Tattis, "ilmainen" raha kelpaa aina.Metalwarrior kirjoitti:PAF tarjoaa bonuksen
Tattis, "ilmainen" raha kelpaa aina.Metalwarrior kirjoitti:PAF tarjoaa bonuksen
Ei toiminut. Rahat siirty Pafin pelitilille mutta paluun yhteydessä heitti pihalle ja tekstinä oli: "tapahtui virhe". Bonusta ei näkynyt.Metalwarrior kirjoitti:PAF tarjoaa bonuksen: 20 egen talletus->10€ bonusraha.
Koodi:
DEU4LE
Oliskohan tuo jo suljettu. Tuolloin pari tuntia sitten onnistui komeasti.JiVe kirjoitti:Ei toiminut. Rahat siirty Pafin pelitilille mutta paluun yhteydessä heitti pihalle ja tekstinä oli: "tapahtui virhe". Bonusta ei näkynyt.
mice kirjoitti:Oliskohan tuo jo suljettu. Tuolloin pari tuntia sitten onnistui komeasti.
Ei tuo taida henkilökohtainen olla. Toiset 10 euroa pelirahaa saa kun katsoo koodin tuolta PAF-ketjusta. Itse olen ainakin näillä kahdella vinkillä yhteensä sen kaksikymppiä netonnut pelirahaa.Bay kirjoitti:Olisikohan tuo ollut jonkun henkilökohtainen koodi. Ainakin mulle tuli sähköpostia PAFfilta, jossa oli koodi (eri kuin tuo ylläoleva) ja jolla sai tuon 10 euroa pelirahaa kun siirtää 20 euroa pelitilille.
Petski kirjoitti:Veikkaus tarjoaa lahjaa ottelussa KPV-PS Kemi. KPV:lta puuttuu avauksesta kolme miestä pelikieltojen vuoksi, kaksi miestä on mahdollisesti pois loukkaantumisen takia ja monta miestä on pelannut cupia kakkosjoukkueen mukana. Dawda Bah sai lievän aivotärähdyksen sunnuntaina, mutta on ilmeisesti mukana. Kemin kerroin on 5,20 pitkävedossa.
Börje kirjoitti:Oli niin hyvä kerroin että piti tarttua, Dawda on tuskin täysin toipunut siitä tärskystä. 2 Kemille, 2 TuTo:lle sekä HJK:lle 1. Yhteiskerroin 11,28 Panos: 10 euroa.
Niin oli. Yksi mies pelasti jälleen koko joukkueen. Paskaa se peli kuitenki oli varsinkin eka puoliaika.Börje kirjoitti:Oli sitten vissiin toipunut, iski heti 3 maalia. No se veto tyssäs sitten heti alkuun.
vision kirjoitti:Esim. Betfairilta saa tällä hetkellä blues - jyp U 5.5 1.98. Päivällä löin itse tasan kahden kertoimella ja pidän itse vähintään todennäköisenä ettei ottelussa maaleilla juhlita. Bluesilta kahdeksan ukkoa sivussa ja jypillä kanssa vajaa porukka kasassa sekä bonarina hyvät vahdit molemmissa päissä.
Samaa yhdistelmää tuli koitettua isohkolla panoksella. JYP ja Jokerit eivät pettäneet, mutta tämä HiFkI HT meni yllättäen kusemaan senkin vedon.scholl kirjoitti:PAF HIFK - Blues (+1) 1 2,15. Tosta on nyt pakko yrittää. Mahdollisia tappioita hedgaan sitten vielä pienemmällä vedolla HIFK - Blues 1 1,57 & JypHT - Jokerit 2 1,95 yhdistelmällä.
81 HPK - TAPPARA 2 2,60
82 ILVES - BLUES 2 2,50
84 LUKKO - JYP 2 2,85
85 PELICANS - HIFK 2 2,20
87 TPS - KÄRPÄT 2 2,00
Igor33 kirjoitti:Kerrointa tulee mukavat 81,51. Panosta laitoin 10 euroa. 815 euroa on Kansaneläkelaitoksen kädestä syövälle opiskelijalle hurja raha..
tilliliha kirjoitti:Jos raha kelpaa niin kannattanee mennä heittämään rivi vaikkapa Nordicbetille. Siellä tuo samainen vierasvoittorivi tuottaa rahat vähän yli 100-kertaisesti takaisin