Ärsyttää ihmiset, jotka tulee vaan kertomaan vain voittonsa - MUTTA laitoin tänään loput pelitilistä, alle pari euroa tänään Malagan voitolle Barcelonasta. Oikeinhan se meni. Joskus näinkin päin :D
Päätän tehdä tämän saman nyt. Inhottaa lukea täältä jälkeenpäin viestejä osuneista vedoista, joista ei ole kerrottu mitään etukäteen, niille saisi olla oma ketjunsa kokonaan tai sitten vetovihjeille ihan oma ketjunsa. Toki olen myös uhkapeluri, eli en kuulu itsekään tähän ketjuun oikeastaan. Mutta nimimerkki Lampinen on pelastanut minut tällä erää kuiville ja suuri kiitos hänelle siitä !
Olen hävinnyt tässä muutaman vuoden aikana n. 60.000 € urheiluvedonlyöntiin, joista viimeisen puolen vuoden aikana n. 7.000 €. Eilen ennen Lampisen Örebro -vihjettä olin 900 euron kuopassa viikon sisältä. Päätin vipata 400 € ja kiskaisin ne Örebrolle Leksandia vastaan kertoimella 2.35 (Unibet). Uhkapeli onnistui ja sitten kännipäissäni löin sekalaisia live-vetoja tenniksen seuraavasta pisteestä lentopallon "ensimmäisenä 5 pistettä" -arpoihin. Yhtäkkiä kasassa oli 2.000 € ja 200 euron slotti-kuoppausten jälkeen otin pois 1.700 € ja hoidin velvoitteeni. Pelitilille jäi 100 € ja sillä olen kikkaillut tänään siihen malliin, että menossa oleva naisten jalkapallon PSG - Lyon over 2.5 toisi 104 euroa eli omat pois tältä päivältä tai sitten kassan tyhjäksi. Nuo joukkueet ovat kärjessä ja pelanneet karmean runsasmaalisia pelejä, over 2.5 sai kuitenkin livessä 2.95 kertoimen kun muutama minuutti oli pelattu !!!!
LYÖKÄÄ POIJJAAT NYT tauolla tuohon over 3.5 ja over 4.5, tilanne on 0-2. Kerroin 3.5 overiin Unibetillä 2.18 ja over 4.5:een 5.00 !!! Oma tili siis tyhjä ja odottaa yhtä maalia tuohon peliin, että saa pelimerkkejä. Nyt en voi siirtoja pelitilille tehdä, eli itse en enempää tuohon helmikohteeseen voi satsata :(
Edit. Ja tuohon Barca-Malagaan tuli myös lyötyä maltillisesti over 1.5 70 minuutin kohdalla pikkukertoimella tilanteessa 0-1, johon peli jäi. Ajatuksena oli pelata tuossa vaiheessa Barca voittoon ja over 2.5, mutta päätin ottaa varmat löysät rahat lyömällä over 1.5 ja kävi kyllä yllätys että tuo kosahti. Onneksi oli muita pelejä kesken, ettei vielä tuossa vaiheessa koko pelitili kosahtanut,