Vedonlyönti

  • 3 977 210
  • 21 675

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Kerrankin kävi Penalla tuuri. Pelitilin hilut "varmaan" tulosvetoon.

No voihan perkele, paljon tuli? Onnea kuitenkin! :)

Tässä itse jo mietin ensi tiistain liigakierrosta, että mitähän sinne laittaisi. Ehdotuksia otetaan vastaan!

HIFKlle ja Tapparalle olen näin alkajaisiksi ajatellut, mutta voi olla että rivi vielä muuttuu.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
No voihan perkele, paljon tuli? Onnea kuitenkin! :)

Tässä itse jo mietin ensi tiistain liigakierrosta, että mitähän sinne laittaisi. Ehdotuksia otetaan vastaan!

HIFKlle ja Tapparalle olen näin alkajaisiksi ajatellut, mutta voi olla että rivi vielä muuttuu.

705 oli kerroin :-)

Mä aattelin tiistaina vetästä Lahteen ristiä ja Kertsiä oulussa.Ehkä myös Kalevaa vois koittaa. Eli noin ei ainakaan kannata pelata, jos voittaa meinaa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pistetäänpä rivi näytille että pääsee todisteiden kanssa pullistelemaan voitolla, in my dreams! Liigakierros vierasvoittoisesti tuo eurot pelitilille, Centrebet maksajan paikalla ja kyseessä viiden kohteen systeemi, neljällä osumallakin tulee jo jotain. Perustelut voi jokainen keksiä omasta päästään.

Pelicans - HIFK 2, 2.15
Lukko - KalPa 2 3,50
Kärpät -HPK 2 3,20
Jokerit - Ilves 2 3,20
Blues - TPS 2,80

Viiden osuman koettaessa kerroin 373,90

Tämän lisäksi Veikkaukselle tulosveto otteluun SaiPa - JYP, JYPin hyvä putki jatkuu ja verkot pölisee oikein urakalla. Niin komeasti että SaiPa 1, JYP 7, 10. In my wildest dreams!

EDIT: Haaveissa vainko oot mun, no jo vain. Yksi viidestä kohteesta oikein, ei huonosti. Tulosvetokaan ei monella maalilla heittänyt.
 
Viimeksi muokattu:

Sammeri2

Jäsen
Tänään napsahti kolme riviä oikein:

Expektille:
Kärpät-HPK+1 X 5.95
Pelicans-HIFK 2 2.20
Saipa+1-Jyp X 5.95

yht.77.89
Panos 10e

Veikkaukselle:

Blues TPS+1 X 6.25
Kärpät HPK+1 X 6.05
Saipa+1-Jyp X 6.10

yht.230.65
Panos 5e

Unibetille:

Lukko-Kalpa 1 1.90
Pelicans-HIFK 2 2.15
Saipa-Jyp 2 1.90

Yht.7.76
Panos 10e
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Tänään napsahti kolme riviä oikein

Onnea. Itse otin seuraavan rivin kiinni:

Kärpät - HPK, 1, 1,75
Lukko - KalPa, 1, 1,90
Pelicans (+1) - HIFK, 2, 3,15

10,47 - 10e.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yön NHL pelit toivat parilla lapulla pikkuvoitot;

St. Louis Blues - Vancouver Canucks 1
Montreal Canadiens - Calgary Flames 2
Toronto Maple Leafs - Minnesota Wild 2

Panos: 2 €
Voitto: 29.77€

San Jose Sharks - Nashville Predators (Moneylines) 1
St. Louis Blues - Vancouver Canucks (Moneylines) 1
Montreal Canadiens - Calgary Flames (Moneylines) 2
Ottawa Senators - Edmonton Oilers (Moneylines) 1
Toronto Maple Leafs - Minnesota Wild (Moneylines) 2
Boston Bruins - Pittsburgh Penguins (Moneylines) 1

Panos: 1 €
Voitto: 26.76€

Näillä onneksi pelastin eiliset häviöt Sm-liigakierrokselta :D
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nopeasti RoKi:a lapuille. Kohde hävinnyt ainakin jo Paffin listoilta. Olipa Tami mukana tai ei, niin Sportin lähtökohdat otteluun ei ole tosiaankaan parhaat mahdolliset.

Yli kolmen kerroin maistuu todellakin.
 
Suosikkijoukkue
Kuhmon Kiva, KalPa, LA Kings
Nopeasti RoKi:a lapuille. Kohde hävinnyt ainakin jo Paffin listoilta. Olipa Tami mukana tai ei, niin Sportin lähtökohdat otteluun ei ole tosiaankaan parhaat mahdolliset.

Yli kolmen kerroin maistuu todellakin.

Kiitoksia tästä vinkistä. Kybällä kiinni ja kolme ja risat takas. Tiukille se tosin veti.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tänään Kärppiä lapulle. Veikkaus tarjoaa varsin kilpailukykyisen kertoimen 2.35. Jostain syystä Veikkaus on arvioinut Ilveksen ennakkosuosikiksi. Unibet ja Paf mm. pitää Kärppiä todennäköisempänä voittajana.

Kovin ovat joukkueet menossa eri suuntiin. Kärpillä viimeisestä kuudesta pelistä viisi voittoa. Vastaavasti Ilveksellä kuudesta viimeisestä viisi tappiota. Ainut voitto heikosta Saipasta.


Edit. Lisäksi Trackers- Classic 1 kerroin 3.00 Unibetin tarjoamana herättää ihmetystä. Lähtee "lapulle" kyllä. En ole ehtinyt tutkimaan kokoonpanoja tarkemmin. Ulkomuistista heitettynynä Classic ollut surkea vierailija. Trackers haki viime pelissä loistavan 4-10 vierasvoiton Happee:sta. Classic:lla ei ole pelissä varaa jäähyihin, sen verran tehokkaasti Trackers:in ylivoima toiminut. Kotona kaatunut astetta kovempi Erä 9-6

Miinuksena kohteeseen. Trackers:in peli on toiminut jostain syystä paremmin vieraissa.
 
Viimeksi muokattu:

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Mikä mahtaisi olla paras sivusto, josta voi tarkkailla markkinoiden parhaimpia kertoimia? Itse käytän Betbrainia ja Oddscheckeria, mutta löytyykö vielä kattavampia hakukoneita?

Tänään kokeillaan NHL:ää tuplalla: Boston - NY Islanders <1> 1,85 ja Columbus - Edmonton <1> 2,00. Yhteiskerroin 3,70 ja panokseksi 20 €. Mahdollinen voitto 74 €, joten voitolle jäädään 54 € jos osuu. Unibetillä pelasin.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Mikä mahtaisi olla paras sivusto, josta voi tarkkailla markkinoiden parhaimpia kertoimia? Itse käytän Betbrainia ja Oddscheckeria, mutta löytyykö vielä kattavampia hakukoneita?

Tänään kokeillaan NHL:ää tuplalla: Boston - NY Islanders <1> 1,85 ja Columbus - Edmonton <1> 2,00. Yhteiskerroin 3,70 ja panokseksi 20 €. Mahdollinen voitto 74 €, joten voitolle jäädään 54 € jos osuu. Unibetillä pelasin.

Itse käytän Betexploreria, seuraavassa linkki:

http://www.betexplorer.com/

Helvetin selkeä ja helppolukuinen, ainakin tällaiselle Pertti Perusvituiksvetäjälle...:)

Viikonloppuna osui komiasti, joten kun tuli tuollainen äkkivisio NHL-peleihin, niin pakkohan se oli toteuttaa, vaikka onhan toi kahdenkympin kuolema hyvin tod. näk. Kun kerrankin oli pelitilillä muutakin, kuin nollia...:)

Kohde Merkki Kerroin

135 Philadelphia - New Jersey X2 4,00 2,60

136 Boston - NY Islanders 1 1,75

137 Columbus - Edmonton X2 4,10 2,95

138 Pittsburgh - Anaheim 1 1,85

139 Florida - Los Angeles X2 3,90 2,25

140 Phoenix - Tampa Bay X 3,90

Pelitapa: Vapaavalintainen (Rivejä: 8 kpl)
Kokonaiskerroin: 217,89 - 807,57
Panos: 2,50 €
Hinta: 20,00 €
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Veikkauksen Vedonlyönnin veturi, Pitkäveto, uudistuu (kierros 47/09) alkaen. Tiistaista 17.11. lähtien Pitkävedossa on pelattavana kolme listaa entisen kahden sijaan.

Tämä tarkoittaa viikoittain noin 450 pelattavaa kohdetta, kun nykyään kohteita on 300. Jatkossa viikoittaisten listojen määrää voidaan kasvattaa jopa seitsemään, mikä tarkoittaa 1050 pitkävetokohdetta viikossa.

Kohdemäärän lisääminen tuo Pitkävetoon mukaan uusia sarjoja ja lisäksi on mahdollista ottaa mukaan enemmän erilaisia erikoiskohteita, kuten tasoitusvetoja ja "head to head" -kohteita. Uudet pelikohteet tulevat suosikkisarjojen lisäkohteista sekä joistakin aiemmin vain satunnaisesti Pitkävedossa esiintyneistä lajeista. Esimerkiksi miesten lentopalloliigan kaikki ottelut tulevat mukaan Pitkävetoon.
"

Todella kauan odotettu ja kaivattu uudistus kotimaisen vaihtoehdon pitkäveto tarjontaan. Suht kilpailukykyiset kertoimet jo löytyi ja kiva saada nyt pelitarjontaa lisää.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Tälle päivälle on normaalia enemmän lappuja, nimittäin 5 kpl:tta.

Pitkävedot:

Blues +1 - Ilves x
TPS - Lukko 2
Ässät - HPK +1 x

Kerroin: 115.28
Panos: 2€

Blues - Ilves 2
TPS - Lukko +1 x
Ässät - HPK 2

Kerroin: 47.23
Panos: 7€

Blues - Ilves alle, tasan vai yli 5 maalia? 2
TPS - Lukko 2
Ässät - HPK 1

Kerroin: 9.22
Panos: 7€

Sitten tulosvetoon:

Ässät - HPK
2-3, 2-2, 3-3.

Panos: 3€ (Pikapeli)

Ja vielä moniveto:

Blues - Ilves
3,4 1,2

TPS - Lukko
2,3 3,4

Ässät - HPK
1 2,3

Panos: 6,40€ (Pikapeli)

Täytyy myöntää, etten itse(kään) usko että nuo osuisi, mutta aina kannattaa kokeilla.
 

Forward

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle
Todellakin hyvä uudistus tuo Veikkauksen listojen ja kohteiden määrän kasvu.
Varmaan houkutteleee lisää rahavirtoja pitkävetoon.

Kokeillaan tänään veikkaukselta:

Blues - Ilves +1 X 6,05
Ässät - HPK +1 X 6,55

Kerroin: 39,62
Panos: 10€
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pienellä panoksella lähdettiin yrittämään tällaista:

6 Blues - Ilves +1 1
2,40

9 TPS - Lukko 2
2,20

13 Ässät - HPK 2
2,35

Pelitapa: Tavallinen (Rivejä: 1 kpl)
Kokonaiskerroin: 12,40
Panos: 2,00 €
Hinta: 2,00 €

Ensimmäinen noista kohdeista on mielestäni se todennäköisin mikä kusee jo pelkästään Ipan huikeassa vireessä olevan ykkösketjun vuoksi. We'll See..
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Itsellä:

TPS+1 - Lukko 2

Ässät - HPK+1 1


ja

sinkkukohteena

TPS - Lukko 2
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
TPS +1 - Lukko 2
Ässät +1 - HPK X

Panos 10 e. Kerroin 21,10. Eipä ole nämä osunu viime aikoina ja turhaa haihattelua taitaa olla tälläkin kertaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Siellä sentään oli voittajat oikein, ikävän lähelle jäi tupla. Singlekohde sentään osui.

Kympin panoksella sai sentään omat veks. Saakeli kun tää vedonlyönti ei ole sitten laisinkaan mun laji:)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kympin panoksella sai sentään omat veks. Saakeli kun tää vedonlyönti ei ole sitten laisinkaan mun laji:)

Näyttää silti olevan enemmän kuin minun. Pitäisi kai vain uskoa, ettei sieltä mitään tule ja säästää nekin rahat. Vanha kunnon Veikkauksen mainoslause, "Jos et veikkaa, jäät voitolle".
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Eiliseltä meni Sveitsin liigasta pari kohdetta oikein:

Biel - Zurich 2
Ambri - Lugano 2

Nyt sitten Italia - Ruotsi+1 pitäisi saada merkiksi: 2, niin saisi vähän pelimerkkejä takaisin. Toki ei muuta, kuin n.30e verran. We'll see...
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään laput sisään:

40 Ak Bars Kazan - Magnitogorsk 2 2,55 Morozovit ja Zaripovit on ihan turisteja tänään. Tosin Immosta vastaan ei pitäisi koskaan veikata mutta tämä on kakkonen!

77 Kärpät - Tappara 1 1,55 Helppo.

84 TPS - JYP +1 2 1,50 "Varmalla" lisää kerrointa.

Kokonaiskerroin 5,92

Helpot viikonloppurahat tästä taskuun. Ja veikalla nämä.

Edit: Paf tarjoaa Magnitogorskille isompaa kerrointa ja myös näemmä Kärpillekin.

Edit 2 : voi vitun vitun Morozovit sun muut perkele. "Meiän Jakkea" vastaan ei pidä lyödä vetoja. Kärpät ja JYP jyrännee tänään, ainakin alkujen perusteella.
 
Viimeksi muokattu:

Forward

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle
Tänään jatkuu taas ison potin metsästys.

75 Blues +1 - HIFK X 8,00
85 TPS +1 - JYP X 6,70

Kokonaiskerroin: 53,60
Panos: 10,00 €
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Tällä hetkellä näyttää kyllä hyvältä, mutta ikävä kyllä pelit kestää 60min.

Eli kaksi lappua

Blues-Hifk 2
Pelsut-Saipa 2

kerroin n 11

Blues-Hifk 2
Kärpät-Tappara 1

kerrointa en muista max 5

molemmat 5 euron pannoksella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös