Huomenna mestispeli Jokipojat- hokki. Tilanne on kai että ainakin 14 hokin pelaajaa ja pari valmentajaa sivussa todennäköisesti sikataudin takia tai ainakin flunssan takia. Todennäköisesti ottelua ei edes peruta vaikka sitä on yritetty, Betsson ainakin antaa kohtalaisen 1.45 kertoimen jokipoikien voitolle, muutenkin kun hokilla viellä 7 ottelun tappioputki niin pistäisin kyllä ykköstä lappuun ja toivoisin että ottelu pelataan. Hokilla 13 pelaajaa terveenä. Sitä en osaa sanoa sitten ketkä pelaajat sivussa eli onko kohde lähellekkään niin varma kun voi ajatella mutta kaiketi kokeilemisen arvoinen. Myös muualla kun betssonilla voi olla viellä hyvä kerroin mutta unibet nosti äskön hokin kerrointa ja muutkin perässä ja veikkaus sulki kohteen joten saapa nähdä
Edit: nyt puhutaankin enää 4 pelaajasta jotka mukamas flunssassa, eli joukkueen lääkäri ilmeisesti liotellut tuota, tosin pistäisin edellen jokipojille jos hyvällä kertoimella löytyy jostain paikasta, ainakin unibet hilaa kokoajan tuota kerrointa alas ja kerroin enää 1.25 jokipojille
Itse asiassa tuolla panostustyylillä voitto on 52,73€ Ottawan voittaessa ja 42,57€ Columbuksen voittaessa. Tasapelin sattuessa saa rahat takaisin. Tähän erikoiskohteeseen on omat erikoiskertoimensa. Ei kannata pelata tuolla tavalla, koska palautus ei todellakaan ole yli 100%.
Ei se mitään. Hyviä tärppejä olen saanut sinulta koskien Pafin bonuksia, mutta en onneksi ehtinyt pelata tätä vielä, kun piti vielä tarkistaa, että toimiiko homma oikeasti. 50€ tosin ehdin jo siirtää Paffille, mutta ne ovat nyt nostossa. Olisi pitänyt pelata peliä silloin aikaisemmin, kun kertoimet olivat paremmat.Jaa tämä oli minun mokani , ainakin päivemmällä joku tätä samaa mainosti ja päätin tänne pistää. kertoimet oli 2.15 ja 2.85
4 peliä osui ja tili kiittää jokusella satasella. Jos tiistaina taas kokeilisi risti-lappua.Lauantain peleistä olen alustavasti kaavaillut tälläisiä pelejä tasureiksi.
columbus-galgary
boston-ottawa
pittsburgh-rangers
nashville-florida
dallas-tamba bay
montreal-washington
Mikäs pelimuoto tuo on jossa jo neljällä oikein voittaa? Olen aina keskittyny normirivien tekemiseen
Mikäs pelimuoto tuo on jossa jo neljällä oikein voittaa? Olen aina keskittyny normirivien tekemiseen
Itse paffilla laitoin saman rivin mutta sillä erotuksella että HIFKin pitää voittaa Ässät vähintään kahdella maalilla. Kokonaiskertoimeksi lapulle tuli hulppeat 5,74. Siihen panostusta se 40e niin n.230e napsahtaa ehkä tilille. Ja tämähän tietenkin tulee kusemaan tuohon Helsingin matsiin. Sanon jo valmiiksi että voihan Hjalliksen pelihousut.Helppo. Se on sana millä kuvailla tämän päivän sm-liiga riviä.
Blues-JYP 2
HIFK-Ässät 1
Lukko-Jokerit 1
Veikka tarjoaa yhteiskertoimeksi 4,41. Ottakaa rahat pois kuljeksimasta.
PAFfilla on pelattavana perjantaina käytävät ammattinyrkkeilyn SM-ottelut eli raskassarja ja kevyt välisarja.
Varsinkin tuossa raskaan matsissa voi käydä kummin päin tahansa, joten muutama kymppi kannattanee laittaa Rosbergille! Mies on yli 15cm pidempi, tappioton ja ja ottelee kotikaupungissaan!