Vedonlyönti

  • 3 976 815
  • 21 675

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Neloskenttä kirjoitti:
Roma - Shaktar D 1 1,70 saa Betfairilta. Kaikissa muissa paikoissa 1,40 - 1,50 tasoisia kertoimia.

Ei kannata pelata vielä, kerroin nousee koko ajan. Myös AHC:ssa saa kyseiseen peliin hyviä kertoimia niinikään Betfairilta.
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toimiikos kenelläkään Veikan sivut kunnolla? Itse yritin päästä katselemaan noita tulosvedon kertoimia. Pääsen kyllä tuohon tulosvedon etusivulle, mutta kun yritän päästä johonkin matsiin sisään niin ei löydy, ei.

Old TJ

EDIT: Nyt tuntuu periaatteessa toimivan, mutta tavaraa tulee sitä vauhtia että voisi kuvitella olevansa netissä 2400 baudin modeemilla.

EDIT2: Väärä hälytys - tää mitään toimi.
 
Viimeksi muokattu:

Kaivanto

Jäsen
Veikka ei toimi täälläkään. Maali- ja pistepörssivoittajien kertoimia olen tässä puolisen tuntia yrittänyt päästä kurkkaamaan, mutta olkoonpa sitten. Joutuu nähtävästi lähtemään hallille ennen kuin sivut aukeavat.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Veikkauksen sivut on ainakin täällä takkuilleet enemmän tai vähemmän sen jälkeen kun uudistivat sivujaan. mm. tulosvetokertoimia / voitto-osuuksia katsellessa ei välillä voi kun nauraa.

Myöskään rastipekka ei toiminut ainakaan tänään päivällä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
PAF Tarjoaa FPS:lle vieraskerrointa 4.20 Jokipoikia vastaan. Jokainen tarkastakoot FPS:n rosterin illan otteluun ja tehkööt johtopäätöksen siitä, että onko ylikerroin. Coolilta vaikuttavia nimiä paperilla!
 

Banhammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Mystinen mies
Vielä viime hetken vinkit:

PAF tarjoaa Kärpille tämän illan koitokseen kertoimeksi 2,45. Itse pidän Kärppiä ennakkosuosikkina tähän otteluun ja vaikka harvoin pelaankaan Jokereiden matseja sattuneesta syystä, niin tuota kerrointa oli vaikea ohittaa joten oli pakko pistää kolmekymppiä likoon.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Banhammer kirjoitti:
Vielä viime hetken vinkit:

PAF tarjoaa Kärpille tämän illan koitokseen kertoimeksi 2,45. Itse pidän Kärppiä ennakkosuosikkina tähän otteluun ja vaikka harvoin pelaankaan Jokereiden matseja sattuneesta syystä, niin tuota kerrointa oli vaikea ohittaa joten oli pakko pistää kolmekymppiä likoon.

On kyllä kova kerroin Kärpäsille.
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kysytäänpäs täältä, kun luultavimmin joku myös tietää vastauksen kysymykseeni. Eli kauankos Nordicbetillä kestää laittaa rahat pelitilille, kun ensiksi pistää kuitin talletuksesta NB:lle maililla? Luultavasti riippuu ajankohdasta, mutta noin suurinpiirtein.

Voi olla, että tätä on jo kysytty aiemminkin tässä ketjussa, mutta en jaksa nyt alkaa etsimään.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
wilberto kirjoitti:
Kysytäänpäs täältä, kun luultavimmin joku myös tietää vastauksen kysymykseeni. Eli kauankos Nordicbetillä kestää laittaa rahat pelitilille, kun ensiksi pistää kuitin talletuksesta NB:lle maililla? Luultavasti riippuu ajankohdasta, mutta noin suurinpiirtein.

Voi olla, että tätä on jo kysytty aiemminkin tässä ketjussa, mutta en jaksa nyt alkaa etsimään.

Itsellä on mennyt 5min -->30 min mailin lähettämisestä kun on rahat ollut pelitillä. Riippuu ajankohdasta, mutta keskimäärin on ollut n.10 min.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Shelter kirjoitti:
Itsellä on mennyt 5min -->30 min mailin lähettämisestä kun on rahat ollut pelitillä. Riippuu ajankohdasta, mutta keskimäärin on ollut n.10 min.
Paitsi ensimmäisen talletuksen yhteydessä, jolloin menee se "normaali" pari pankkipäivää. Tämän jälkeen tuo on ollut erittäin nopeaa toimintaa eli lähempänä tuota 5 minuuttia.
 

Fanduli

Jäsen
Suosikkijoukkue
pohojoosen poijjaat
On aika surkeaa tuo Veikkauksen sivujen meininki.. Eipä sit pelata, ku ei kerran päästä sisään! Itse en ole viimeisen kahden vuorokauden aikana päässyt katselemaan mitään pelilistaa saatika sitten käymään omalla pelitililläni.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Pitkäveto 19.9

Melko kovan kertoimen antaa veikkaus SaiPan vierasvoitolle kärppiä vastaan, 6,45. Itse ajattelin ainakin tämän kautta kokeilla yllätystä. Miten muut ?
 
Betssonilta TPS-Tappara = 2, kerr. 3.15

Uskoisin, että TPS on pelityyliltään Tapparalle sopiva joukkue. Ei tosin saisi lyödä kannattamansa seuran puolesta, mutta ei Tapparan peli NIIN toivotonta ole ollut kuin sarjataulukko antaisi olettaa.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Metalwarrior kirjoitti:
PAF tarjoaa bonuksen
Tattis, "ilmainen" raha kelpaa aina.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Metalwarrior kirjoitti:
PAF tarjoaa bonuksen: 20 egen talletus->10€ bonusraha.

Koodi:

DEU4LE
Ei toiminut. Rahat siirty Pafin pelitilille mutta paluun yhteydessä heitti pihalle ja tekstinä oli: "tapahtui virhe". Bonusta ei näkynyt.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
JiVe kirjoitti:
Ei toiminut. Rahat siirty Pafin pelitilille mutta paluun yhteydessä heitti pihalle ja tekstinä oli: "tapahtui virhe". Bonusta ei näkynyt.
Oliskohan tuo jo suljettu. Tuolloin pari tuntia sitten onnistui komeasti.
 

Bay

Jäsen
mice kirjoitti:
Oliskohan tuo jo suljettu. Tuolloin pari tuntia sitten onnistui komeasti.

Olisikohan tuo ollut jonkun henkilökohtainen koodi. Ainakin mulle tuli sähköpostia PAFfilta, jossa oli koodi (eri kuin tuo ylläoleva) ja jolla sai tuon 10 euroa pelirahaa kun siirtää 20 euroa pelitilille.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Bay kirjoitti:
Olisikohan tuo ollut jonkun henkilökohtainen koodi. Ainakin mulle tuli sähköpostia PAFfilta, jossa oli koodi (eri kuin tuo ylläoleva) ja jolla sai tuon 10 euroa pelirahaa kun siirtää 20 euroa pelitilille.
Ei tuo taida henkilökohtainen olla. Toiset 10 euroa pelirahaa saa kun katsoo koodin tuolta PAF-ketjusta. Itse olen ainakin näillä kahdella vinkillä yhteensä sen kaksikymppiä netonnut pelirahaa.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
1 HIFK - KalPa: 1 (1.25)
2 Ilves - Jokerit: 2 (2.15)
4 Kärpät - SaiPa: 1 (1.25)

Kerroin 3.35
Panos 3€
Mahd. voitto 10€

Alunperin piti laittaa 5e single KalPalle. Seuraavana mielessä oli tuon kyseisen lapun laittaminen 20e panoksella, mutta päädyin kuitenkin vähän pienempään.
 

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
Veikkaus tarjoaa lahjaa ottelussa KPV-PS Kemi. KPV:lta puuttuu avauksesta kolme miestä pelikieltojen vuoksi, kaksi miestä on mahdollisesti pois loukkaantumisen takia ja monta miestä on pelannut cupia kakkosjoukkueen mukana. Dawda Bah sai lievän aivotärähdyksen sunnuntaina, mutta on ilmeisesti mukana. Kemin kerroin on 5,20 pitkävedossa.
 

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Petski kirjoitti:
Veikkaus tarjoaa lahjaa ottelussa KPV-PS Kemi. KPV:lta puuttuu avauksesta kolme miestä pelikieltojen vuoksi, kaksi miestä on mahdollisesti pois loukkaantumisen takia ja monta miestä on pelannut cupia kakkosjoukkueen mukana. Dawda Bah sai lievän aivotärähdyksen sunnuntaina, mutta on ilmeisesti mukana. Kemin kerroin on 5,20 pitkävedossa.

Oli niin hyvä kerroin että piti tarttua, Dawda on tuskin täysin toipunut siitä tärskystä. 2 Kemille, 2 TuTo:lle sekä HJK:lle 1. Yhteiskerroin 11,28 Panos: 10 euroa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
PAF tarjoaa Pelicansille vieraskerrointa 6.00 Jokereita vastaan. Varmaan joutuu tarttumaan.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Esim. Betfairilta saa tällä hetkellä blues - jyp U 5.5 1.98. Päivällä löin itse tasan kahden kertoimella ja pidän itse vähintään todennäköisenä ettei ottelussa maaleilla juhlita. Bluesilta kahdeksan ukkoa sivussa ja jypillä kanssa vajaa porukka kasassa sekä bonarina hyvät vahdit molemmissa päissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös