Nimimerkki @Schimanski pääsi jännittämään myös hattullista Kunyk-nimisellä hepalla ja SaiPa pääsi vielä yrittämään tyhjiin ja onnistuikin, mutta Kunyk ei ollut silloin edes kentällä.Näin se jäi tälläkin kertaa Hynek kahteen maaliin. Saisko kahesta syötöstä ynnättyä maalin?
Olis ollu kiva kun Sportista olis ollu jotain vastusta niin ois voinu tyhjiin kokeilla.
Jos kyseessä on Liigan seuraava hattutemppu, niin miksei.Kärki siirty Sveitsiin. Lasketaanko jos se tekee siellä hatun?
Jos kyseessä on Liigan seuraava hattutemppu, niin miksei.
Nih! Saisko vaihtaa?Kärki siirty Sveitsiin. Lasketaanko jos se tekee siellä hatun?
Toivottavasti tekee hatun tänään niin päästään kaikki kertomaan paljonko olit myöhässä.Aleksi Heponiemi.
No mitä luulet, kun otsikko on "Vedonlyönti Liigan seuraavasta hattutempusta"?Jatkuuko sama pudotuspeleihin, jos kukaan valituista ei tee hattutemppua ennen sitä? Mun ainoa toive on siinä, kun Philippe Cornet'n runkosarja on ohi.
No jos luetaan otsikkoa sanatarkasti, niin kukaan ei voittanut, seuraavan hattutempun teki Jaakko Rissanen. Joten turha enää jännittää, veto on ohi.No mitä luulet, kun otsikko on "Vedonlyönti Liigan seuraavasta hattutempusta"?
Ei ole mitään syytä lukea sanatarkasti. Jos kuitenkin viitsit lukea sääntöjä sanatarkasti, huomaat olevasi väärässä, vaikket sitä varmastikaan pysty myöntämään.No jos luetaan otsikkoa sanatarkasti, niin kukaan ei voittanut, seuraavan hattutempun teki Jaakko Rissanen. Joten turha enää jännittää, veto on ohi.
Vaikea olla väärässä, kun en itsekään tiedä missä olin väärässä.Jos kuitenkin viitsit lukea sääntöjä sanatarkasti, huomaat olevasi väärässä, vaikket sitä varmastikaan pysty myöntämään.
Missä mainitaan vedon olevan ohi? Onko sinulla päätösvaltaa vedon sääntöihin? Selvästikin veto menee vasta sitten poikki, kun seuraavaksi listalta löytyvä hattutempun tehnyt pelaaja on selvillä.Vaikea olla väärässä, kun en itsekään tiedä missä olin väärässä.
Tässä tapauksessa mun pitää pahoitella sulle, että luulit minun kirjoittaneen tuon "veto on ohi" tosissani.Missä mainitaan vedon olevan ohi? Onko sinulla päätösvaltaa vedon sääntöihin? Selvästikin veto menee vasta sitten poikki, kun seuraava listatalta löytyvä hattutempun tehnyt pelaaja löytyy.
On mahdollista olla väärässä, vaikkei itse siitä tiedä. Mahtoiko käydä mielessä?
Mainitsit kuitenkinTässä tapauksessa mun pitää pahoitella sulle, että luulit minun kirjoittaneen tuon "veto on ohi" tosissani.
niin siinä tapauksessa oli syytä lukea myös sääntömuutoksesi sanatarkasti.No jos luetaan otsikkoa sanatarkasti,
En ole mitään sääntömuutoksia tehnyt. Tiedän ja tiesin, että tässä haetaan vain niiden pelaajien hattutemppuja, jotka vetoon on otettu mukaan. Sitä en tiennyt, koskeeko veto runkosarjaa vai myös pudotuspelejä, kun kaikkien pelaajat eivät sinne asti kuitenkaan pääse. Mitään sääntömuutoksia en ole tehnyt, enkä edes yrittänyt.Kuten arvelinkin, et pysty nostamaan kättäsi virheen merkiksi, vaan piiloudut perinteisen "en ollut tosissani" -lausahduksen taakse. Kuitenkaan et tiennyt olevasi väärässä sääntömuutoksesi kanssa? Argumenttisi ovat ristiriidassa keskenään.
Et ole kysynyt missä olisit väärässä, siksi en sitä kertonut. Jos ymmärtäminen on noinkin vaikeaa, niin muotoillaan se sitten näin; Argumenttisi liittyen vetoon, joka olisi ohi, oli epätosi, jos et mielestäsi sitten ollut väärässä. Vaikka se olisikin mielestäsi todella hulvaton vitsi, maininta vedosta joka on ohi on kuitenkin väärässä olemista.Koko viesti