montako tuntia työajastasi olet tehnyt turhaa työtä, kun palkastasi tuon verran kuussa kuluu vedonlyöntiin. Kannattaako se? Mitä jos alkaisit säästää rahaa tilille, se sijaan että käytät ne vedonlyöntiin? Monesti säästämällä vaurastuu helpommin, pätee moneen asiaan. Mutta saathan tavallaan ostettua jännitystä niillä rahoilla mitä käytät vedonlyöntiin.

Vedonlyönti on kovaa työtä ja siihen menee paljon aikaa, mutta pitää uskaltaa ottaa myös riskiä. "Tsemppiä jatkoon!".
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
No twitterissä on näkyvissä kaikki vedot tältä kuulta. Voihan se olla katkera pala, kun itse pelaa muutaman kympin panoksilla ehkä voittavaakin vedonlyöntiä, ja sitä miettii, jos voisi ja uskaltaisi itsekin panostaa enemmän.
Kannattaa panostaa ennakkosuosikeihin ja mietiskellä miten saisi vältettyä tappiota, eli toisin sanoen hieman varmemmin voittoja. Ennakkosuosikit, tuplamerkki, draw no bet ja alle 5,5 maalia tai alle 6,5 maalia voivat olla sinullekin hyviä työkaluja (tosin itse harvoin teen maalimäärävetoja). Tenniksessähän aika monesti ne ennakkosuosikit voittaakin.

En juurikaan seuraa miesten tennistä, mutta naisten pelaajista olen suhteellisen hyvin perillä. Ja Mestistä en seuraa tarkasti, ja harvoinpa siihen laitankaan vetoja. Mutta eri lajeista ja eri liigoista kun pyrkii poimimaan potentiaalisimmat kohteet, niin voit jäädä voitolle.
Ja ennen kaikkea tämä: älä käytä tasapanoksia, vaan hae välillä isommalla panoksella sitä voittoa, välillä pienemmällä. Monet tekevät niin, että on ns. yksikkökoot panoksissa, tietty prosenttiosuus kassasta. Mutta itse laitan satasen välein ne panokset, paitsi nykyään 500 euron jälkeen isoin on 1000e, mitä käytän harvoin. Aika paljonhan se panoksen koko riippuu kertoimestakin.
Kannattaa myös miettiä päivän tilannettasi: oletko eilen hävinnyt vai voittanut, paljonko haet tänään voittoa. Mitä teet jos tämä veto menee väärin, mikä on seuraava siirto jos tulee voittoa? Mutta tietysti jos otat homman vähemmän tosissaan, olet ehkä "viikonloppubetsari" niin en sitten tiedä kannattaako ottaa suuremmin stressi näistä. Kannattaa myös miettiä, onko käyttämäsi aika sen arvoista, jos voitat muutamia kymppejä tai olet tappiolla. Ehkä kannattaisi keskittyä johonkin muuhun?
Älä käytä muihin tarkoituksiin varattuja rahoja vedonlyöntiin. Mieti taloustilannettasi myös siltä kannalta, että jos häviät 300 kuussa, niin montako tuntia työajastasi olet tehnyt turhaa työtä, kun palkastasi tuon verran kuussa kuluu vedonlyöntiin. Kannattaako se? Mitä jos alkaisit säästää rahaa tilille, se sijaan että käytät ne vedonlyöntiin? Monesti säästämällä vaurastuu helpommin, pätee moneen asiaan. Mutta saathan tavallaan ostettua jännitystä niillä rahoilla mitä käytät vedonlyöntiin.

Vedonlyönti on kovaa työtä ja siihen menee paljon aikaa, mutta pitää uskaltaa ottaa myös riskiä. "Tsemppiä jatkoon!".

Nämä opit tulisi jokaisen aloittelevan vedonlyöjän ja sellaiseksi haluavien ottaa talteen, laittaa kehyksiin ja ripustaa seinälle.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Täällä on nyt esitelty suhteelliseen avaria näkemyksiä voittavasta vedonlyönnistä.

500-1000€ laakien lyöminen pitkässä juoksussa vaatii 20000-40000€ pelikassan, jotta homma etenee hallitusti ilman betsimaailman rauniokaupungin kohtaamista.

Kyllä se pelikassa ja panoskoon suhteuttaminen on silti se kaiken a ja o, maltillisuuden lisäksi. Se että lähtökohtaisesti pelataan suosikkeja ei ole minkäänlaisen voittavan vedonlyönnin kulmakivi. Aina painoa antaa oikeanlainen kerroin.

Kannattaa myös miettiä päivän tilannettasi: oletko eilen hävinnyt vai voittanut, paljonko haet tänään voittoa. Mitä teet jos tämä veto menee väärin, mikä on seuraava siirto jos tulee voittoa?

Pelottavin ajatus voitolliseen ja ammattimaiseen vedonlyöntiin pyrkivälle. Ei koskaan eilinen tappio tai voitto saa vaikuttaa tämän päivän betsien ajatusmaailmaan niin, että tänään minä kuittaan eiliset tappiot. Varmin tie kuoppaan. Pelikassa kasvaessa, muutos panoskokoihin on marginaalinen päivän viiveellä, eikä niitä päivittäin kannata muuttaa vaikka kassa kasvaisikin.

Veikkaisin että Jukurit voittaa tänään 7. pelissä Kiekko-Vantaan. Tosin proo-vedonlyöjille tässä ei saata olla riittävästi haastetta, kerroin on vain 1,40. Ei muuta kun poimimaan ylikertoimilla tasapeliä tai K-Vantaata.

Ok, lähdit liikkeelle siitä että Jukurit voittaa. Pitkässä juoksussa kuitenkin tästä saatava 1.4 on/oli tilanteeseen nähden jossei nyt räikeä niin selkeä alikerroin. Ei se palkitse. Paljon parempi oli tämä K-Vantaa ml. Kun tämänlaisia pelaat kymmeniä ja satoja oikein niin huomaat sen palauttavan enemmän saati aina läiskisit "suosikkia" kertoimesta huolimatta ja panoskokoa kasvattamalla jos kerroin on matalampi.
 
Viimeksi muokattu:
Pelottavin ajatus voitolliseen ja ammattimaiseen vedonlyöntiin pyrkivälle. Ei koskaan eilinen tappio tai voitto saa vaikuttaa tämän päivän betsien ajatusmaailmaan niin, että tänään minä kuittaan eiliset tappiot. Varmin tie kuoppaan. Pelikassa kasvaessa, muutos panoskokoihin on marginaalinen päivän viiveellä, eikä niitä päivittäin kannata muuttaa vaikka kassa kasvaisikin.
Ymmärsit vähän väärin, ja meuhkasit sitten siitä.
Se antaa perspektiiviä, kun ennen vedon asettamista laskee mikä on tilanne jos veto osuu, ja mikä on tilanne jos ei osu. Minä piirrän niille pisteet ruudukkoon eilisen käyrän jatkoksi. Usein on toki monta vetoa auki samaan aikaan, ja sitten mietin, mitä jo molemmat menee väärin tai oikein. Ei kai se väärin ole.
Tässä kuussa juuri menikin alussa paljon tappiolle, mutta en kasvattanut panoksia vaikka olisin voinut sitä yrittääkin. Ja sieltä se nousi.

Ok, lähdit liikkeelle siitä että Jukurit voittaa. Pitkässä juoksussa kuitenkin tästä saatava 1.4 on/oli tilanteeseen nähden jossei nyt räikeä niin selkeä alikerroin. Ei se palkitse. Paljon parempi oli tämä K-Vantaa ml. Kun tämänlaisia pelaat kymmeniä ja satoja oikein niin huomaat sen palauttavan enemmän saati aina läiskisit "suosikkia" kertoimesta huolimatta ja panoskokoa kasvattamalla jos kerroin on matalampi.
En jostain syystä laittanut vetoja tuon ottelusarjan muihin peleihin. Ajattelin vaan, että Jukurien on seitsemäs peli voitettava, ja niin tekivätkin.

Tänään poimin taas ennakkosuosikkeja ja ne voittivat: lentopallossa 300e panoksella 1,263 kertoimella 78,90 euroa, koripallossa Korihait voitti pudotuspeleissä 1,40 kertoimella, panos 200 ja Angelique Kerber voitti kertoimella 1,219 ja kun panos oli 300 niin voittoa tuli 65,70 euroa. Varsin vahva luotto oli noihin. Päivän tulos siis 224,60.
Voi kylläkin olla, että seuraaviin peleihin en valitse Hurrikaanin, Korihaiden enkä Kerberin voittoja. Vaan jotain muuta. Uusia mahdollisuuksia tulee aina. Montako vedonlyöntikohdetta on kuukauden aikana auki? Niistä löytyy kyllä jokaiselle jotakin.

Viime vuoden ajan ostin vetovihjeitä nyrkkeilyyn tälläkin palstalla nähdyltä asiantuntijalta. Siinä oli taktiikkana hakea voittoja suhteellisen matalilla kertoimilla. Ja kyllä ne osuivatkin, ehkä tuohon vaikuttaa myös lajin luonne, en tiedä. Mutta välillä panostettiin korkeampaan kertoimeen, ja silloin panos oli pienempi. Niin sen pitääkin mennä.
Tulokset:
palautus%: 116,41%
kerroin keskiarvo: 1,682
vetoja: 85 kpl

Vähän samaa minäkin haen, että vetoja on yksinkertaisesti saatava osumaan riittävästi. Niin yksinkertaista se on. Ajattelen, että ei se voi olla niin vaikeeta.

Jos vedonlyönti kiinnostaa ja aikaa on, kannattaa twitterin kautta tarkastaa päivän vihjeet, sieltä löytyy monesta lähteestä niitä. Ehkä löydät tukea omille ajatuksillesi sieltä, tai jopa jonkun hyvän kohteen jota et tullut ajatelleeksi. Ja ylikerroin.comin keskustelusta voi löytyä jotain, vaikka aika harvoin sinne mitään perusteluja laitetaan.

Enpä muista kuka nimimerkki sanoi tällä palstalla, että periaatteessa riittää kun on yksi pelitili: Pinnacle. Olen huomannut tuon olevan aika lailla totta. ja sitten on vedonlyöntipörssi ja Veikkaus jos ei saa Pinnaclelle riittävästi panoksia.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Onpas tällä Vesninalla hyvä kahden käden rystylyönti, lyö sen niin hyvällä syvyydellä ja painavasti vähän kuin jollain Azarenkalla. En ole meinaan monella naistenniksessä kyllä nähnyt, miehissä tulee nopeasti mieleen kahden käden rystyistä Paire ja Nishikori, joilla tosi painavat lyönnit. Ja tämä Vesnina vielä nykyään enemmän dubbeli pelaaja, kun ei kaksareissa edes ole pärjännyt kovinkaan hyvin aikoihin ja ranking 100. vähän paremmalla puolella kun dubbelissa on top-10.
 

Yö-Orava

Jäsen
Sitten jos tuntuu siltä ettei laajasta valikoimasta huolimatta löydy kuukausitasolla riittävästi kohteita, kannattaa harkita laajentamista pörssiosakkeisiin. Sieltäkin on mahdollista löytää ns. varmoja nakkeja kalliilla.
 

Yö-Orava

Jäsen
Aika hyvä tuuri kävi viime yönä kun oli tuplana Pittsburghin moneyline ja Chicagon suora voitto. Chicago meni ja teki voittomaalinsa muutama minuutti ennen loppua ylivoimahyökkäyksestä. Tänään olisi sitten taas ohjelmassa Liigaa ja KHL:ää joista on viime aikoina osunut oikeinkin mukavasti.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Tänään kannattaa betsata isolla panoksella sekä HIFK.ta että Kärppiä. Noi sarjat ei millään mene 7.otteluun ei millään. Perusteluna laaja jääkiekkotietämys sekä hyvä menestys omalla betsisivustolla ja se on PAF.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään kannattaa betsata isolla panoksella sekä HIFK.ta että Kärppiä. Noi sarjat ei millään mene 7.otteluun ei millään. Perusteluna laaja jääkiekkotietämys sekä hyvä menestys omalla betsisivustolla ja se on PAF.

Itse taas en Kärpille tai HIFK:lle saanut pelattavaa kerrointa mistään. Pelsulle ja TPS:lle kylläkin joskin vain harvoilta vedonlyöntitoimistoilta.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Itse taas en Kärpille tai HIFK:lle saanut pelattavaa kerrointa mistään. Pelsulle ja TPS:lle kylläkin joskin vain harvoilta vedonlyöntitoimistoilta.

Joo eihän noi kertoimet isot oo ja etenkään kun puhutaan vieraspeleistä, mutta kyllä niistä silti saa rahat pois kuljeksimasta kun ei voi hävitä. Kun lyö molemmat vierasvoittoon niin rahat saa melkein kolminkertaisena takaisin. Mielestäni se on varma nakki ja hyvä tuotto. Illalla nähdään olinko oikeassa vai väärässä. Jos olin väärässä, niin onneksi humalatila helpottaa vitutusta. Jos olin oikeassa, niin silloin alan keulimaan. Hyvää päivänjatkoa kaikille.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo eihän noi kertoimet isot oo ja etenkään kun puhutaan vieraspeleistä, mutta kyllä niistä silti saa rahat pois kuljeksimasta kun ei voi hävitä. Kun lyö molemmat vierasvoittoon niin rahat saa melkein kolminkertaisena takaisin. Mielestäni se on varma nakki ja hyvä tuotto. Illalla nähdään olinko oikeassa vai väärässä. Jos olin väärässä, niin onneksi humalatila helpottaa vitutusta. Jos olin oikeassa, niin silloin alan keulimaan. Hyvää päivänjatkoa kaikille.

No kyllähän tuossa hyvinkin voi hävitä, eikä häviön mahdottomuus todellakaan varmistu illalla vaikka suosikit voittaisivatkin, kuten todennäköisesti käy. HIFK:n osalta toivon että vetosi osuu ja muutenkin toki onnea peliin! Pitkässä juoksussa tuollainen vedonlyönti vain on kannattamatonta.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
No kyllähän tuossa hyvinkin voi hävitä, eikä häviön mahdottomuus todellakaan varmistu illalla vaikka suosikit voittaisivatkin, kuten todennäköisesti käy. HIFK:n osalta toivon että vetosi osuu ja muutenkin toki onnea peliin! Pitkässä juoksussa tuollainen vedonlyönti vain on kannattamatonta.

Niin en todellakaan ole mikään ammattilainen, mutta miten niin kannattamatonta? Miten voi olla kannattamatonta lyödä vetoa materiaalin puolesta ylivoimaisen joukkueen puolesta. Lyön myös all in Norjan puolesta Suomea vastaan lähipäivinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös