Vedonlyönti

  • 3 977 503
  • 21 675

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaa tämä oli minun mokani , ainakin päivemmällä joku tätä samaa mainosti ja päätin tänne pistää. kertoimet oli 2.15 ja 2.85
Ei se mitään. Hyviä tärppejä olen saanut sinulta koskien Pafin bonuksia, mutta en onneksi ehtinyt pelata tätä vielä, kun piti vielä tarkistaa, että toimiiko homma oikeasti. 50€ tosin ehdin jo siirtää Paffille, mutta ne ovat nyt nostossa. Olisi pitänyt pelata peliä silloin aikaisemmin, kun kertoimet olivat paremmat.
 

meciar81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, UP-V, HC Rebel Havl Brod
Huominen ammattinyrkkeilyn SM-ottelutapahtuma on pelattavana PAFfilla kahden matsin voimin.

50e kiinni Rosbergin ja Piispasen voittoihin: kerroin 5,73!

Kummallakin ottelussa selkeitä etuja vastustajiinsa nähden: Rosberg kotikehäläinen, vasuri ja selkeästi pidempi ja tappioton, Piispanen ollut kovemmassa matsissa ja järjestävän tallin nyrkkeilijä.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja taas ensi yöksi tripla x-lappu. kohteet alla.

Boston - New Jersey
Minnesota - Colorado
Detroit - Calgary
Tampa Bay - NY Rangers
Phoenix - Dallas
Florida - Toronto

Lauantain peleistä olen alustavasti kaavaillut tälläisiä pelejä tasureiksi.

columbus-galgary
boston-ottawa
pittsburgh-rangers
nashville-florida
dallas-tamba bay
montreal-washington

Tein eilen läpällä tupla-lapun veikalle, kun olin tekemässä vakionta ja täytyy sanoa, että iso kiitos Kalpalle ja Ässille. Kohteet oli pelattu +1 vedoilla tasureiksi. Harvemmin käy tollanen munkki, harmi kun Veikka ei tarjonnut Kärpille -2 kohdetta olisin ottanut kaveriksi, mutta hieno osuma näinkin. Ainahan se harmittaa, kun saa hyvä kertoimisen lapun kiinni ja panos ei ole kovinkaan iso.

Vakiosta voin paljastaa sen että ainakin varmoiksi olen valinnut Manchesterilaiset, Sunderlandin ja WBA:n (harava 4-4, -1) - enempiä en viitsikkään paljastaa.
 

scholl

Jäsen
Pomminvarma rivi Veikkaukselle kovien kertoimien takia eli:

Tappara-Lukko 2
Tellqvist, Tapparan itkeminen, Ojasen säälittävä esitys. Varma vierasvoitto.

Kärpät-IFK 2
Lundell, Alatalo pelkää Jalosta, IFK:n parantunut sairaslista. Varma vierasvoitto.

Kerroin 5,46.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lauantain peleistä olen alustavasti kaavaillut tälläisiä pelejä tasureiksi.

columbus-galgary
boston-ottawa
pittsburgh-rangers
nashville-florida
dallas-tamba bay
montreal-washington
4 peliä osui ja tili kiittää jokusella satasella. Jos tiistaina taas kokeilisi risti-lappua.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Samalla periaatteella oli veto ku arpa80:lla, mutta pelit oli:

Atlanta-Philadelphia
Boston-Ottawa
Columbus-Calgary
LA-Chicago
Montreal-Washington
St Louis-Detroit

Noistahan 5 osu, harmittavasti vaan ei ollut kuin 1€:n panoksella, mutta tulihan sieltä silti muutama satanen.

Vähän vaan syö tuo Atlanta-Philadelphia, kun kusi sillä pienimmällä mahdollisella erolla.
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Luulen, että kaverit pelaavat sellaisia pelejä, missä esimerkiksi 5 kohteeesta tulee mennä 4 oikein. Hinnaksi tulee siis panos x 5, koska siellä on viisi riviä, missä jokaisessa 4 kohdetta. Näin ollen yhden pelin mennessä väärin ja muut osuessa, yksi rivi näistä viidestä osuu. Toisaalta jos kaikki menee oikein, voittaa siis jokaisella viidellä rivillä.

Itse tulee pelattua tuolla systeemillä juurikin noita nhl ristikierroksia. Muuten ei tule käytettyä.
 

Mig428

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuuletin Milanin 0-1 maalia kuin kovempikin fani ja mitä tapahtui heti perään 0-2 ja tämä viimeisellä lisäminuutilla. Pitkävedossa oli catania(+1)-Milan X, atl.Madrid-Espanyol 1 sekä Lyon-Rennes X. Panos ei ollut suuri eikä mahdollinen voittosummakaan, mutta pistää silti vituttamaan toi Milanin toinen häkki!
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaahas päivän veto on taas arvottu elikkä lähes jo perinteeksi muodostunut 6:teen tripla x-lappu. Päätin, että vielä tämän jälkeen teen yhden lapun, jos ei kummastakaan tule voittoa niin pidän pienen tauon. Tämä on 6 lappu jonka olen tehnyt tässä parin viime viikon aikana, ja tuloksena on tähän mennessä
1*1 oikein
2*3 oikein
2*4 oikein

nashville-galgary
carolina-washington
columbus-st louis
tamba bay-colorado
toronto-buffalo
atlanta-florida

Laskeskelin palautus %, niin se on tällä hetkellä noin 750%, olenko keksinyt kultakoneen ? Vaiko tuuria? Itse uskon enemmänkin tuuriin.

Muutenkin laskeskelin tuossa, että jos olisi jokaisen pelin pelannut tasuriksi niin jos kerroin on keskimäärin 4 niin olisi saanut 110% palautuksen.

Tamba bay on tähän mennessä ollut ihan uskomaton tasapelikone 24 pelistä 11 on mennyt jatkoajalle! Saa nähdä kuinka kauan tahti pysyy näin kovana?
Vancouver on vastaasti pelannut vain 2 tasuria 26 pelistä.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikäs pelimuoto tuo on jossa jo neljällä oikein voittaa? Olen aina keskittyny normirivien tekemiseen

Joo eli järjestelmä on kyseessä. Jos kioskilla veikkaat, löytyy alareunasta. Mahdollisuuksia on 4-6 kohteen järjestelmistä. Hinta luonnollisesti aina nousee sitä mukaa montako kohdetta on. Minkäänlaisia perusrivejä tuolla systeemillä ei oikein ole järkeä pelata, vaan nimenomaan tasapelejä kannattaa hakea. Olisko ollut niin, että kuuden kohteen lapussa 3 riitti jo voittoon ja hintaa oli euron peruspanoksella 20e. Jotain tuon suuntaista kuitenkin.

arpa80 et sinä pyörää ole keksinyt uudestaan, mutta olet löytänyt varsin fiksun tavan näitä pelejä pelata.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Päivän rivit+viiltävä syväanalyysi

Tänään lähdetään hakemaan helppo raha pois seuraavalla rivillä.

Blues-Jyp 2 (Jyp on vaan ollut ihan murhaavan kova viime aikoina ja Blues kärsii vaihteeksi hieman vajavaisesta miehistöstä)

Hifk-Ässät 2 (Pakko on hävitäkin joskus ja miksi ei juuri Ässille)

Lukko-Jokerit 2 (Jossain vaiheessa se ensimmäinen kotitappio on tulossa ja mikä onkaan parempi paikka pakkohäviölle kuin kriisiseuraa vastaan)

Lukko on kyllä ollut niin perkeleen kova tällä kaudella, että rahasaaliin varmistamiseksi oli pakko laittaa myös tulosvetoa, jossa Lukko voittajana. Lukko 6,7 ja Jokerit 1,2,3

Mähän en siis voi olla illalla kun ihan helvetin ison rahakasan verran varakkaampi. Enhän?

Rivejä saa vapaasti käyttää, mutta älkää jumalauta tulko hakemaan korvauksia kun joudutte ostamaan uudet housut joissa on isommat taskut. Muuten kun ei illan jälkeen mahdu kaikki rahat käteisenä taskuun.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Päivän rivit + ei minkäänlaisia analyyseja

Helppo. Se on sana millä kuvailla tämän päivän sm-liiga riviä.

Blues-JYP 2
HIFK-Ässät 1
Lukko-Jokerit 1

Veikka tarjoaa yhteiskertoimeksi 4,41. Ottakaa rahat pois kuljeksimasta.

Monariin:

Blues 0,1 - JYP 2,3,4
HIFK 4,5 - Ässät 0,1
Lukko 3,4,5 - Jokerit 1,2

Monaria älkää peesatko kun silloin kertoimet tippuvat ja voitan näin ollen vähemmän.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Blues +1 - JYP 2
Lukko - Jokerit 1
ManU - Tottenhan 1

Panosta 10 euroa Pafille ja kerroin 8,73. Vähän kiireessä en huomannut Manun pelin olevan liigacupia, mutta jospa se nyt voittas. Kyseinen peli näytetään Veikkauksen sivuilla streamina.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Helppo. Se on sana millä kuvailla tämän päivän sm-liiga riviä.

Blues-JYP 2
HIFK-Ässät 1
Lukko-Jokerit 1

Veikka tarjoaa yhteiskertoimeksi 4,41. Ottakaa rahat pois kuljeksimasta.
Itse paffilla laitoin saman rivin mutta sillä erotuksella että HIFKin pitää voittaa Ässät vähintään kahdella maalilla. Kokonaiskertoimeksi lapulle tuli hulppeat 5,74. Siihen panostusta se 40e niin n.230e napsahtaa ehkä tilille. Ja tämähän tietenkin tulee kusemaan tuohon Helsingin matsiin. Sanon jo valmiiksi että voihan Hjalliksen pelihousut.
 

Forward

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle
PAFfilla on pelattavana perjantaina käytävät ammattinyrkkeilyn SM-ottelut eli raskassarja ja kevyt välisarja.

Varsinkin tuossa raskaan matsissa voi käydä kummin päin tahansa, joten muutama kymppi kannattanee laittaa Rosbergille! Mies on yli 15cm pidempi, tappioton ja ja ottelee kotikaupungissaan!

Pitää vielä tästä ottelusta mainita, että tuli sitten laitettua paffilla 100€ Rosbergin voitolle kertoimella 2,25. Parin viikon harkinnan jälkeen tosin.
Aika tiukka ottelu kuulemma, joka olisi voinut kääntyä toisinkin päin.

Tänään oli pakko heittää vaan tuo sama perusrivi PAFFILLE:

Blues-JYP 2
HIFK-Ässat 1
Lukko-Jokerit 1

Panos 20€.
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Itse heitin tämän illan peleihin NORDICBETILLE:
Blu-Jyp 2
Ifk-Äss 1
Luk-Jok 2
Panos 5e

Varsinkin Jokereiden 4,75 kerroin oli niin houkutteleva ettei voinut jättää käyttämättä, joskushan se Lukonkin kotitappio tulee.. Kokonaiskerrointa tuli 15 ja rapiat.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
01.12.2009 15:15 Lukko -Jokerit Eräveikkaus (Yksittäiskohde)43,00 X/2/2 (Panos 2€)

01.12.2009 15:12 Lukko -Jokerit 1X2 (Yksittäiskohde)4,25 2 (Panos 2,97€)

01.12.2009 15:13 Lukko -Jokerit 1-2 (Yksittäiskohde)3,10 2 (Panos 2€)

Kiitos Jokerit! Yli 100€ tuli ja panosta oli 6,97€. Paistaa se päivä joskus risukasaankin.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
D Team - TuTo 2! 2,60

Teamissä loistanut käytännön ykkösketju eli P.Jormakka-Lahti-Pesonen eilisen liigamatsin takia pois. Laukkanen siirtyi Ässiin. Poissa myös Virpiö, Poukkula, Asplund, Laurikainen. Myös kaikenmaailman töppöstä ja löppöstä näkee tänään kolmos- ja nelosketjuissa. Toki D:n ykkösketju on lähes liigatasoinen mutta en usko, että pelkästään tuon avulla pystyvät haastamaan parhaalla kokoonpanolla Jyväskylään saapuvan TuTon. Tovereilla maalilla tänään Atte Engren. TuTo on myös viime aikoina ollut todella kovassa iskussa joten kakkosta kupongille ja toivotaan ettei kerroin kerkeä enempää tippumaan.

ISOSTI TÄNÄÄN !

Olen vetänyt viime vedot niin vihkoon, eli tämän vedon osumisen kuvittelen olevan n. 7% luokkaa.

Edit: Terävä alku. 20min 0-2 cama cama.
Edit2: Chi-chingg. Ja mersun ostoon.
 
Viimeksi muokattu:

Unajan Urho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
D Team - TuTo 2! 2,60

Teamissä loistanut käytännön ykkösketju eli P.Jormakka-Lahti-Pesonen eilisen liigamatsin takia pois. Laukkanen siirtyi Ässiin. Poissa myös Virpiö, Poukkula, Asplund, Laurikainen. Myös kaikenmaailman töppöstä ja löppöstä näkee tänään kolmos- ja nelosketjuissa. Toki D:n ykkösketju on lähes liigatasoinen mutta en usko, että pelkästään tuon avulla pystyvät haastamaan parhaalla kokoonpanolla Jyväskylään saapuvan TuTon. Tovereilla maalilla tänään Atte Engren. TuTo on myös viime aikoina ollut todella kovassa iskussa joten kakkosta kupongille ja toivotaan ettei kerroin kerkeä enempää tippumaan.

Kiitokset vinkistä! Kaveriksi otin Rokin ja ihan kivasti tollasella hätäsellä rivillä tuli. Toiseen lappuun kaikki "varmat" Jokp+Leki+Kookoo ja illasta tulikin ihan mukava. Tosin Sapkon 4-0 johdossa olin jo hieman epäileväinen. Ja koska NHL-pelit menee osaltani aina ihan metsään, laitoin sinkkuna sisään epätodennäköisimmän voittajan eli Tampan. Ja täältä vinkkinä kaikki pelit ristiksi, ja osumavaatimus 2. Katsotaan aamulla miten kävi
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Nordicbet tarjosi vedonlyöntiin 50% (max 30€) bonaria, joten päätin taas kerran heittää rahaa savuna ilmaan tallettamalla 60€ ja pelaamalla "salettia":)

Olen jo ehtinyt kierrättää parina yönä NHL-kohteita singlenä 2/4 oikein 10€ panoksella joten toistaiseksi mennään about omillaan ja bonuskin jo paukahti tilille vaikka sen piti tulla vasta kun talletettu 60€ on veikattu.


Noh seuraavilla tänään (nordicbet):


03.12.2009 17:30 HIFK - Jokerit (1x2) 2 kerroin 3.25
-> single, panos 11€


03.12.2009 17:30 KalPa - Tappara (1x2) 1 kerroin 1.70
03.12.2009 17:30 Ilves - SaiPa (1x2) 2 kerroin 4.10
->tupla, panos 5€

04.12.2009 03:30 Phoenix Coyotes - Calgary Flames (1x2) 2 2.30
04.12.2009 01:00 Philadelphia Flyers - Vancouver Canucks (1x2) 1 2.15
->tupla, panos 5€


Jos nämä menee ohi olen vielä hiukan plussalla talletusbonuksen takia.
n. 2-kertoimiset singlekohteiden vihjeet tervetulleita!
 

Ukkomauseri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Luulen, että kaverit pelaavat sellaisia pelejä, missä esimerkiksi 5 kohteeesta tulee mennä 4 oikein. Hinnaksi tulee siis panos x 5, koska siellä on viisi riviä, missä jokaisessa 4 kohdetta. Näin ollen yhden pelin mennessä väärin ja muut osuessa, yksi rivi näistä viidestä osuu. Toisaalta jos kaikki menee oikein, voittaa siis jokaisella viidellä rivillä.

Itse tulee pelattua tuolla systeemillä juurikin noita nhl ristikierroksia. Muuten ei tule käytettyä.

Tulee itse pelattua paljon järjestelmällä, yleensä triplalla. Todella usein osuu 3/4, jolloin tulee muutama euro ylitse panoksen takaisin. Vaikka kaveri vittuileekin tästä "varmistelevasta" pelitavasta niin kyllä se lämmittää, että pysyy plussan puolella vedonlyönti. Pidän oikein Excel-taulukkoakin asiasta :)

Entinen työkaveri antoi kyllä hyvän vinkin mitä en itse edes ajatellut; pelaa aina se järjestelmällä pelattu rivi myös kylkeen suorana rivinä. Vaikka vaan eurolla tai kahdella. Jos sitten kaikki osuu niin voitosta tulee reilusti isompi kuin pelkällä järjestelmällä.

Itse usein pelaan parin euron triplalla, joten hinnaksi tulee 8e ja siihen kun heittää vielä samat kohteet suorana niin se on yks ja sama pelaako sen 8e vai 10e.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Avasin eilen pelitilin Unibetille ja pelasin 1 kohdetta ja veto rekisteröityi normaalisti. Illalla huomasin voittaneeni vedon ja kirjauduin sisään ja kas kummaa - koskematon saldo ja pelitapahtumaa ei löydy mistään. Vielä tänä aamunakaan ei mitään jälkeä tästä haamuvedosta. Kuitenkin 110% varmuudella veto meni läpi ja hyväksyttiin. Tässä Unibetin kommenttia odotellessa kysäisisin onko muilla vastaavia kokemuksia online pelaamisesta?

Olen lähes varma ettet hyväksynyt vetoa. On käynyt itsellenikin. Jatkossa kannattaa tarkistaa, että rahat lähtee saldosta, kun teet vedon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös