Hextall kirjoitti:Sordo ja Atkinson ajoivat saman ajan, miten menetellään? Mulla oli 2 ja olisi tulossa muutama satanen pitkävedosta jos Atkinson voittaisi.
Hextall kirjoitti:Sordo ja Atkinson ajoivat saman ajan, miten menetellään? Mulla oli 2 ja olisi tulossa muutama satanen pitkävedosta jos Atkinson voittaisi.
Romppanen kirjoitti:Menetellään siten, että odotellaan sunnuntaita ja katsotaan kumpi sijoittui korkeammalle. Sen jälkeen joko a) lunastetaan voitot tai b) ei lunasteta voittoja.
Romppanen kirjoitti:Menetellään siten, että odotellaan sunnuntaita ja katsotaan kumpi sijoittui korkeammalle. Sen jälkeen joko a) lunastetaan voitot tai b) ei lunasteta voittoja.
Hextall kirjoitti:Mulla oli 2 ja olisi tulossa muutama satanen pitkävedosta jos Atkinson voittaisi.
Old TJ kirjoitti:Isojen maiden sarjatkin ovat pikkuhiljaa alkamassa. Ja alkukierroksilla ylläreitä yleensä enemmän liikkeellä. Tuossapa tämän päivän vedot (kaikki Betfairilla):
Vahvistetut:
Ajaccio 3,65
Carl Z Jena 4,80
Sevilla 8,00
Ipswich 4,10
Vahvistamatta:
Unterhaching 7,40 (saattaa toteutua)
Offenbach 3,60 (tuskin toteutuu)
Grenoble 4,70 (tuskin toteutuu)
Brest 7,00 (varmaankin toteutuu)
Gueugnon 4,80 (varmaankin toteutuu)
Libourne 7,00 (saattaa toteutua)
Caen 3,65 (saattaa toteutua)
Old TJ
Kiitos. Tuurilla ne isotkin laivat seilaa... Harmi että tuo Grenobleveto ei mennyt koskaan läpi. Mutta neljä hyvää osumaa ei ole heikosti. No tänään pistetään uutta putkeen. Tällä hetkellä vahvistettuina vetoina seuraavat:Mikko78 kirjoitti:Aika hyvällä prosentilla otit osumia. Onneksi olkoon!
Valioyksilö kirjoitti:Olisin kiinnostunut veikkaamista netissä, mutta en tiedä missä kannattaa sitä harrastaa. Veikkaus, PAF...? Muuta?
Pystyykö jossain näissä maksamaan luottokortilla?
Romppanen kirjoitti:Kaikkiin firmoihin kelpaa luottokorttitalletukset, tosin jotkut vaativat luottokortista lähetetyn kuvan ennen kuin suostuvat sitä käyttämään.
Miksu00 kirjoitti:Millaisia vetoja Old TJ aikoo tänään laittaa? Hyviä vihjeitä otetaan aina vastaan!
Ei minua kyllä kansainvälisen jalkapallon tuntijaksi voi sanoa, mutta tuota Albaniaa en kyllä lähtisi pelaamaan. Jostakin olen saanut sellaisen kuvan, että Valko-Venäjä olisi yllättävänkin kova maa. Albania saa mielestäni olla tyytyväinen jos saa tasurin. Toisaalta jos pääsee 0-1 johtoon niin kilpikonnaa on vaikea murtaa.Old TJ kirjoitti:Esimerkiksi Bulgarialle Romanian vieraana voisi saada 6.00-kertoimen. Olisko tuo mitään? Entäpäs sitten kun rankingin 62. eli Albania kohtaa muutaman pykälän alempana (69.) olevan Valko-Venäjän kylläkin vieraissa? Tuosta voisi saada seiskan kertoimeksi. Asiaan tarkemmin perehtymättömältä kuulostais aika hyvältä. Vai voiskos Latvia kotonaan kiusata Ruotsia. Tätähän kaikki tietenkin toivoo, mutta onko toivetta niin paljon että kannattaisi kokeilla kertoimella 5.80.
Finisher kirjoitti:Ei minua kyllä kansainvälisen jalkapallon tuntijaksi voi sanoa, mutta tuota Albaniaa en kyllä lähtisi pelaamaan. Jostakin olen saanut sellaisen kuvan, että Valko-Venäjä olisi yllättävänkin kova maa. Albania saa mielestäni olla tyytyväinen jos saa tasurin. Toisaalta jos pääsee 0-1 johtoon niin kilpikonnaa on vaikea murtaa.
Muutenkin nuo Bulgaria ja Latvia yritykset kuulostavat korvaani hieman huonolta. Esim. Ruotsihan venyy aina, ilman Henkeäkin. Itse lähtisin pelaamaan Irlantia tai tasuria Saksaa vastaan. Irlannille Veikkaus antaa kertoimen 7,90, joka on kyllä ylikerroin vaikka Saksa hyvin kisoissa pelasikin. Saksalta puuttunevat ainakin Metzelder, Hanke, Huth ja Nowothny. Irlanti taas saa mukaansa Robbie Keanen, Damien Duffin, Shay Givenin ja Richard Dunnen. Toisaalta muutama pelaaja kuten Kevin Killbane ja Liam Miller puuttuvat. Tähän tuli muutama roponen sijoitettua X:ään ja 2:een.
Toinen itseäni kiinnostava kohde on P-Irlanti - Islanti. Islannille 3,10 tasurille hitunen enemmän. Olen yllättynyt jos P-Irlanti tämän vie. Sen tarkempaa syväanalyysiä en tähän osaa laittaa. Tämä on sitä mutua.
Ja tietenkin jos Suomen yllätykseen uskoo niin rahat saa takaisin Veikalta lähes kuusinkertaisesti. Mutta sitten pettyykin tuplasti.
Old TJ kirjoitti:Edit: Ja luottohan on se joka toimii. Tulosvetoon muutama euro Suomen 0-3 -voitolle. Kerroin 190....
M77 kirjoitti:Jännittääkö ? 5 min aikaa ja 0-3 !
Old TJ kirjoitti:Juu. Paitsi että se Polanski teki sen yhden... No eihän tossa mennyt ku tonni :(
Tuurisi tuntuu kääntyneen, Bury teki voittomaalin viimeisellä minuutilla, pilkulta.Old TJ kirjoitti:Ja pisteeksi iin päälle tietenkin tuo lisäajalla tullut Puolan maali, jota ennen 950€ oli vielä tyrkyllä.
Tänään pelissä vain Bury kertoimella 7.20.