Paf...
JYP - KalPa 2 2,80
Tämmöinen OT huomio, että kotimainen veikkaus tarjoaa tuohon 3,15 mitä pitäisin enemmän kuin pelattavana.
Paf...
JYP - KalPa 2 2,80
Itse kasasin Paf:lla tälläisen lottorivin. Yleensä vain sinkkuina tulee tätä lajia harrastettuna, mutta tämä on lähinnä hupiveto ja kyllä sitä rahaa sais kohtuullisesti jos kohdalle osuu.
Tripla:
Tappara -Ilves 2,90 2
JYP - KalPa 2,80 2
HPK - TPS 3,40 2
Jokerit - HIFK 3,10 2
Ässät - Lukko 2,50 2
Kolmen pelin osuessa saan jokusen kympin voittoa ja neljän pelin jokusen satasen. Viidestä en edes haaveile ja nyt kun menin kertomaan vetoni täällä niin yleensä silloin oikein peleistä mennee tasan 0.
Tämmöinen OT huomio, että kotimainen veikkaus tarjoaa tuohon 3,15 mitä pitäisin enemmän kuin pelattavana.
Tupla:
KalPa - Tappara +1 1 2.05
Ilves - Ässät +1 1 1.95
Kokonaiskerroin: 3.99
Panos: 50€
Jos pelaisin tuota tuplaa - jonka eilen illalla pistin tähän ketjuun - Veikkauksen kautta, niin kerroin jäisi alle kuuden, kun se PAFilla kohosi yli yhdeksän.PAFilla vastaavat kertoimet 2,10 ja 2,25, joten tuplan kertoimeksi tulisi 4,72. Rahassa tuo tarkoittaa kyseisellä panoksella 36,50 euroa suurempaa voittoa.
Toki on tiedossa, että kansainvälisiltä markkinoilta saa lähes poikkeuksetta parempia kertoimia kuin Veikkaukselta. Ja viimeiset puolitoista vuotta tulikin pelailtua lähinnä ulkomaalaisten vedonvälittäjien kautta, mutta tulokset olivat pelikurin puutteen takia sitä luokkaa, että on varmaan parempi jonkun aikaa pitäytyä tälläisessä tuulipukumaisessa kioskipelaamisessa.PAFilla vastaavat kertoimet 2,10 ja 2,25, joten tuplan kertoimeksi tulisi 4,72. Rahassa tuo tarkoittaa kyseisellä panoksella 36,50 euroa suurempaa voittoa.
Tänään pelataan ykkösen ottelu KooTeePee-Atlantis. Kohde poistettiin lähes kaikkien bookkereiden toimesta listoilta.
Edit: ja niin siinä käy, KooTeePee voittaa lisäaika maalilla :D toivottavasti oli edes oma maali.
Itse ehdin pelata KooTeePeen Unibetillä kertoimella 1,90. Mitähän muut kertoimet olivat aikaisemmin olleet?
Kiitoksia vihjeestä joka tapauksessa.
Bet365 lähti liikkeelle 1,36 kertoimesta KooTeePeelle, mutta Atlantista pelattu siihen tahtiin (?), että Atlantiksen kerroin romahti ja KooTeePee:n nousi 2,05:een.Itse ehdin pelata KooTeePeen Unibetillä kertoimella 1,90. Mitähän muut kertoimet olivat aikaisemmin olleet?
Bet365 lähti liikkeelle 1,36 kertoimesta KooTeePeelle, mutta Atlantista pelattu siihen tahtiin (?), että Atlantiksen kerroin romahti ja KooTeePee:n nousi 2,05:een.
En pelannut, mutta kovin on hämärät kerroin vaihtelut. Enkä nyt kehuisi vihjettä, jonka ainoa maali tuli vasta ottelun lisäajalla vai sopupelikö oli?
Olisi mukava saada tietoa ihan paikan päältä, että oliko pelissä mitään outoa?
Enkä nyt kehuisi vihjettä, jonka ainoa maali tuli vasta ottelun lisäajalla vai sopupelikö oli?
Oikeastaan viisas lause, jos syvemmin alat miettimään. Sinua vain harmittaa, kun kaikki eivät kehu vihjettäsi. Kelpaa toki minulle, kun osuu ja uppoaa.Tyhmempää lausetta en ole vähään aikaan nähnyt. Mitä ihmeen väliä sillä on millä minuutilla maali/maalit tulevat? Jos vaikka kotijoukkue on painostanut 90 minuuttia ja laukaukset 21-0, kilpikonna murtuu ja painostus tuottaa tuloksen vasta lisäajalla.
Väärin vihjattu siis.
Oikeastaan viisas lause, jos syvemmin alat miettimään. Sinua vain harmittaa, kun kaikki eivät kehu vihjettäsi. Kelpaa toki minulle, kun osuu ja uppoaa...
Hyvä tuuri ei ole yhtä kuin hyvä vihje.